Slaap zequote:Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef Strega het volgende:
Wat gaan jullie enorm snel vanavond! Net weer terug van koken en eten, nu moeten we naar bed!![]()
Als de 9e januari de meet is lig ik waarschijnlijk / zeker in het ziekenhuis.
Motiveer Pagan a.u.b. om wel mee te gaan !
Ik kan best een dagje zonder bezoek, en zou het fijn vinden als hij een leuke dag met jullie heeft!![]()
Morgen nieuwe deel van het verhaal weer even lezen!
(Ik hoop natuurlijk wel op veel lectuur van "de natte doos", als ik in het hospitaal lig!
Trusen en tot morgen
Dat vinden alle kittens leukquote:Op maandag 7 december 2009 00:23 schreef F_PT het volgende:
mijn kitten vind bijten trouwens wel erg leuk(vingers, neus, lip!)
moet ik hem daarvoor straffen? en hoe?
Dat gebeurt hier all the time.quote:Op maandag 7 december 2009 00:32 schreef trovey het volgende:
Twee bureaustoelen met kussentjes erin bij de computer staan.....beide ingepikt door de katten, zit nu op zo'n trekkerkruk van IKEA
...tja je moet wat
Hij zal het wel naar zijn zin hebben nog, of nagenieten.quote:Op maandag 7 december 2009 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Even gemist ja....tja er is hier ook zoveel bij te lezen...af en toe mis je een post. Maar hij duidelijk nog niet terug
Welterusten Strega. (en Pagan)quote:Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef Strega het volgende:
Wat gaan jullie enorm snel vanavond! Net weer terug van koken en eten, nu moeten we naar bed!![]()
Als de 9e januari de meet is lig ik waarschijnlijk / zeker in het ziekenhuis.
Motiveer Pagan a.u.b. om wel mee te gaan !
Ik kan best een dagje zonder bezoek, en zou het fijn vinden als hij een leuke dag met jullie heeft!![]()
Morgen nieuwe deel van het verhaal weer even lezen!
(Ik hoop natuurlijk wel op veel lectuur van "de natte doos", als ik in het hospitaal lig!
Trusen en tot morgen
oke dat is wat wij ook al doen, op de grond zetten en een beetje negeren totdat hij stoptquote:Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vinden alle kittens leuk
Wat wij doen (deden, want Fritz begrijpt het leven al iets beter): niet teveel met hem 'vechten' als ie jong is. Speeltjes zijn om in te bijten. Baasjes zijn om mee te kroelen. Als hij ging bijten, dan zetten wij 'm op de grond. Net zo lang (vaak) tot ie ermee stopte.
Straffen heeft niet veel zin. En is een beetje sneu; gewoon zorgen dat je zelf het goede voorbeeld geeft
Ik heb geen ideequote:
quote:Ik had ooit een chocolatetabby Siamees poes Teje....zou nu 11 zijn geweest....maar ja dat was ooit. Ze was Siameser dan een Siamees kon zijn...de katers hier verleiden terwijl zij als de katers "geholpen"waren. Die katers hier maar pogingen doen om te paren....maar ze hadden geen idee hoe het nou precies moest...net zo min als Teje trouwens
...gekke beesten. Na haar overlijden hadden de heren ineens geen trek meer....ook niet in de andere poezen....vreemd hoor alleen de Siamees was interessant voor hun (afwezige) hormonen
Ga je mee naar DTH de 9e?quote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef Pagan het volgende:
Goed, topic #400. Nog 25 dagen voor nieuwjaar. Conclusie: 100 topics : 25 dagen = 4 topics per dag volbaggeren en we beginnen het nieuwe jaar met [SC] 500 Met vuurwerk en champagne, gelukkig nieuwjaar!
Trusten allemaal!!!
Ik zet Fritz nog dagelijks een keer of 50 van mijn bureauquote:Op maandag 7 december 2009 00:43 schreef F_PT het volgende:
oke dat is wat wij ook al doen, op de grond zetten en een beetje negeren totdat hij stopt
dat is ongeveer na zo'n 50 keer
Ik zit nu gezellig tussen mijn bureaustoelen in gevuld met ieder 2 katten...oh wacht...er probeert zich een derde te nestelen op een stoel...en dat wordt niet gewaardeerdquote:Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier all the time.
Mijn (bureau)stoel is veruit favoriet, dus zodra ik met mijn bevallige bipsopsta uit mijn stoel, staat er al een kat klaar om hem in te pikken. En dat terwijl ze twee ruime banken (inclusief speciaal voor de katten aangeschafte kussens) en stoelen hebben waar ze riant in kunnen liggen.
En dan nog boos worden op mij als ik ze voorzichtig en liefdevol uit mijn stoel wil tillen om ze over te leggen naar een ander lekker plekje.
Hopeloos...net zoals het aanrecht en de salontafel....hier staat chihuahua Conchita zelfs op de salontafel als ik even niet oppasquote:Op maandag 7 december 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zet Fritz nog dagelijks een keer of 50 van mijn bureau
quote:Op maandag 7 december 2009 00:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit nu gezellig tussen mijn bureaustoelen in gevuld met ieder 2 katten...oh wacht...er probeert zich een derde te nestelen op een stoel...en dat wordt niet gewaardeerd, nee, die voetenbankjes met kussentjes onder de salontafel speciaal voor de katten zijn niet interessant, net als de bank gevuld met zachte kussen en een nepvachtwoonplaid, net zo min als de 2 stoelen waarin ook warme en vooral zachte kussen liggen...nee hoor, met de hele club op die twee krappe kunststof bureaustoelen van de IKEA...dat is het vanavond helemaal
![]()
Zit je moeder ook op fok dan?quote:Op maandag 7 december 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Katten zijn gek; vraag maar aan mijn moeder
Katten zijn stapelgek...alhoewel sinds het overlijden van Murphy waarderen ze het wel dat ik de glazen snijplaten van het aquarium heb afgehaald...Murphy maakte altijd de kleppen open om het water te drinken en de anderen niet....zonder die glazen platen liggen de dames en heren net weer wat warmer als de lampen aan zijn en zo in de winter....weer een sudderplaatje wat lekker op warm staatquote:Op maandag 7 december 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Katten zijn gek; vraag maar aan mijn moeder
Oh, wat sfeervolquote:Op maandag 7 december 2009 00:38 schreef Takaiki het volgende:
Kom hier nog even mijn SS-pakje showen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zal ook weer eens één van mijn liefjes spammen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik zal ook weer eens één van mijn liefjes spammen.
[ afbeelding ]
Nee, gelukkig nietquote:
Wat een enorme tandenquote:Op maandag 7 december 2009 00:54 schreef trovey het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hier ook nog eentje van mij....Noorse Boskatsukkeltje Sylvester....2,5 kg schoon aan de haak....tja een beetje achtergebleven als kitten wat hij nooit meer heeft ingehaald.
Die van jou zien er allemaal uit als lieverds die ik tot nu toe heb gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 00:54 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hier ook nog eentje van mij....Noorse Boskatsukkeltje Sylvester....2,5 kg schoon aan de haak....tja een beetje achtergebleven als kitten wat hij nooit meer heeft ingehaald.
Ja! Een poes, een braadslee en een ananasquote:Op maandag 7 december 2009 00:56 schreef ElisaB het volgende:
Kan je hier nog wat van maken (kwa mix):
Ohw dat stond er net nog niet toen ik mijn reactie postte.quote:Op maandag 7 december 2009 00:54 schreef trovey het volgende:
Hij showt hier het gebrek aan zijn gebit...inmiddels heeft hij ook niet meer alle hoektanden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |