Nee, hij vraagt zoals gewoonlijk om een maaltijd, zal binnenkort wel eens een filmpje hier neerzetten waarin hij en ik een gesprek hebben over de maaltijdverstrekking hier in huisquote:Op maandag 7 december 2009 00:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die van jou zien er allemaal uit als lieverds die ik tot nu toe heb gezien.
Gaapt Sylvester daar?
Ze weet dat jij een internetleven hebt op fok?quote:Op maandag 7 december 2009 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Nee, gelukkig niet
Maar ze weet wel van het bestaan. MammaElisaB is een moderne 70-jarige
Die tweede foto!!quote:Op maandag 7 december 2009 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een enorme tanden
Kan je hier nog wat van maken (kwa mix):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.quote:Op maandag 7 december 2009 00:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt zoals gewoonlijk om een maaltijd, zal binnenkort wel eens een filmpje hier neerzetten waarin hij en ik een gesprek hebben over de maaltijdverstrekking hier in huis
Nou meer normale tanden in een heel klein kopjequote:Op maandag 7 december 2009 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een enorme tanden
Kan je hier nog wat van maken (kwa mix):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neusquote:Op maandag 7 december 2009 01:04 schreef trovey het volgende:
Nou meer normale tanden in een heel klein kopje![]()
Die foto's...lijkt wel wat op mijn Misha en dat was een kruising tussen een Maine Coon en een heilige Birmaan...die Birmaan is natuurlijk niet na te gaan maar ik vermoed zeker dat er of Main Coon of Noorse Boskat inzit. Hoe is de neus...met een deukje of rechtdoorlopend...daar zit namelijk ook een duidelijk verschil tussen de Noor en de Coon.
Yups! Ze draagt bij elke actie haar steentje bijquote:Op maandag 7 december 2009 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ze weet dat jij een internetleven hebt op fok?
mijn moeder is nog een stukkie ouder
Aha die foto is beter te beoordelen...driehoekig hoofd en rechte neus....grote kans dat het dan een Noorse Boskat betreft die ergens in de voorouders zit, trouwens schitterende katquote:Op maandag 7 december 2009 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NeusWassup met mijn neus
[ afbeelding ]
De neus loopt volgens mij gewoon rechtdoor
Wat lief van haar.quote:Op maandag 7 december 2009 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups! Ze draagt bij elke actie haar steentje bij
quote:Op maandag 7 december 2009 01:14 schreef trovey het volgende:
Filmpje Sylvester gevonden:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 01:14 schreef trovey het volgende:
Filmpje Sylvester gevonden:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht het ook; voor een Coon is ze te rond. Ze vindt zichzelf trouwens ook een plaatjequote:Op maandag 7 december 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
Aha die foto is beter te beoordelen...driehoekig hoofd en rechte neus....grote kans dat het dan een Noorse Boskat betreft die ergens in de voorouders zit, trouwens schitterende kat
Is ze ook...trustequote:Op maandag 7 december 2009 01:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht het ook; voor een Coon is ze te rond. Ze vindt zichzelf trouwens ook een plaatje
[ afbeelding ]
Wat vroeg eh.. op tijd..quote:Op maandag 7 december 2009 01:19 schreef ElisaB het volgende:
En nu ik jullie zo ondergespamd heb, ga ik te bedde. Welterusten en tot morgen
quote:Op maandag 7 december 2009 01:39 schreef trovey het volgende:
Kijk zo vullen wij de stoelen hier(de cremekleurige poes is inmiddels overleden op 02/01/2008
)
[ afbeelding ]
Die drie katten die je daar ziet zijn als kitten hier gekomen en behoorlijk snel achter elkaar 2e helft 1998 en eerste helft 1999 dus ze weten niet beter dan dat ze bij elkaar horen, ze komen ook van dezelfde fokker af, die bruine..Tickel heeft op dit moment die kaakbokontsteking maar daar gaat het gelukkig weer goed mee na een behoorlijke inzinking, de gestreepte met witte Noor is Bearke, éé'n van de weinige katten hier die tot op heden eigenlijk geen gezondheidsproblemen heeftquote:Op maandag 7 december 2009 01:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
(
)
Hier liggen ze niet meer bij elkaar in een stoel helaas.
Wel af en toe op hetzelfde bed, maar dan ieder op een eigen stukje.
Ze zijn het allerliefste als ze slapen he. Die vredige ontspannen snuitjes en de rare houdingen waarin ze liggen.quote:Op maandag 7 december 2009 01:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Die drie katten die je daar ziet zijn als kitten hier gekomen en behoorlijk snel achter elkaar 2e helft 1998 en eerste helft 1999 dus ze weten niet beter dan dat ze bij elkaar horen, ze komen ook van dezelfde fokker af, die bruine..Tickel heeft op dit moment die kaakbokontsteking maar daar gaat het gelukkig weer goed mee na een behoorlijke inzinking, de gestreepte met witte Noor is Bearke, éé'n van de weinige katten hier die tot op heden eigenlijk geen gezondheidsproblemen heeft, wel noemen we hem Mr Panieki want daar heeft hij wel eens last van
...alhoewel hij nu in diepe slaap naast me op de bureaustoel ligt te slapen
Hier is de oudste, bijna 14, de meest actieve in huis.quote:Op maandag 7 december 2009 01:54 schreef trovey het volgende:
Hier slapen ze steeds meer...tja 10,5-14,5 jaar...de wilde tijden zijn voorbij zeg maar....waar mijn behang en de meubelen zich hartelijk voor bedanken![]()
quote:Deze heb een tijdje geleden van Palle gemaakt, de "chef"hier met de grootste mond
Zo ziet Palle zichzelf
[ afbeelding ]
quote:En helaas voor hem...zo is hij werkelijk
[ afbeelding ]
Precies zoals de gemiddelde mannelijke FOK!er dus
Haai Zwab...quote:Op maandag 7 december 2009 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
De oudste hier, javanese poes van nu ruim 14,5 jaar is de gezondste, je ziet haar haar leeftijd niet af, het enige wat het verraadt is dat ze miner enge sprongen maakt als vroeger. Ze heeft haar halfbroers inmiddels overleefd en is nu officieel de kat die ik het langst heb gehad (mijn eerste kat Daisy is hier binnengekomen in 1993 en was toen tussen de 3 en 6 jaar oud en is overleden op 20 december 2006) dus even binnenkort een feestje voor Emily voor het jubileumquote:Op maandag 7 december 2009 02:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier is de oudste, bijna 14, de meest actieve in huis.
De jongeren van 2 en 3 zijn de meest luie katten en slapen (zeker in de winter) heel veel.
[..]
![]()
![]()
Stoer!
[..]
Je doet het goed of je doet het niet zeg ik maar altijdquote:
Oh! Wat een knus balkon.quote:Op maandag 7 december 2009 02:32 schreef trovey het volgende:
Even een sfeerfoto van mijn balkonnetje van de zomer 2008....lag er zo mooi bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enne...we zitten in Flora en Fauna en dit is voor de verandering eens Flora
Uiteraard met fotomodel Palle...en natuurlijk gaas omdat de buren niet graag met mijn katten op hun balkon zitten![]()
quote:
Ik doe altijd mijn bestquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 02:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Kloar.
Viel niet tegen voor een zondagavond. Nog 1tje en dan weekend.
ik zal een foto posten van de schimmel op mijn bedquote:Op maandag 7 december 2009 02:52 schreef trovey het volgende:
Hier nog mensen met een balkon of tuin...we zitten tenslotte in Flora en Fauna, alhoewel het Fauna gehalte hier duidelijk in de meerderheid is.
Floraquote:Op maandag 7 december 2009 02:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal een foto posten van de schimmel op mijn bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |