Japanners zijn heel klein. Zo klein dat ze zelfs nog onder de bal doorkijkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Kameroen kan nog best lastig zijn, niet onderschatten! Als die Japanners tegen een lichtbundel moeten aankijken zien ze helemáál niks meer met die ogen, dus dat moet nog geregeld worden. En Denemarken, geen idee.
Ja valt wel op wasjes en andere dingen jajajaquote:
ik zei al eerder, vlak die Japanners niet uit, die zien alle wedstrijden terug van wie er in Poule E1 zit, hebben disipline en nog een half jaar om te trainen, denk dat de Japanners beter zijn dan dat we met zijn alle denken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Kameroen kan nog best lastig zijn, niet onderschatten! Als die Japanners tegen een lichtbundel moeten aankijken zien ze helemáál niks meer met die ogen, dus dat moet nog geregeld worden. En Denemarken, geen idee.
maar kleine japannertjes kunnen hard rennenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Japanners zijn heel klein. Zo klein dat ze zelfs nog onder de bal doorkijken
quote:
Ach, als Yolanthe nou af en toe haar titten laat zien op de tribune, gaan ze allemaal fotos maken, net als hier op de dijk.in elke hand, broekzak hebben ze een camera, dus die spelers ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zei al eerder, vlak die Japanners niet uit, die zien alle wedstrijden terug van wie er in Poule E1 zit, hebben disipline en nog een half jaar om te trainen, denk dat de Japanners beter zijn dan dat we met zijn alle denken.
Ja hallo, minimaal drie van die bronstige vrouwen met schijnbaar heel veel jeuk tegenover mij.quote:
hihi...je zei knieënquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, minimaal drie van die bronstige vrouwen met schijnbaar heel veel jeuk tegenover mij.![]()
* Doet knieën stijf tegen elkaar en kijkt wat paniekerig rond
Daarom, ik verwacht een schitterend toernooi, en ach neem dat gefluit wel voor lief.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat is het leuke aan het WK: dat die onbekende landen zo goed uit de hoek kunnen komen. Bijvoorbeeld Tiki-tiki-land tegen Frankrijk en dan 2-0 of zo.
Sorry, als die Yolanthe dáár ook weer opduikt, gaat me TV uitquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach, als Yolanthe nou af en toe haar titten laat zien op de tribune, gaan ze allemaal fotos maken, net als hier op de dijk.in elke hand, broekzak hebben ze een camera, dus die spelers ook.
pas op dat je hem niet afkneltquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, minimaal drie van die bronstige vrouwen met schijnbaar heel veel jeuk tegenover mij.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach, als Yolanthe nou af en toe haar titten laat zien op de tribune, gaan ze allemaal fotos maken, net als hier op de dijk.in elke hand, broekzak hebben ze een camera, dus die spelers ook.
Drie, óh gelukkig'hij ziet mij nog als nette huisvrouwquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet je ook niet zo op je kop laten zitten door Annie/Dottey/Laysa en Kallyquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Dotteke, moet jij niet wat in die bunker doen of zo? Streamverslagen moeten vast nog gemaakt voor vandaag?quote:
Nou ja als afleiding voor die Japanezen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef Yolanthe niet te zien, laat staan haat tetten
Jij helpt mij ook al nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je moet je ook niet zo op je kop laten zitten door Annie/Dottey/Laysa en Kally
Laat mij erbuiten, ik doe niksquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jawel zeg het maar wat moet ik doen, zal ik ze slaan, opsluiten, 50 keer laten opdrukken in het donker buiten???quote:
Hey Dquote:
Ik wil best ff kijken hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef Yolanthe niet te zien, laat staan haat tetten
Die zijn te slim die trappen er niet in ben ik bangquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ja als afleiding voor die Japanezen...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Drie, óh gelukkig'hij ziet mij nog als nette huisvrouw
ow dat doe ik wel...neem ik dingetje mee voor de looptrainingquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jawel zeg het maar wat moet ik doen, zal ik ze slaan, opsluiten, 50 keer laten opdrukken in het donker buiten???
Ze zijn los, van God los ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Er rennen hier wat mensen door dit topic die het over iets heel anders hebben
Ja ik had niet anders verwachtquote:
heb jij al goed gekeken in wel subforum je zitquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
*voeltquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hai Dtje...heb jij ook al stijve knieën?
Ja zal het niet meer doenquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Dotteke, moet jij niet wat in die bunker doen of zo? Streamverslagen moeten vast nog gemaakt voor vandaag?
wij vrouwen hebben verstand van voetbal, B.H.`s die wel of niet in de droger mogen, vaatwastabletten en wat al niet meer, zeg het maar hoor, wij vrouwen zijn van alle markten thuisquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor de balans zit ik ondertussen naar Neeltje te kijken bij P&W, dat koelt genoeg en voldoende afquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jullie zijn een ander topic uitgerend en rennen hier gewoon verder
Even voor de duidelijkheid..quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij denkt gewoon, gezellig hier beter dan dat geouwehoer over voetbalquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb jij al goed gekeken in wel subforum je zit![]()
Braafquote:
Ik ken het. Heb net iemand geholpen met dichtenquote:verjaardagen, surprises maken
enzo
Ik kan het wel hebben, hij kan het wel hebben, wij kunnen het samen hebben. Maar vanavond niet meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
heej gaan we lelijk doen![]()
kan je het niet hebben als vrouwen je waarschuwen voor een paars kopje?
Oh, Witteman zei net dat ze ging strippen omdat Jeroen Krabe straks om 12 uur 65 jaar wordt, dus pak maar vast een koud nat washandje dan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor de balans zit ik ondertussen naar Neeltje te kijken bij P&W, dat koelt genoeg en voldoende af
Dat is zo! Alleen in dit topic zie ik alleen maar een aantal dames en één heer rondfietsen en ik kan er geen touw aan vastknopenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij vrouwen hebben verstand van voetbal, B.H.`s die wel of niet in de droger mogen, vaatwastabletten en wat al niet meer, zeg het maar hoor, wij vrouwen zijn van alle markten thuis
Fijn eindelijk iemand die me niet verrastquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben blij aan je verwachtingen te voldoen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben, hij kan het wel hebben, wij kunnen het samen hebben. Maar vanavond niet meer
gewoon inhaken en meekleppen, gewoon gezelligquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is zo! Alleen in dit topic zie ik alleen maar een aantal dames en één heer rondfietsen en ik kan er geen touw aan vastknopen
Nu alquote:
Tenzij je verrast wil worden, maar dan is het geen verrassing meer natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn eindelijk iemand die me niet verrast
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh, Witteman zei net dat ze ging strippen omdat Jeroen Krabe straks om 12 uur 65 jaar wordt, dus pak maar vast een koud nat washandje dan.
Ough...ik ben het zatquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu aler zijn nog geen 2 uur voorbij
teruglezenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is ernstig genoeg, lees maar terug.
maaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
niets......maar ik ga zo slapen....lief zijn hé
Ik ben altijd liefquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je timing is goed, genoeg is genoegquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb er geen zin meer in...ga lekker mn bed zo opzoeken denk ik
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:28 schreef Toverheks het volgende:
zal ff vertellen wat me vanavond is overkomen, ik had wasje in de machine gedaan, (witte was) dus ook mijn lange witte jas met kapusjon met zo nepbontrandje, sta ik te koken, werp een blik op de wasmachine en denk huh, ik zie daar terror Jaap draaien ik schrok me werkelijk de kolere ik gauw de kamer ingerend zie ik hem gelukkig op de stoel liggen slapen, echt was net dat terror jaap in de machine meedraaide, dat bont had de zelfde kleur.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb er geen zin meer in...ga lekker mn bed zo opzoeken denk ik
Sweet dreams babequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:28 schreef Laysa het volgende:
Tjuusssss slaap lekker, droom fijn en dat jullie allemaal maar een prettige nacht hebben![]()
![]()
Hmm heb ik nou nooit last van binnen die 2 uurquote:
ja mijn katertje heet Terror Jaap, en echt Dottey, schrok me helemaal het leplazerus was echt net of hij meedraaide al dat grijsquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik dacht even ... past die jaap in jouw wasmachine!! maar dat was je kat!
jees..
hahaha word ie wel lekker schoon van, Japie poesquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:28 schreef Toverheks het volgende:
zal ff vertellen wat me vanavond is overkomen, ik had wasje in de machine gedaan, (witte was) dus ook mijn lange witte jas met kapusjon met zo nepbontrandje, sta ik te koken, werp een blik op de wasmachine en denk huh, ik zie daar terror Jaap draaien ik schrok me werkelijk de kolere ik gauw de kamer ingerend zie ik hem gelukkig op de stoel liggen slapen, echt was net dat terror jaap in de machine meedraaide, dat bont had de zelfde kleur.
Dag lekker moppietoppietje van me, zo en klef klaar, slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja mijn katertje heet Terror Jaap, en echt Dottey, schrok me helemaal het leplazerus was echt net of hij meedraaide al dat grijs
ja maar toch he, je staat raar te kijken hoor dacht echt huh nee toch is al een kat met een kronkel zal er niet eens verbaasd van opkijken als hij in de trommel gaat liggen, maar echt schrok zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahaha word ie wel lekker schoon van, Japie poes
doei doei Anniequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:32 schreef Anniebab het volgende:
Hier is LIPS uit zie ik, k ga de afstandsbediening nog een uurtje pesten.
handkust terugquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:35 schreef D. het volgende:
*zwaait naar iedereen die gaat
*ook zwaait naar iedereen die blijft
*Even terugzwaaitquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:35 schreef D. het volgende:
*zwaait naar iedereen die gaat
*ook zwaait naar iedereen die blijft
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben er nog tochquote:
Dat weet je maar nooit bij mij, zo ben ik er en zo ben ik weer wegquote:
Dat geldt ook voor mij, morgen weer vroeg dagquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit bij mij, zo ben ik er en zo ben ik weer weg
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij, morgen weer vroeg dag
Dat lijk je wel jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
ik heb morgen sinterklaasfeest hier thuis, bij mij, iedereen eten bij mij...thuis, ik lijk wel gek
Ja een echte zottekopquote:
Teun zijn piek wegquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef Dottey het volgende:
hmz.. over de piek van teun heen![]()
het is gelijk stil
Ja maar....mijn neefje komt en die met mijn jongste samen is een grote terror bende, konden ze bij DGK nog een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
ff doorbijten, het is al bijna overmorgen
ik bedoelde natuurlijk de snelheid waarom iedereen ineens postequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Is piek jouw koosnaampje voor zijn..ehh...piek?
Dan kan ik niets anders doen dan je veel sterkte wensenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar....mijn neefje komt en die met mijn jongste samen is een grote terror bende, konden ze bij DGK nog een puntje aan zuigen
Ik ook, slaap lekker allemaalquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik niets anders doen dan je veel sterkte wensen
Ik ga richting bed![]()
Was ff bezigquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef Dottey het volgende:
hmz.. over de piek van teun heen![]()
het is gelijk stil
Lang verhaal. Maar misschien weet je nog dat ik ooit eens zei dat ik het niet zo had op al die klonen Jij gaf daar nog als antwoord op dat ik dat dan gewoon maar maar onder eigen naam moest gaan posten (iets in die trant). 't Zal denk ik anderhalf jaar geleden zijn. En nu vond ik dat ik dat dan ook maar eens moest gaan doen (los van een paar andere redenen)quote:
Maar waarom met mijn hoofd als avatarquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lang verhaal. Maar misschien weet je nog dat ik ooit eens zei dat ik het niet zo had op al die klonen Jij gaf daar nog als antwoord op dat ik dat dan gewoon maar maar onder eigen naam moest gaan posten (iets in die trant). 't Zal denk ik anderhalf jaar geleden zijn. En nu vond ik dat ik dat dan ook maar eens moest gaan doen (los van een paar andere redenen)
uhh?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waarom met mijn hoofd als avatar
Da's mijn eigen kop lulloquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waarom met mijn hoofd als avatar
Je weet nooit of je hem bij z'n kop of bij z'n staart hebt. Maar ik ga er vanuit dat ie voor geen meter lijktquote:
Ahh was het een verrasingquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit was de laatste posting van Neemmijnietserieus, hij gaat jullie allemaal verlaten, 't is mooi geweest. Bedankt voor de gezellige uurtjes, iedereen kusjes en tot nooit meer ziens![]()
quote:
En nog wat redenen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, Neemmijnietserieus komt nooit meer terug. Ik was een beetje flauw van al die fake en nepzooi links en rechts. Vandaar vanaf nu de echte, een soort van "coming out".
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Het was dus voor iedereen een verrassing
Dat dan weer wel.quote:
Migraine of gewoon koppijn? En wat was de oorzaak, drank, blowen, beide of anders?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Na, had een beetje koppijn dus ik heb de hele dag in bed gelegen, nu gaat het wel weer
Geen idee wat migraine is. Nee gewoon een zeurderige pijn in mijn nek en slaap. Geen idee waar het van komt ook, misschien stress plus weinig gegeten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Migraine of gewoon koppijn? En wat was de oorzaak, drank, blowen, beide of anders?
Stress is lekker, mits niet teveel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee wat migraine is. Nee gewoon een zeurderige pijn in mijn nek en slaap. Geen idee waar het van komt ook, misschien stress plus weinig gegeten.
Voor iemand die nooit stress gekend heeftquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stress is lekker, mits niet teveel.
Ik ben niet zo into voetjebal hé. Maar ik weet dat het in Afrika word gehouden, toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je hebt wel de loting gezien vanavond?
Oorzaak wegnemen, klaar, slotjequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit stress gekend heeft
Volgens Gert had hij last van z'n arm en ging typen lastig maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van denken moetquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe zit dat nou met Coos ? leeft ie nog ?
Als het maar niets ernstigs isquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens Gert had hij last van z'n arm en ging typen lastig maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van denken moet
Van je nieuwe notebookquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn lcd scherm doet raar, het zal me niets verbazen als ie het straks begeeft
Ja, je kunt op z'n minst toch wel met één hand goedemorgen typen denk ik dan.quote:
Nee van mijn pc. Als ik hem aanzet knippert ie eerst 30 sec heel snel, gaat dan uit en als ik hem dat weer aanzet, gaat ie weer uit. Na een paar keer pakt ie hem wel normaal. Vage shitquote:
Staat je, hoe heet dat, framerate? wel goed?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee van mijn pc. Als ik hem aanzet knippert ie eerst 30 sec heel snel, gaat dan uit en als ik hem dat weer aanzet, gaat ie weer uit. Na een paar keer pakt ie hem wel normaal. Vage shit
Ik zou het ook niet weten, nja iedereen heeft soms even tijd nodig om zijn zonden te herdenkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je kunt op z'n minst toch wel met één hand goedemorgen typen denk ik dan.
Daarnaast zag ik hier nog een paar dingen voorbijkomen waarbij er toch een klein belletje ging rinkelen. Maar 't zal mijn af en toe ongezonde achterdocht wel zijn
caresquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn lcd scherm doet raar, het zal me niets verbazen als ie het straks begeeft
Herdenken of overdenkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, nja iedereen heeft soms even tijd nodig om zijn zonden te herdenken
Dat staat bij een lcd scherm vast op 60Hz. Maar ik heb er 2 pc's op aangesloten. Nee, het is echt mijn scherm zelf.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat je, hoe heet dat, framerate? wel goed?
Hee hoi WJ, je bent laatquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
cares. ben je nou al is over die lesbo heen?
![]()
hoi heidi en nmns![]()
Hoi sneerdertjequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
hoi heidi en nmns![]()
voor apk, caro, coos en jullies:
Hé rukkerquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
hoi heidi en nmns![]()
voor apk, caro, coos en jullies:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moest nog ff iemand omleggen met m'n lans![]()
alles goed?
you're welcomequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi sneerdertje
Bedankt voor de positieve feedback in het gedichtentopic.
vandaag laten afpijpen simultaan met 't rukken..of telt dat niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hé rukker![]()
long time no see![]()
overdenken ja
magere silviaquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, voor het eerst in tijden weer eens lekker zwaar aangeschoten thuiskomenHeeeeerlijk
![]()
Hoe is het hier, heb alweer anderhalf topic gemist zie ik, djees hebben jullie niks beters te doen
Idd het was niets.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
you're welcome![]()
, het was niets!!!
Wie heeft je aangeschotenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, voor het eerst in tijden weer eens lekker zwaar aangeschoten thuiskomenHeeeeerlijk
![]()
Hoe is het hier, heb alweer anderhalf topic gemist zie ik, djees hebben jullie niks beters te doen
Hoi Meraquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
Da's gemakzucht van die wijvuh, ze willen dan lange halen snel thuisquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vandaag laten afpijpen simultaan met 't rukken..of telt dat niet?
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vandaag laten afpijpen simultaan met 't rukken..of telt dat niet?
lol, ik dacht al dat daar een opmerking over kwamquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, da's raar idd. Maar wat zit je nu te steunen aan het begin, was je aan het poepen of zo?
Weltruste Liesquote:
En waarom zit je in het donker? Biecht maar op, wat heb je te verbergenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, ik dacht al dat daar een opmerking over kwam![]()
weet ik veel, ik hielt mijn telefoon gewoon (te dicht) bij mijn mond
trustenquote:
uuuhhh vijf?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi Mera
Hoeveel vingers steek ik op ?
Ja, dat is erg vaag. Het was gister en het was gewoon licht buiten volgens mij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En waarom zit je in het donker? Biecht maar op, wat heb je te verbergen
Nou vooruit danquote:
Volgens mij ben je zo stoned als een garnaalquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat is erg vaag. Het was gister en het was gewoon licht buiten volgens mij.
al was het buiten wel donker door de regen
Beide een beetje denk ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zo stoned als een garnaal![]()
![]()
![]()
of gewoon gek, dat kan ook nog
Dat zal je middelvinger wel zijn danquote:
Nah, echt gek ben je nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zal je middelvinger wel zijn dan
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, echt gek ben je niet
Kijk hier
Gadverdamme, ik heb net een lekker frikandelbroodje in de oven zitten jah!quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, echt gek ben je niet
Kijk hier
Nee dank jequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
ik heb een raketje in m'n mond![]()
[ afbeelding ]
willen julie er ook 1?
Hahahah, één van die gasten daar "Iets dat vier dagen bloedt zonder dood te gaan vertrouw ik niet'quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik heb net een lekker frikandelbroodje in de oven zitten jah!
Dankje, ik druk hem net uitquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
willen julie er ook 1?
't Gaat hier zoals meestal nergens over, geneer je nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:03 schreef remlof het volgende:
Goeie poule
Of ging het al ergens anders over?
mmm, volgens mij is het gewoon een gast, kan niet andersquote:
Neeee, ze is bang dat ze zwanger kan worden in d'r periodequote:Op zaterdag 5 december 2009 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens, handdoek er onder en gaan, wat maakt het uit als je geil bent?
Ik heb al een frikandelbroodjequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
willen julie er ook 1?
Die is al zo oud als de weg naar Rome.quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hahahah, één van die gasten daar "Iets dat vier dagen bloedt zonder dood te gaan vertrouw ik niet'![]()
neequote:Op zaterdag 5 december 2009 03:03 schreef remlof het volgende:
Goeie poule
Of ging het al ergens anders over?
smeltbeleidquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met enig beleid valt het reuze mee
Kom onder een steen vandaan hè, ik ken hem nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die is al zo oud als de weg naar Rome.
Smeltbeleid isquote:
Hij moet toch ergens op zuigenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Smeltbeleid is![]()
Maar hoe kom jij in een periode dat ze weer bijna spreken over de elfstedentocht nu weer aan waterijsjes....bibber, bibber
Ja, troosten door haar met je sabel neer te raggen, 't arme kind, van de wal in de slootquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
vanavond gekeken met een meisje, ze was echt onwijs bang jonguhs, dus heb ik 'r getroost, die hoer
er ligt een pak in de vriezer, wilde eigenlijk een loempia verbranden maar dat duurde me te lang.. spannend he?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Smeltbeleid is![]()
Maar hoe kom jij in een periode dat ze weer bijna spreken over de elfstedentocht nu weer aan waterijsjes....bibber, bibber
Ahh, was ze bang van je?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
vanavond gekeken met een meisje, ze was echt onwijs bang jonguhs, dus heb ik 'r getroost, die hoer
hoi remlof!quote:
Vermoedelijk wel, ze is al een paar dagen in mineurquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi remlof!
hoe zit dat nu met liesje en "everybody is a fuckin' liar", weet je dat toevallig?
slaat dat ook op ons hiero?
Ranzige zooiquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fuck her![]()
wanneer gaan we naar de hoeruh?ken je daarna die echte hoer vergetuh!
by the wee: spreek je dat gekke wijf nog?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, troosten door haar met je sabel neer te raggen, 't arme kind, van de wal in de sloot
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ranzige zooi![]()
Ik ben bang dat ik net als Gert eindig
gaat die dan naar de HOEREN, GERT?????quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ranzige zooi![]()
Ik ben bang dat ik net als Gert eindig
Ik spreek haar nog af en toe, heb nog wel wat leuke, niet voor de SC geschikte, anekdotesquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
by the wee: spreek je dat gekke wijf nog?of leest ze mee en belt ze je straks?
Zijn auto is nog heelquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
by the wee: spreek je dat gekke wijf nog?of leest ze mee en belt ze je straks?
ik heb 'r dat wel vaker zien posten (dat liedjuh) en het leek zo'n statement, vandaar..quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel, ze is al een paar dagen in mineur
Ik geloof dat ie medelijden met dat buitenlandse meisje krijgt als ze gaat huilen en haar een extra tip geeft, zonder geneukt te hebbenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gaat die dan naar de HOEREN, GERT?????
'von hinten' dan maar weer, geile beerquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik spreek haar nog af en toe, heb nog wel wat leuke, niet voor de SC geschikte, anekdotes
Heb je een garagebox gehuurd?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van goed beleid Heidi
welk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie medelijden met dat buitenlandse meisje krijgt als ze gaat huilen en haar een extra tip geeft, zonder geneukt te hebben
Weet ik veel, kies er één uitquote:
Ja, ik zal binnenkort maar weer eens een paar a-viertjes voor je vol tikkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'von hinten' dan maar weer, geile beer
Vandaar dat je haar soms nog weleens spreektquote:
Af en toe een bak voer brengen hèquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vandaar dat je haar soms nog weleens spreekt
Buiten het feit dat ze vastzit aan kettingen met een mondbal inquote:
hee, toevallig, net gelezen in de 'national geographic' van oktober:dat schijnt een of ander latijns-amerikaans ontdekt nieuw gen te zijn bij vrouwen: als je kerel vreemdgaat z'n brommer bekrassen of zo..quote:
Dacht ut niet hè, frank en vrijquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze vastzit aan kettingen met een mondbal in
Logisch wel, daar hebben ze niet zoveel auto'squote:Op zaterdag 5 december 2009 03:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, toevallig, net gelezen in de 'national geographic' van oktober:dat schijnt een of ander latijns-amerikaans ontdekt nieuw gen te zijn bij vrouwen: als je kerel vreemdgaat z'n brommer bekrassen of zo..
[ afbeelding ]
Ze lopen daar iets achter héquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, toevallig, net gelezen in de 'national geographic' van oktober:dat schijnt een of ander latijns-amerikaans ontdekt nieuw gen te zijn bij vrouwen: als je kerel vreemdgaat z'n brommer bekrassen of zo..
[ afbeelding ]
yeps, of we gaan weer meeten op ameland met z'n tweetjesquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik zal binnenkort maar weer eens een paar a-viertjes voor je vol tikken
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeps, of we gaan weer meeten op ameland met z'n tweetjes
Nu nog de juiste plaatjes erbij vindenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dat stond er ook bij, goed artikel!
Neem dan Vlieland, da's mooier, veel mooierquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eens doen, maar niet met jou w-j
Na, dat valt me weer van je tegenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wel met jou, tongkampioen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat was eigenlijk niet nodig hè, WJ zo de grond in trappenquote:
quote:
Lijkt me toch een leuke ventquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat was eigenlijk niet nodig hè, WJ de grond in trappen
Ik had liever gezien dattie nog kon lopen en dat z'n tong verlamd wasquote:
* remmie huppelt blootquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem dan Vlieland, da's mooier, veel mooier
De flag hangt benedenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
* remmie huppelt bloot
[ afbeelding ]
En strafpechtelijk vervolgt worden ken ik ook nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hebben het daar over "ersonen", 't kan dus geen kwaad voor mensen
Kortom, Vlieland FTWquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En strafpechtelijk vervolgt worden ken ik ook niet
Of het frikandelletje komt er weer uitquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mera is denk ik gestikt in d'r broodje? Moet je ook niet doen als je lazarus bent
Dan heb je nog een aardig stel te gaan, Duitsland heeft er ook nog wat voor de kust liggen, waarvan sommigen ook de moeite waardquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:44 schreef remlof het volgende:
Ik ben alleen maar ooit op Texel en Terschelling geweest, alle waddeneilanden die niet met een T beginnen moet ik nog doen
dan gaan we toch naar tiermonnikoog?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:44 schreef remlof het volgende:
Ik ben alleen maar ooit op Texel en Terschelling geweest, alle waddeneilanden die niet met een T beginnen moet ik nog doen
Je gaat nu opeens met Remlof?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan gaan we toch naar tiermonnikoog?
dan kun je beter naar tottumeroog gaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar Telgoland met NMNSquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik zeg "Afzetten op 't Griend of op de Engelsmansplaat"quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dan kun je beter naar tottumeroog gaan
Helgolandquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar Telgoland met NMNS
Ah ja leuk, een Butterfahrtquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar Telgoland met NMNS
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
check![]()
klap gerust mee, niemand ziet het![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen praten, jaloers kreng
Hij neemt je wel mee naar het Hummerbuden museumquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen praten, jaloers kreng
Islands in the streamquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
check![]()
klap gerust mee, niemand ziet het![]()
Ben een keer of wat op die rots geweest, daar wil je niet langer zitten dan één dagquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij neemt je wel mee naar het Hummerbuden museum
Ze hebben een museum, sportveld, zwembad en haven. Wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben een keer of wat op die rots geweest, daar wil je niet langer zitten dan één dag
hahaquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dattie nog kon lopen en dat z'n tong verlamd was
Ze hebben ook heel veel winkels, waar je tot voor kort (enkele jaren geleden) tax-free kon kopen, want buiten de zoveel-mijls zone. Schip na schip kwam daar vanuit Duitsland aanvaren, vol met gepeupel dat op zoek was na goedkope handel. En die winkels, dat was op zich wel leuk om een keer te zien, lagen vol met horloges van 10.000 tot 25.000 euro en andere gadgets.quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben een museum, sportveld, zwembad en haven. Wat wil je nog meer
Hoe dan ook, iets liep in ieder geval niet lekker meer, laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha![]()
waarschijnlijk loopt 'ie nu gewoon naar z'n koelkast voor aldi-bier; allemaal theater omdat z'n carriere niet lekker liep
jij bent toch best romantisch, n'est-ce pas?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Islands in the stream
That is what we are
No one in between, how can we be wrong
Sail away with me to another world
And we rely on each other uh huh
From one lover to another uh huh
Je bent er echt geweestquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hebben ook heel veel winkels, waar je tot voor kort (enkele jaren geleden) tax-free kon kopen, want buiten ze zoveel-mijls zone. Schip na schip kwam daar vanuit Duitsland aanvaren, vol met gepeupel dat op zoek was na goedkope handel. En die winkels, dat was op zich wel leuk om een keer te zien, lagen vol met horloges van 10.000 tot 25.000 euro en andere gadgets.
En dan had je nog een paar restaurants en wat kroegen, da wast dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |