Hoor het welquote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hebben nodig (uit een van de topics):
o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Carnibest - rundergehakt - pens - kippepoten - geitenmelk.
Maar volgens mij hebben we ook dekbedovertrekken meegenomen destijds.
Jij moet gewoon naar de andere kant dwars door Brabant knallen, that's all!quote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zal eerst eens gaan kijken waar DTH ligt. Aarle Rixtel he? ff ANWB site opstarten...
oeh, almere!!! Daar woont mn zusje, das heeeeeeeel dichtbij!!!quote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Had je dat nog niet gezien?Het is voor ons om de hoek.
Maar ze gaan ergens in de toekomst verhuizen naar Almere.
In het noord-oosten en meer zeg ik niet i.v.m. secret santa.......quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had het graag gedaan als je meer in de burt had gewoond. En wat van Greys haar suggestie? De helft rijden en dan opgepikt worden? (is wellicht ook een leuke setting voor de roman)
[..]
![]()
Waar is 'hier' ook alweer?
Dan wel graag buffelhuid bottenquote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mag je ook gewoon lekkere botten en zo meenemen voor de honden, of hebben ze dat liever niet?
quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das wel bizar trouwens. Wel 2 nieren (1 extra dus eigenlijk), je hebt een milt waarvan ze eigenlijk best zonder kan, je hebt 2 longen; met 1 kan je ook best leven, ..... Wat is dat nou!? WAAROM geen 3e schouder??
![]()
![]()
![]()
Greys, maak je eenquote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mag je ook gewoon lekkere botten en zo meenemen voor de honden, of hebben ze dat liever niet?
Elisa heeft laatst een hele berg laten bezorgen of gebracht geloof ik Rocky is daar dol op.quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2009 22:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
In het noord-oosten en meer zeg ik niet i.v.m. secret santa.......
Da's waar, maar ik wil eventueel ook wel een stuk met iemand meerijden, of andersom.. Dan kom ik niet zo alleen aan...quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar de andere kant dwars door Brabant knallen, that's all!
quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had het graag gedaan als je meer in de burt had gewoond. En wat van Greys haar suggestie? De helft rijden en dan opgepikt worden? (is wellicht ook een leuke setting voor de roman)
quote:
Oh buffelhuid = botten. Ik vroeg me al af wat dat was, zag het op het lijstje staan... dacht dat het was om op te liggen of zoquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wel graag buffelhuid botten
Dan is het goed!Want ze geven niet alle soorten en merken ivm sommige allergieėn (
).
Moet te regelen zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik wil eventueel ook wel een stuk met iemand meerijden, of andersom.. Dan kom ik niet zo alleen aan...![]()
Zo veeleisend ben ik heulemaal niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Je gaat toch niet nog meer eisen stellen aan het verhaal he!![]()
Eerst die zwepen, en dan opgepikt worden...
Ik vond mezelf al kinky genoeg in mijn seksscenequote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Je gaat toch niet nog meer eisen stellen aan het verhaal he!![]()
Eerst die zwepen, en dan opgepikt worden...
Maar stel ik adopteer een lief lelijk hondje, krijgen de andere hondjes dan geen bottenquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Elisa heeft laatst een hele berg laten bezorgen of gebracht geloof ik Rocky is daar dol op.
dat vind ik ook nog het engste ja...quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh buffelhuid = botten. Ik vroeg me al af wat dat was, zag het op het lijstje staan... dacht dat het was om op te liggen of zo
Nou... weet je...quote:Op zondag 6 december 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar stel ik adopteer een lief lelijk hondje, krijgen de andere hondjes dan geen bottenof verdelen ze ze wel gewoon braaf tussen alle hondjes? ik wil niet op m'n geweten hebben dat Rocky en Ollie van vet-heid niet meer de bench uit komen rollen, terwijl de andere hondjes kwijlend mogen kijken naar de botten
![]()
ik zie het mezelf typen en ik kan het antwoord wel verzinnen... laat maar
Die blijft leuk. Gelukkig heb ik alleen stap 1 katten.quote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef nieslief het volgende:
OMG ik moest lachen![]()
Antiwormenspul toedienen aan je kat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |