Tot 2000 een klein autotje, mag 3 deurs, beetje kofferbakruimte (moet wel wat bagage meenemen als we een paar daagjes weggaan), moet een lange afstand aankunnen (comfortabel) bij voorkeur ook stuurbekrachtiging mocht het krachtsverlies in mijn rechterarm aanhouden.quote:Op zondag 6 december 2009 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh een nieuw autootje
Wat voor prijsklasse zoek je ongeveer in (als je dat wilt zeggen hoor).
* Cat22 wacht op influx van mensen die zich buitengesloten voelen omdat ze nog geen sex hebben gehad*quote:Op zondag 6 december 2009 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
nu durf ik niet meer te meeten hoor!![]()
even tellen:
engelb&noknok
grijs&liefdeloos
zustertje&Na-tje
Merlijn&wicked witch
purple lady&meneer subtiel
stoffer&liedje
barbier&goedendag
bijna zestig he... en in het verhaal ben jij ehm... (geen idee eigenlijk)quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
* gothic-blackie kijkt over haar beeldscherm heen richting snabbi... oh dies toch te druk
enne hij heb niets te willen tis toch niet op waarheid berust zoals het laatste gedeelte zegt.
enne pff 60, ik is 24 (bijna 25) hoor
quote:Op zondag 6 december 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* Cat22 wacht op influx van mensen die zich buitengesloten voelen omdat ze nog geen sex hebben gehad*
quote:Op zondag 6 december 2009 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
tot nu toe zijn jij en jjh de enigen die zeuren dat het lang duurt...
quote:
Lupootje misschien ook eens naar kijken?quote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tot 2000 een klein autotje, mag 3 deurs, beetje kofferbakruimte (moet wel wat bagage meenemen als we een paar daagjes weggaan), moet een lange afstand aankunnen (comfortabel) bij voorkeur ook stuurbekrachtiging mocht het krachtsverlies in mijn rechterarm aanhouden.
Volgend jaar doe ik eeeecht niet meer meequote:Op zondag 6 december 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O jee....... SS volgend jaar gaat gevuld zijn met haat en nijd en vereffenen van oude vetes.
Aha dat is jouw autootje dan?quote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tot 2000 een klein autotje, mag 3 deurs, beetje kofferbakruimte (moet wel wat bagage meenemen als we een paar daagjes weggaan), moet een lange afstand aankunnen (comfortabel) bij voorkeur ook stuurbekrachtiging mocht het krachtsverlies in mijn rechterarm aanhouden.
Ikke welquote:Op zondag 6 december 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Volgend jaar doe ik eeeecht niet meer mee![]()
![]()
Mijn eerste auto was een Suzuki Swift. Prima wagentje, ik heb hem op 12 jarige leeftijd ingeruild, toen begon hij wat ouderdomskwaaltjes te krijgen. Veel Swiffers zijn 3 deurs, ik had de vijfdeursversie. Kofferruimte houdt niet over, maar een paar flinke tassen kon je er wel kwijt.quote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
VW altijd goed, neem iig geen ford ka.quote:Op zondag 6 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Lupootje misschien ook eens naar kijken?
Aanrader! Vraag maar aan Maes!
Watje.quote:Op zondag 6 december 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
![]()
Tssssssk, alsof je het zo rot vindt allemaalquote:Op zondag 6 december 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste was een Fiat Pandaquote:Op zondag 6 december 2009 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een Suzuki Swift. Prima wagentje, ik heb hem op 12 jarige leeftijd ingeruild, toen begon hij wat ouderdomskwaaltjes te krijgen. Veel Swiffers zijn 3 deurs, ik had de vijfdeursversie. Kofferruimte houdt niet over, maar een paar flinke tassen kon je er wel kwijt.
Lange afstand vond hij ook geen probleem.
Nee alsjeblieft geen ford ka, rijdt echt niet lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
VW altijd goed, neem iig geen ford ka.
Och die 2 hebben ook al een leven op die koppetjes staan.quote:Op zondag 6 december 2009 21:55 schreef Maes het volgende:
Ik zie dat er al een lijstjeis voor 9 januari. Ga ik mijn adoptiekindjes weer zien
Nala en Simba
[ afbeelding ]
Greys, Peugeotje dat moet ik weer denken aan ons avontuur op een koude winterochtendquote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tssssssk, alsof je het zo rot vindt allemaal
[..]
Mijn eerste was een Fiat PandaEn de tweede een zwarte Swift, heeeeeeeerlijke auto!
Daarna Peugeotje (die hoef ik nooit meer) en daarna de Smart
Rijden deed ie wel maar altijd gezeik met de remmenquote:Op zondag 6 december 2009 21:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft geen ford ka, rijdt echt niet lekker
Hee hee lupo is okeeeeeeeeeeeee
Je gaat meequote:Op zondag 6 december 2009 21:55 schreef Maes het volgende:
Ik zie dat er al een lijstjeis voor 9 januari. Ga ik mijn adoptiekindjes weer zien
Nala en Simba
[ afbeelding ]
Ze zijn zooooo schattig en dat toch niet bij iemand in huis kunnen, is bijna niet te geloven.quote:Op zondag 6 december 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och die 2 hebben ook al een leven op die koppetjes staan.
Volgens mij wordt er links en rechts op eigen initiatief alweer ingekocht.quote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Als we toch weer naar DTH gaan, is het dan niet leuk om allemaal weer wat bruikbaars of geld mee te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |