ok dankje. klopt het dat hij dan ook wat rustiger wordt?quote:Op zondag 6 december 2009 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De meeste dierenartsen zullen zeggen dat dat is als hij 6 maanden is
Ik heb de katers destijds op zo'n 8-9 maanden laten casteren, net voordat ze beginnen met sproeien. Ze zijn dan goed uitgegroeid(zodat er ook wat weg te halen isquote:Op zondag 6 december 2009 23:57 schreef F_PT het volgende:
even een vraagje.. wij hebben een kitten van ongeveer 3 maanden jong, een mannetje. wat is de beste leeftijd om hem te laten castreren?
Daar mag je wel van uit gaan. Hoewel je er katers bij hebt die woest blijvenquote:Op zondag 6 december 2009 23:59 schreef F_PT het volgende:
ok dankje. klopt het dat hij dan ook wat rustiger wordt?
nee geen andere katquote:Op maandag 7 december 2009 00:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb de katers destijds op zo'n 8-9 maanden laten casteren, net voordat ze beginnen met sproeien. Ze zijn dan goed uitgegroeid(zodat er ook wat weg te halen is).Ik neem aan dat je er verder geen onbehandelde poes bij hebt of bij gaat krijgen?
ja nou dat is ie ook wel, maar dat is ook wel weer schattig hoorquote:Op maandag 7 december 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Overigens: linksom of rechtsom horen ze de eerste maanden druk te zijn hoor
Na de castratie hebben ze de eerste maanden méér trek, maar minder voeding nodig. Dus je moet 'm óf iets minder voeren, óf ander ('light') voer geven, want anders wordt ie inderdaad waarschijnlijk wat dikker. Die ernstige trek zou na een maand of twee weer moeten afnemen.quote:Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef F_PT het volgende:
nee geen andere kat
ik had ergens gelezen dat als je een kater te vroeg laat castreren hij dik wordt? geen idee of dit waar is maar wij zullen in ieder geval nog zo'n 3 a 4 maanden wachten
Dodelijk vermoeiendquote:Op maandag 7 december 2009 00:07 schreef F_PT het volgende:
ja nou dat is ie ook wel, maar dat is ook wel weer schattig hoor
alleen een beetje vermoeiend soms
Nooit wat van gemerkt bij mijn katten, gewoon 2x per dag gepast voeren en het gewicht een beetje in de gaten houden, komen ze toch aan...wat minder voeren of overstappen op lightvoer als ze teveel schreeuwen om voerquote:Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef F_PT het volgende:
[..]
nee geen andere kat
ik had ergens gelezen dat als je een kater te vroeg laat castreren hij dik wordt? geen idee of dit waar is maar wij zullen in ieder geval nog zo'n 3 a 4 maanden wachten
Wat doe je....oei een Siamese kruising(heb ik het goed gezien de iets te lichte oogjes of is dat gewoon de fotoquote:Op maandag 7 december 2009 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dodelijk vermoeiend
Wij hebben er hier een die net 7 maanden is. De andere katten worden er soms gek van
Dit is 'm, de relbak
[ afbeelding ]
ojee 7 maanden.. en die van mij nog maar 3!quote:Op maandag 7 december 2009 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dodelijk vermoeiend
Wij hebben er hier een die net 7 maanden is. De andere katten worden er soms gek van
Dit is 'm, de relbak
[ afbeelding ]
Van drie maanden geleden. HIj is nu een stukje donkerder van kleur; zowel in het (voorheen) wit als in het grijs en bruin. Zijn ogen zijn nog steeds staalblauwquote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef senesta het volgende:
Hoe oud is die foto Elisa?![]()
Wat een humpie
Hij is naast de sloot gevonden toen hij een week of 8 was, dus ik heb geen idee wie paps en mams zijn. Maar volgens de DA zit er in elk geval een siamees in. De ogen zijn inderdaad lichter dan het zou horen.quote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
Wat doe je....oei een Siamese kruising(heb ik het goed gezien de iets te lichte oogjes of is dat gewoon de foto) hoe dan ook Oosterse katten en ik
Ik zal ze morgen maken!quote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef senesta het volgende:
Heb je ook recentere foto's? Ik ben wel benieuwd
Ik denk echt dat de ogen van Fritz gewoon licht zijn:quote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
Wat doe je....oei een Siamese kruising(heb ik het goed gezien de iets te lichte oogjes of is dat gewoon de foto) hoe dan ook Oosterse katten en ik
Dus "echte" blauwtabby Siameesquote:Op maandag 7 december 2009 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de ogen van Fritz gewoon licht zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowah.
Is de nachtploeg al gestart, of is het wachten op Zwabbermans?
Hoi Trovey.quote:Op maandag 7 december 2009 00:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Zwabber nog niet gezien...wellicht laptop kapot
,,,hij had er wel over dat het ding vreemd deed.
Even gemist ja....tja er is hier ook zoveel bij te lezen...af en toe mis je een postquote:Op maandag 7 december 2009 00:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Trovey.
Nee hoor, Zwabbermans is naar een concert van Rammstein.
Had dat in het vorige topic nog gepost omdat ik las dat jij je afvroeg waar ie was, dat heb je dus niet meer gezien dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |