Ik ben heel aso in mijn eentje een hele grote doos merci aan het leeg eten en hij is helemaal van mij mij mij mijquote:Op zondag 6 december 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
oh!![]()
Ik heb nog een chocoladeletter!!!![]()
en ik had net zoooooooooooooooooooo'n zin in chocola!!!!!
Wat een schattig prulletje is datquote:
Inmiddels gelezenquote:Op zondag 6 december 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent mede-eigenaar (staat ook in dat tekstje van het linkje, kijk maar) omdat de verzorgingskosten per hond (veel) hoger liggen dan 10 euro per maand. Dus er zijn meerdere adoptanten per hond maar je krijgt updates over jouw hond enzo
En je kunt hem wat lekkers sturen/brengen of komen opzoeken
Ook trusten MrSquote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Trusten
en ik ga zelf ook... toch nog langer gebleven dan gepland... ben kapot![]()
Elisa? Hebben ze hier iets aan of mik ik ze weg?quote:Op zondag 6 december 2009 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oude handdoeken zijn voor het Whoopertje, heb wel twee dekbedovertrekken (hoorde ik jullie daar tijdens de asielactie niet over?) die ik graag opstuur voor de 9e.
Olly is schattig en Monk och arm beestje, hoop maar dat hij geen pijn heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Inmiddels gelezen![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1506![]()
en deze is zooo lekker lelijk![]()
![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1426
Silootje Rousseau chocolade hier. Die twee dagen geleden nog helemaal vol was en nu half leeg.quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben heel aso in mijn eentje een hele grote doos merci aan het leeg eten en hij is helemaal van mij mij mij mij
Ah, geen halve wereldreis voor mij maar gezien de route Weert-Aarle Rixtel toch te ver om om je op te komen pikken. Sorry.quote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef Bamba het volgende:
Cat, Hoogerheide ligt in het zuid westen van Noord-Brabant! Tegen de Belgische grens aan.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Inmiddels gelezen![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1506![]()
en deze is zooo lekker lelijk![]()
![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1426
jummie ook lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Silootje Rousseau chocolade hier. Die twee dagen geleden nog helemaal vol was en nu half leeg.![]()
Ohjee!quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry nee kan ik je niet aan helpen die van mij doen ut ook niet.
quote:
Echt hequote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
werkende schuider check..alleen mijn armen gaan niet verder dan horizontaal
![]()
Wat een emo lappenmand hier toch
Duh!quote:Op zondag 6 december 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik er eentje over had kon je hem zo krijgen maar ik ben best wel aan die twee van mij gehecht.
DEAL!quote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw niet blauwe plekken aanvoelende lichaam?
Ligt DTH in Aarle Rixtel?quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
Ah, geen halve wereldreis voor mij maar gezien de route Weert-Aarle Rixtel toch te ver om om je op te komen pikken. Sorry.
Ze hebben nodig (uit een van de topics):quote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Elisa? Hebben ze hier iets aan of mik ik ze weg?
Geeft niets joh, je moet ook niet moeten omrijden omwille van mij hoor!quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Silootje Rousseau chocolade hier. Die twee dagen geleden nog helemaal vol was en nu half leeg.![]()
[..]
Ah, geen halve wereldreis voor mij maar gezien de route Weert-Aarle Rixtel toch te ver om om je op te komen pikken. Sorry.
Waren dat geen matrashoezen of ben ik nou krom aan het denken??quote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hebben nodig (uit een van de topics):
o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Carnibest - rundergehakt - pens - kippepoten - geitenmelk.
Maar volgens mij hebben we ook dekbedovertrekken meegenomen destijds.
Iemand nog een goed reserve oog over?quote:Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee!
[..]
[..]
Echt hexD
[..]
Duh!![]()
[..]
DEAL!
Of iig, we kunnen het een dagje proberen toch, dat ruilen?
Had je dat nog niet gezien?quote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ligt DTH in Aarle Rixtel?da's heul niet zo ver
Dan ga ik zeker wat adopteren en nu en dan wat lekkers brengen
Ja rocky kende ik alquote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een leukerds!
Heb je de beauty van Elisa al gezien? Haar adoptiehond?![]()
[ afbeelding ]
Er is ook een hondje dat Morrie heet!
Ik zal eerst eens gaan kijken waar DTH ligtquote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Bamba, wil je het liefst helemaal niet rijden of kan een stukje wel, dat je daarna met anderen meerijdt?
Ik had het graag gedaan als je meer in de burt had gewoond. En wat van Greys haar suggestie? De helft rijden en dan opgepikt worden? (is wellicht ook een leuke setting voor de romanquote:Op zondag 6 december 2009 22:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geeft niets joh, je moet ook niet moeten omrijden omwille van mij hoor!
quote:Op zondag 6 december 2009 22:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Waren dat geen matrashoezen of ben ik nou krom aan het denken??
Kattebak zonder deksel check die heb ik hier mag afgehaald worden.....
quote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand nog een goed reserve oog over?![]()
[..]
Had je dat nog niet gezien?Het is voor ons om de hoek.
Maar ze gaan ergens in de toekomst verhuizen naar Almere.
Mag je ook gewoon lekkere botten en zo meenemen voor de honden, of hebben ze dat liever niet?quote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hebben nodig (uit een van de topics):
o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Carnibest - rundergehakt - pens - kippepoten - geitenmelk.
Maar volgens mij hebben we ook dekbedovertrekken meegenomen destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |