Hier is de oudste, bijna 14, de meest actieve in huis.quote:Op maandag 7 december 2009 01:54 schreef trovey het volgende:
Hier slapen ze steeds meer...tja 10,5-14,5 jaar...de wilde tijden zijn voorbij zeg maar....waar mijn behang en de meubelen zich hartelijk voor bedanken![]()
quote:Deze heb een tijdje geleden van Palle gemaakt, de "chef"hier met de grootste mond
Zo ziet Palle zichzelf
[ afbeelding ]
quote:En helaas voor hem...zo is hij werkelijk
[ afbeelding ]
Precies zoals de gemiddelde mannelijke FOK!er dus
Haai Zwab...quote:Op maandag 7 december 2009 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
De oudste hier, javanese poes van nu ruim 14,5 jaar is de gezondste, je ziet haar haar leeftijd niet af, het enige wat het verraadt is dat ze miner enge sprongen maakt als vroeger. Ze heeft haar halfbroers inmiddels overleefd en is nu officieel de kat die ik het langst heb gehad (mijn eerste kat Daisy is hier binnengekomen in 1993 en was toen tussen de 3 en 6 jaar oud en is overleden op 20 december 2006) dus even binnenkort een feestje voor Emily voor het jubileumquote:Op maandag 7 december 2009 02:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier is de oudste, bijna 14, de meest actieve in huis.
De jongeren van 2 en 3 zijn de meest luie katten en slapen (zeker in de winter) heel veel.
[..]
![]()
![]()
Stoer!
[..]
Je doet het goed of je doet het niet zeg ik maar altijdquote:
Oh! Wat een knus balkon.quote:Op maandag 7 december 2009 02:32 schreef trovey het volgende:
Even een sfeerfoto van mijn balkonnetje van de zomer 2008....lag er zo mooi bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enne...we zitten in Flora en Fauna en dit is voor de verandering eens Flora
Uiteraard met fotomodel Palle...en natuurlijk gaas omdat de buren niet graag met mijn katten op hun balkon zitten![]()
quote:
Ik doe altijd mijn bestquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 02:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Kloar.
Viel niet tegen voor een zondagavond. Nog 1tje en dan weekend.
ik zal een foto posten van de schimmel op mijn bedquote:Op maandag 7 december 2009 02:52 schreef trovey het volgende:
Hier nog mensen met een balkon of tuin...we zitten tenslotte in Flora en Fauna, alhoewel het Fauna gehalte hier duidelijk in de meerderheid is.
Floraquote:Op maandag 7 december 2009 02:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal een foto posten van de schimmel op mijn bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |