Heb jij die geadopteerd?quote:Op zondag 6 december 2009 21:55 schreef Maes het volgende:
Ik zie dat er al een lijstjeis voor 9 januari. Ga ik mijn adoptiekindjes weer zien
Nala en Simba
[ afbeelding ]
Helemaal niet... maar ik ben bang voor de wraak, stel dat jij mijn SS wordtquote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tssssssk, alsof je het zo rot vindt allemaal
Je zit er nog niet in, want ik wist niet of je dat wilde...quote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie ben ik eiks in dat verhaal? Ik had toch een kleine rol?![]()
Maes![]()
Ik weet welke je bedoelt volgens mij.
Als we toch weer naar DTH gaan, is het dan niet leuk om allemaal weer wat bruikbaars of geld mee te nemen?
Dat wordt een leuke meet dan... allemaal setjes die elkaar niet aan durven kijken, en ik durf niemand aan te kijken omdat ik alles bedacht heb...quote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Bamba het volgende:
OMG mijn seksscene. Ik kreeg er gewoon rode oren van! Nu kan ik Stoffer niet meer onder ogen komen hoor
![]()
Waar woon je dan?quote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
Ik heb alleen wel een probleem als ik besluit wel mee te gaan naar DTH. Ik durf denk ik nog niet zo ver weg te rijden![]()
.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er links en rechts op eigen initiatief alweer ingekocht.
En jij ookquote:
Er is vast wel iemand waar je mee kunt afspreken halverwege of in de buurt ofzo!quote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
Ik heb alleen wel een probleem als ik besluit wel mee te gaan naar DTH. Ik durf denk ik nog niet zo ver weg te rijden![]()
.
Elies heeft al 100 handdoeken gekocht.quote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Als we toch weer naar DTH gaan, is het dan niet leuk om allemaal weer wat bruikbaars of geld mee te nemen?
Wie zegt dat ik je SS nu niet ben?quote:Op zondag 6 december 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar ik ben bang voor de wraak, stel dat jij mijn SS wordt
edit: nu heb ik een grote mond, want ik heb m'n pakje al binnenmaar jij schrijft alles in je grote hintenboek
Waar woon je? We pikken je zo op hoor met de meneer Maes mobiel. Of met de Ll mobielquote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
.
Dat geloof ik maar ze zitten daar prima.quote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze zijn zooooo schattig en dat toch niet bij iemand in huis kunnen, is bijna niet te geloven.
Ja maar nu heb ik mijn pakje dus alquote:
Je mag ook niet alles weten. Maar wel dat ik in februari nog meer ga adopterenquote:Op zondag 6 december 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij die geadopteerd?
Dat heb ik helemaal niet meegekregen![]()
![]()
En ja, ik had je maar vast heel brutaal op het lijstje gezet![]()
Ik had weer wat posts gemist op de vorige bladzijdequote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
ooh men, alles doet pijn... blijkt dat van de medicatie te komenben ik mooi mee
Het voelt aan alsof ik 1 grote blauwe plek ben
Ik dacht dat jij dat wel wist als mijn SSquote:
Ik moet ze nog wel ophalen heurquote:Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Elies heeft al 100 handdoeken gekocht.
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
Mope, gemistquote:Hoi Elies
Nog teruggelezen? Ik had vanavond zo'n emo moment hier net als jij een tijdje geleden (wat zijn we toch een tuig soms, maar wat is iedereen stiekem toch lief![]()
).
quote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Je mag ook niet alles weten. Maar wel dat ik in februari nog meer ga adopteren
quote:Op zondag 6 december 2009 22:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Waar woon je? We pikken je zo op hoor met de meneer Maes mobiel. Of met de Ll mobiel
quote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had weer wat posts gemist op de vorige bladzijde![]()
Auw, Qtje!Komt dat door de medicatie ja, dat je een griepachtig-pijn-door-hele-lijf gevoel krijgt?
Wat klote. Lekker warm douchen en rustig aan doen he?
Jij begon en toen deed goed voorbeeld goed volgenquote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef Maes het volgende:
Heb ik al sex gehad in het verhaal?
Maar de intentie is al uitstekend!quote:
Geeft toch niet, maar ik herkende je gevoel vanavond dat jij een tijdje geleden had.quote:Mope, gemist
Waar ligt dat? Nooit van gehord.quote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat wel wist als mijn SS. Ik woon in Hoogerheide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |