Is er ook een nepnmns?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is dus de echte.
Welkom terug Nmns.
Gefeliciteerd.
Precies.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....tis allemaal niet zó belangrijk
Ik wist wel dat ze geen nee zou zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wist je dat :"hai" japans is voor "ja" ?
Gewoon, omdat 't kan.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef D. het volgende:
Is er ook een nepnmns?
Waarom was/is ie weg trouwens?
Da's te vaag, namen wil ik horenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Vanwege één of ander kutwijf las ik.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis kijkt megaontzettendsuperultralief terug naar Sterre
Een kutwijf van hier dusquote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Vanwege één of ander kutwijf las ik.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja beeb, dat willen we allemaal. Trek maar een nummertje.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een kutwijf van hier dusanders nokt hij hem niet.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja beeb, dat willen we allemaal. Trek maar een nummertje.
Als ie nu alweer terug is dat is dat niet echt een statement te noemen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een kutwijf van hier dusanders nokt hij hem niet. Maar als hij weer zo snel terug is zal het wel meevallen, of maakt hiermee een statement, of of of
Nee, wel ietsjes anders. Lees even bij joh. Voor deze keer is dat niet gay. Echt niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dus hij zei iets van "Ik ga weg vanwege een kutwijf" en dat was het?
*nummertje trekt
[ afbeelding ]
Het leidt nu al een eigen levenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dus hij zei iets van "Ik ga weg vanwege een kutwijf" en dat was het?
*nummertje trekt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit was de laatste posting van Neemmijnietserieus, hij gaat jullie allemaal verlaten, 't is mooi geweest. Bedankt voor de gezellige uurtjes, iedereen kusjes en tot nooit meer ziens![]()
volgens mij was het &kltttttttttttttttttttttttt sterre ;Dquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet al die codes niet meer joh, er was wel één met een achtbaan.
Klopt, dat had Soury gezegdquote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
Er staat heul niet in dat ie door dat kutwijf wegblijft
Nee hoor, niet nodig. Ho.... de kreet kutwijven viel hier. (tjemig meervoud?) NMNS' zijn afscheid hier dus laat mij denken dat het met Fok! te maken heeft, dussssquote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo, ga nu maar eens aan tante Chanel vertellen wat je hebt gedaan, kutwijf!
Dat zegt een bron en nu hebben we een [Gate].quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ah joh, Noek heet ook nog steeds noekje. Went erg snel.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, hij zegt niet dat hijzelf gaat, maar NMNS gaat, dus vandaar de kloon
Jaja, en als ik dan gelezen heb blijkt het ineens toch gay te zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, wel ietsjes anders. Lees even bij joh. Voor deze keer is dat niet gay. Echt niet.
Of noekie/Noeksel maar ik ben gewoon. Let op..Daar komt die:quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah joh, Noek heet ook nog steeds noekje. Went erg snel.
Nee, tegen de tijd dat je bijgelezen hebt blijkt het allemaal ineens weer anders te zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, en als ik dan gelezen heb blijkt het ineens toch gay te zijn
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zegt een bron en nu hebben we een [Gate].
Dat is fijn en oké. Gates zijn oké.
He, jammerquote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ja, zul je altijd zien.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, en als ik dan gelezen heb blijkt het ineens toch gay te zijn
Die zei gewoon: joh jongens, ik neem een andere username.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk je je eraf laten halen?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Of noekie/Noeksel maar ik ben gewoon. Let op..Daar komt die:Flexibel!
Ik snap niet helemaal wat je zegt, maar ik gok dat ze 25 euro kwijt was?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey Judequote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
Ik gate....jij gate...jullie gaten
ik kan bijna niet slapen van alle spanning![]()
toch maar proberen......trusten iedereen en NMNS
Als ik zou moeten gokken, gokte ik 't ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je zegt, maar ik gok dat ze 25 euro kwijt was?
Omdat ze nu 200kg weegt.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk je je eraf laten halen?
Laysa naar de slaap-gate, Laysa de slaap-gate, alstublieftquote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik gate....jij gate...jullie gaten
ik kan bijna niet slapen van alle spanning![]()
toch maar proberen......trusten iedereen en NMNS
Voor het goede doel. Ik heb een karma waar ik aan moet denken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk je je eraf laten halen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor het goede doel. Ik heb een karma waar ik aan moet denken.
Nee, omdat ik altijd al Noek wilde hebben maar die was van Koen en toen werd het noekje en ik word ook ouder en nog ouder hoop ik en dan is je gewoon stom.
D. jij was toch D.Rose?
Fake en nepzooi?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, Neemmijnietserieus komt nooit meer terug. Ik was een beetje flauw van al die fake en nepzooi links en rechts. Vandaar vanaf nu de echte, een soort van "coming out".
whutquote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik was een beetje flauw van al die fake en nepzooi links en rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |