1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op zondag 6 december 2009 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben van plan de auto van onder tot boven vol te drukken met handdoeken
[..]
Moussie!quote:
Haha dat programmaquote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Zitten we trouwens allemaal klaar voor de RTL5 genante ziekten avond?
Uhm volgens mij begon jij...... met nok......quote:Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij begon en toen deed goed voorbeeld goed volgen
Ja wel overwogen alquote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Subtle, is dat ook niet wat voor jou? *niet pusherig bedoeld*
Een dier adopteren dat dan daar blijft wonen, dan maakt je allergie ook niet uit
Sorry nee kan ik je niet aan helpen die van mij doen ut ook niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha dat programmaWel grappig, maar ik ga denk maar op tijd naar bed, ben helemaal kapot
Morgen weer bellen naar de doc voor mn schouder, kloteding. Heeft iemand nog een werkende schouder over? Mag 'm ruilen met die van mij
quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha dat programmaWel grappig, maar ik ga denk maar op tijd naar bed, ben helemaal kapot
Morgen weer bellen naar de doc voor mn schouder, kloteding. Heeft iemand nog een werkende schouder over? Mag 'm ruilen met die van mij
quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als ik er eentje over had kon je hem zo krijgen maar ik ben best wel aan die twee van mij gehecht.quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
quote:
quote:
Een kat adopteren kost 7 euro per maand, een hond 10 euro per maand.quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja wel overwogen al... ik sponsor momenteel wel konijnen-opvang in de buurt, maar een adoptiehondje kan er nog wel bij gok ik
(weet niet of het heel duur is, maar vast wel te doen toch?
)
quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja wel overwogen al... ik sponsor momenteel wel konijnen-opvang in de buurt, maar een adoptiehondje kan er nog wel bij gok ik
(weet niet of het heel duur is, maar vast wel te doen toch?
)
Ik heb hier nog een nieuwe rieten mand liggen van ikea?? Is te groot voor dit huis.quote:
Dat bedacht ik me ook netquote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Qua ophalen zou je ook kunnen kijken waar de geverts wonen. Als het limburg is is er vast wat met mij te regelen bij voorbeeld.
Hummer denk ik en Jantje en Bobbie en Ozzy en en en Ik zou ze zo graag allemaal adopteren. Meneer Maes wordt gekquote:
Oooh ik mag 'm zelf uitkiezenquote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Een kat adopteren kost 7 euro per maand, een hond 10 euro per maand.
Kijkhttp://www.dierenthuis.nl/nl/adoptie/index.php
Met onderaan een linkje naar de hondenpagina
Ik ga er ook eentje adopteren!
Oude handdoeken zijn voor het Whoopertje, heb wel twee dekbedovertrekken (hoorde ik jullie daar tijdens de asielactie niet over?) die ik graag opstuur voor de 9e.quote:
Imuranquote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Q, mocht je hier weer lezen zo: van welke medicatie komt dat dan denk je, die pijn? Want je hebt toch verschillende pillen? Hoop dat het snel weer over gaat
Lekker stel hier zoquote:Op zondag 6 december 2009 22:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen ik hier net moderator was duurde de een SC topic maaaaaanden![]()
Mag ik dan jouw niet blauwe plekken aanvoelende lichaam?quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet alleen maar afgaan van wat anderen schrijven he moppiequote:Op zondag 6 december 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ImuranRaissia oid had het ook las ik in het crohn topic in lif. Gaat weer over als je met de medicatie stopt
Ik dacht dat rieten manden niet welkom waren ivm schoonhouden ervan. Correct me when I am wrong.....quote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een nieuwe rieten mand liggen van ikea?? Is te groot voor dit huis.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef Maes het volgende:
Ik krijg in februari een behoorlijke opslag en heb besloten een deel van dat geld te gebruiken voor goeie doelen. DHT is daar 1 van
Hoe meer baasje hoe beterquote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh ik mag 'm zelf uitkiezen
Wordt de hond dan helemaal "van jou"? Of zijn er meerdere baasjes?
Ik sta er al bijna 2 maanden op hequote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen maar afgaan van wat anderen schrijven he moppie
Het kan bij jou anders gaan. Misschien dat je lijf er nog aan moet wennen?
Doortje en Mientje (en dat verhaal van Mientjequote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Hummer denk ik en Jantje en Bobbie en Ozzy en en en Ik zou ze zo graag allemaal adopteren. Meneer Maes wordt gek![]()
Hummer heeft zijn tongetje altijd uit zijn bekkie (ik zei bekkie)
Okay, goed zo... vroeg ik me al afquote:
Ik heb er volgens mij wel rieten manden gezienquote:Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat rieten manden niet welkom waren ivm schoonhouden ervan. Correct me when I am wrong.....
Is ook prima hoor ik roep alleen maar wat ik heb en als het nodig is mooiquote:Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat rieten manden niet welkom waren ivm schoonhouden ervan. Correct me when I am wrong.....
Ik ookquote:
Trusten Qbeebquote:Op zondag 6 december 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
ik moet afsluiten van de baas.
We gaan slapen hoor ik
Trustenquote:Op zondag 6 december 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
ik moet afsluiten van de baas.
We gaan slapen hoor ik
Vaag staat me daar ook iets van bijquote:Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Mientje die moet ik ookquote:Op zondag 6 december 2009 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doortje en Mientje (en dat verhaal van Mientje)
Je bent mede-eigenaar (staat ook in dat tekstje van het linkje, kijk maarquote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh ik mag 'm zelf uitkiezen
Wordt de hond dan helemaal "van jou"? Of zijn er meerdere baasjes?
Oh wat tof! En lief van je!quote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef Maes het volgende:
Ik krijg in februari een behoorlijke opslag en heb besloten een deel van dat geld te gebruiken voor goeie doelen. DHT is daar 1 van
Ik ben heel aso in mijn eentje een hele grote doos merci aan het leeg eten en hij is helemaal van mij mij mij mijquote:Op zondag 6 december 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
oh!![]()
Ik heb nog een chocoladeletter!!!![]()
en ik had net zoooooooooooooooooooo'n zin in chocola!!!!!
Wat een schattig prulletje is datquote:
Inmiddels gelezenquote:Op zondag 6 december 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent mede-eigenaar (staat ook in dat tekstje van het linkje, kijk maar) omdat de verzorgingskosten per hond (veel) hoger liggen dan 10 euro per maand. Dus er zijn meerdere adoptanten per hond maar je krijgt updates over jouw hond enzo
En je kunt hem wat lekkers sturen/brengen of komen opzoeken
Ook trusten MrSquote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Trusten
en ik ga zelf ook... toch nog langer gebleven dan gepland... ben kapot![]()
Elisa? Hebben ze hier iets aan of mik ik ze weg?quote:Op zondag 6 december 2009 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oude handdoeken zijn voor het Whoopertje, heb wel twee dekbedovertrekken (hoorde ik jullie daar tijdens de asielactie niet over?) die ik graag opstuur voor de 9e.
Olly is schattig en Monk och arm beestje, hoop maar dat hij geen pijn heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Inmiddels gelezen![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1506![]()
en deze is zooo lekker lelijk![]()
![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1426
Silootje Rousseau chocolade hier. Die twee dagen geleden nog helemaal vol was en nu half leeg.quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben heel aso in mijn eentje een hele grote doos merci aan het leeg eten en hij is helemaal van mij mij mij mij
Ah, geen halve wereldreis voor mij maar gezien de route Weert-Aarle Rixtel toch te ver om om je op te komen pikken. Sorry.quote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef Bamba het volgende:
Cat, Hoogerheide ligt in het zuid westen van Noord-Brabant! Tegen de Belgische grens aan.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Inmiddels gelezen![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1506![]()
en deze is zooo lekker lelijk![]()
![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1426
jummie ook lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Silootje Rousseau chocolade hier. Die twee dagen geleden nog helemaal vol was en nu half leeg.![]()
Ohjee!quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry nee kan ik je niet aan helpen die van mij doen ut ook niet.
quote:
Echt hequote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
werkende schuider check..alleen mijn armen gaan niet verder dan horizontaal
![]()
Wat een emo lappenmand hier toch
Duh!quote:Op zondag 6 december 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik er eentje over had kon je hem zo krijgen maar ik ben best wel aan die twee van mij gehecht.
DEAL!quote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw niet blauwe plekken aanvoelende lichaam?
Ligt DTH in Aarle Rixtel?quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
Ah, geen halve wereldreis voor mij maar gezien de route Weert-Aarle Rixtel toch te ver om om je op te komen pikken. Sorry.
Ze hebben nodig (uit een van de topics):quote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Elisa? Hebben ze hier iets aan of mik ik ze weg?
Geeft niets joh, je moet ook niet moeten omrijden omwille van mij hoor!quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Silootje Rousseau chocolade hier. Die twee dagen geleden nog helemaal vol was en nu half leeg.![]()
[..]
Ah, geen halve wereldreis voor mij maar gezien de route Weert-Aarle Rixtel toch te ver om om je op te komen pikken. Sorry.
Waren dat geen matrashoezen of ben ik nou krom aan het denken??quote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hebben nodig (uit een van de topics):
o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Carnibest - rundergehakt - pens - kippepoten - geitenmelk.
Maar volgens mij hebben we ook dekbedovertrekken meegenomen destijds.
Iemand nog een goed reserve oog over?quote:Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee!
[..]
[..]
Echt hexD
[..]
Duh!![]()
[..]
DEAL!
Of iig, we kunnen het een dagje proberen toch, dat ruilen?
Had je dat nog niet gezien?quote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ligt DTH in Aarle Rixtel?da's heul niet zo ver
Dan ga ik zeker wat adopteren en nu en dan wat lekkers brengen
Ja rocky kende ik alquote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een leukerds!
Heb je de beauty van Elisa al gezien? Haar adoptiehond?![]()
[ afbeelding ]
Er is ook een hondje dat Morrie heet!
Ik zal eerst eens gaan kijken waar DTH ligtquote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Bamba, wil je het liefst helemaal niet rijden of kan een stukje wel, dat je daarna met anderen meerijdt?
Ik had het graag gedaan als je meer in de burt had gewoond. En wat van Greys haar suggestie? De helft rijden en dan opgepikt worden? (is wellicht ook een leuke setting voor de romanquote:Op zondag 6 december 2009 22:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geeft niets joh, je moet ook niet moeten omrijden omwille van mij hoor!
quote:Op zondag 6 december 2009 22:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Waren dat geen matrashoezen of ben ik nou krom aan het denken??
Kattebak zonder deksel check die heb ik hier mag afgehaald worden.....
quote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand nog een goed reserve oog over?![]()
[..]
Had je dat nog niet gezien?Het is voor ons om de hoek.
Maar ze gaan ergens in de toekomst verhuizen naar Almere.
Mag je ook gewoon lekkere botten en zo meenemen voor de honden, of hebben ze dat liever niet?quote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Carnibest - rundergehakt - pens - kippepoten - geitenmelk.
Hoor het welquote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar de andere kant dwars door Brabant knallen, that's all!quote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zal eerst eens gaan kijken waar DTH ligt. Aarle Rixtel he? ff ANWB site opstarten...
oeh, almere!!! Daar woont mn zusje, das heeeeeeeel dichtbij!!!quote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Had je dat nog niet gezien?Het is voor ons om de hoek.
Maar ze gaan ergens in de toekomst verhuizen naar Almere.
In het noord-oosten en meer zeg ik niet i.v.m. secret santa.......quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had het graag gedaan als je meer in de burt had gewoond. En wat van Greys haar suggestie? De helft rijden en dan opgepikt worden? (is wellicht ook een leuke setting voor de roman)
[..]
![]()
Waar is 'hier' ook alweer?
Dan wel graag buffelhuid bottenquote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mag je ook gewoon lekkere botten en zo meenemen voor de honden, of hebben ze dat liever niet?
quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das wel bizar trouwens. Wel 2 nieren (1 extra dus eigenlijk), je hebt een milt waarvan ze eigenlijk best zonder kan, je hebt 2 longen; met 1 kan je ook best leven, ..... Wat is dat nou!? WAAROM geen 3e schouder??
![]()
![]()
![]()
Greys, maak je eenquote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mag je ook gewoon lekkere botten en zo meenemen voor de honden, of hebben ze dat liever niet?
Elisa heeft laatst een hele berg laten bezorgen of gebracht geloof ik Rocky is daar dol op.quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2009 22:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
In het noord-oosten en meer zeg ik niet i.v.m. secret santa.......
Da's waar, maar ik wil eventueel ook wel een stuk met iemand meerijden, of andersom.. Dan kom ik niet zo alleen aan...quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar de andere kant dwars door Brabant knallen, that's all!
quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had het graag gedaan als je meer in de burt had gewoond. En wat van Greys haar suggestie? De helft rijden en dan opgepikt worden? (is wellicht ook een leuke setting voor de roman)
quote:
Oh buffelhuid = botten. Ik vroeg me al af wat dat was, zag het op het lijstje staan... dacht dat het was om op te liggen of zoquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wel graag buffelhuid botten
Dan is het goed!Want ze geven niet alle soorten en merken ivm sommige allergieën (
).
Moet te regelen zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik wil eventueel ook wel een stuk met iemand meerijden, of andersom.. Dan kom ik niet zo alleen aan...![]()
Zo veeleisend ben ik heulemaal niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Je gaat toch niet nog meer eisen stellen aan het verhaal he!![]()
Eerst die zwepen, en dan opgepikt worden...
Ik vond mezelf al kinky genoeg in mijn seksscenequote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Je gaat toch niet nog meer eisen stellen aan het verhaal he!![]()
Eerst die zwepen, en dan opgepikt worden...
Maar stel ik adopteer een lief lelijk hondje, krijgen de andere hondjes dan geen bottenquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Elisa heeft laatst een hele berg laten bezorgen of gebracht geloof ik Rocky is daar dol op.
dat vind ik ook nog het engste ja...quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh buffelhuid = botten. Ik vroeg me al af wat dat was, zag het op het lijstje staan... dacht dat het was om op te liggen of zo
Nou... weet je...quote:Op zondag 6 december 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar stel ik adopteer een lief lelijk hondje, krijgen de andere hondjes dan geen bottenof verdelen ze ze wel gewoon braaf tussen alle hondjes? ik wil niet op m'n geweten hebben dat Rocky en Ollie van vet-heid niet meer de bench uit komen rollen, terwijl de andere hondjes kwijlend mogen kijken naar de botten
![]()
ik zie het mezelf typen en ik kan het antwoord wel verzinnen... laat maar
Die blijft leuk. Gelukkig heb ik alleen stap 1 katten.quote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef nieslief het volgende:
OMG ik moest lachen![]()
Antiwormenspul toedienen aan je kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |