Ja joh, ik ga dit niet kunnen weerstaan. Hoewel ik niet zeker weet of ik dan de hele dag kom meehelpen of zo... dan word ik gewoon ziek, dus misschien kom ik 10 minuutjes, even een hondje adopteren en weer weg of zoquote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij moeten voor 9 januari nog maar eens pannekoeken gaan eten samen.![]()
Want we kunnen jou van het misschien-lijstje afvoeren toch?
Nou Greys doe eens ff verhaaltje vertellen van die boot en die supermarkt.....Pleaaaasssseeequote:
Whut?quote:
Denk je dat dat gaat lukken???quote:Op zondag 6 december 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja joh, ik ga dit niet kunnen weerstaan. Hoewel ik niet zeker weet of ik dan de hele dag kom meehelpen of zo... dan word ik gewoon ziek, dus misschien kom ik 10 minuutjes, even een hondje adopteren en weer weg of zo![]()
Hoe heftig allergisch ben je? Want er is ook heel veel buitenruimte (denk bos en meertje) waar je misschien beter tegen kunt. Wel hopen dat het dan droog is.quote:Op zondag 6 december 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja joh, ik ga dit niet kunnen weerstaan. Hoewel ik niet zeker weet of ik dan de hele dag kom meehelpen of zo... dan word ik gewoon ziek, dus misschien kom ik 10 minuutjes, even een hondje adopteren en weer weg of zo![]()
En ookquote:Op zondag 6 december 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe heftig allergisch ben je? Want er is ook heel veel buitenruimte (denk bos en meertje) waar je misschien beter tegen kunt. Wel hopen dat het dan droog is.
Mr en ik ookquote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef nieslief het volgende:
OMG ik moest lachen![]()
Antiwormenspul toedienen aan je kat
was het toch jij?quote:
Heeeeeeerlijk is ie... en lief!quote:Gódallemachtig wat is Jude Law lekker in The Holiday![]()
![]()
Sorry. Dat moest even.
vind iemand dit een goed idee?quote:Op zondag 6 december 2009 22:41 schreef Bamba het volgende:
Hmm, ik zit net te bedenken voor een actie met m'n parfumerie gedoe...Ik kan ook een actie maken dat een deel van mijn winst ten goede gaat van DTH en dat ik daar spullen van koop...Maar weet niet of er veel animo is hier in de buurt...
Ik ken het verhaal nietquote:Op zondag 6 december 2009 22:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou Greys doe eens ff verhaaltje vertellen van die boot en die supermarkt.....Pleaaaasssseee
Ik wel! Maar ik heb geen idee welke actie je op zou willen zetten en zo. Vertel er es wat meer over?quote:
Jawelquote:
Nou daarom dus Greys voel je niet beschroomd kom op vertellenquote:
Nee?quote:
Da's waar, maar ik heb dan altijd nog winst en ga het natuurlijk niet altijd doen, maar bijv. de decembermaand.quote:Op zondag 6 december 2009 22:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jawel![]()
![]()
Maar denk erom dat je net begonnen bent en dat je zelf ook kosten maakt. Je moet natuurlijk wel om je eigen inkomsten denken.
Leuk idee!quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Bamba het volgende:
Nou ik ben begonnen met het verkopen van parfum (imitatie, soort van), moet nog wel tot volgende week wachten op m'n map met testers. En dan wil ik een actie opzetten dat van ieder verkocht flesje een aantal euro ten goede komt aan DTH. Daar koop ik dan weer spullen van bijv.
Ik! En ik zou ook gaan kopen dan denk ik (ik ben niet echt geurtjerig, maar voor DTH wel...)quote:
ik dacht dat ik het kende, maar ik weet nu niet meer wie het was... Greys dacht ik, of toch oh-oh en qwea?quote:
Oh-oh ging naar Texel, Qwea gaf advies en toen ontstond er spraakverwarring (met o.a. Greys).quote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik! En ik zou ook gaan kopen dan denk ik (ik ben niet echt geurtjerig, maar voor DTH wel...)
[..]
ik dacht dat ik het kende, maar ik weet nu niet meer wie het was... Greys dacht ik, of toch oh-oh en qwea?
Oh dear. Succes morgenvroegquote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef Bamba het volgende:
Ik ga slapen, Robin is nog steeds wakker. Beetje hyper van de sinterklaas perikelen denk ik...Die gaat morgenvroeg niet blij zijn
. Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |