als we geen rls op stream hebben, creëren we gewoon een soap hier, zonder streams?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, zo hoort dat, da's gewoon lekker
Standbeeld, standbeeld, standbeeldquote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:
wil ff zeggen dat ik het juist klasse vind van iemand (marrije dit keer) om geen p.m. openbaar op het topic te kwakken, dus petje af voor Marrije
Ook als er streams zijn gaat het er in de SC meestal ruiger aan toe.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
als we geen rls op stream hebben, creëren we gewoon een soap hier, zonder streams?
hij houdt van ruig?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook als er streams zijn gaat het er in de SC meestal ruiger aan toe.
Waarom denk je dat Remlof ons F5't.
Yep, NMNS weet hoe het werkt, forum-rasartiest dat ie isquote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
als we geen rls op stream hebben, creëren we gewoon een soap hier, zonder streams?
Welnee.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
met het vertrek van NMNS ben ik de nieuwe pispaal
Beschuit met muisjes, beschuit met muisjes, beschuit met muisjesquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Maanvis het volgende:
Oke, ik heb zojuist ook een PM gehad. NMNS stelt het op prijs als het niet buiten dit topique komt, maar hij wenst ons al het beste. Hij heeft wat problemen met een vrouw hier, schijnt iets met ongewenste zwangerschap + alimentatie te maken te ehbben en komt daarom niet meer op FOK!. Misshcien komt ie ooit wel weer terug maar voorlopig niet.
Ik heb toch ook niks gezegd? Alsof jullie niet weten dat er meteen heen en weer gepm'ed is tussen hem en mijquote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze houdt haar mond niet. Dát is het punt. Je zegt gewoon niks als je niet alle beans kan spillen. Dit was een nahnahnahnaahnah ik weet het lekker en jullie nietpost.
Als marrije echt niks wil zeggen moet ze ook volledig niks zeggen hierover.
En natuurlijk wil iedereen graag weten wat er aan de hand is. gewoon, om het weten, maar ook vanwege het drama en onverwachtse. blijkbaar heb jij de pm ook gehad.
Oplichtert , ..... maar wel een goeiequote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
deze tbser gaat afhaken wil derek ogliviel kijken dus allemaal tot morgen.
Nah, het is schofterig om wél PM's zonder toestemming in het openbaar te plaatsen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:
wil ff zeggen dat ik het juist klasse vind van iemand (marrije dit keer) om geen p.m. openbaar op het topic te kwakken, dus petje af voor Marrije
Precies, en dat is natuurlijk bewust op deze manier gedaan. Dus er zit er nu eentje te grijnzen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
Als NMNS stilzwijgend was weggegaan, had voorlopig niemand het gemerkt. En had het een heel pak speculaasjes gescheeld.
zonder verder te kijken: ian.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee.
Wie zullen we opgeven? Gert? Pietje? Ian? Coos?
Lekkerste FOK! Hunk 2009
Eigenlijk ook nog maar nauwelijks. Want sjonge daar wordt over gevallen hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
Als mensen van hier meeten dan weten we dat toch ook
*piep!*quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Maanvis het volgende:
Oke, ik heb zojuist ook een PM gehad. NMNS stelt het op prijs als het niet buiten dit topique komt, maar hij wenst ons al het beste. Hij heeft wat problemen met een vrouw hier, schijnt iets met zwangerschap te maken te ehbben en komt daarom niet meer op FOK!. Misshcien komt ie ooit wel weer terug maar voorlopig niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah niet door mij, ik vind het wel goed om te zien wie met wie meetquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk ook nog maar nauwelijks. Want sjonge daar wordt over gevallen hoor.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*piep!*
...
Ergens in de verte klinkt een doordringende snerpende toon. Ian kijkt verschrikt om zijn heen. *Piep!* Nogmaals! Wat zou dit mysterieuze geluid betekenen. Na de vreemde verdwijning van NMNS kijkt Ian nergens meer van op. "Ik moet dit tot op de bodem uitzoeken..." mompelt hij terwijl hij moeizaam uit zijn comfortabele stoel opstaat.
Hij begeeft zich richting de lange gangen die het pand rijk is en probeert onderweg de lichtschakelaars. Geen van alle functioneert. "Geweldig... geen licht..." Hij haalt zijn telefoon uit zijn broekzak en klikt de zaklamp functie aan. Terwijl hij zich in het flauwe schijnsel een weg baant door de lange gangen van de SC klinkt op de achtergrond steeds luider het snerpende geluid. Tussen de tonen door hoort Ian slechts zijn eigen ademhaling steeds sneller naarmate hij dichter bij de bron van het alarm komt...
Ian houdt aan bij een zware stalen deur. Deze ziet er een stuk anders uit dan de normale gezellig uitnodigende ingangen. Even slikt hij. Wat staat hem achter deze onheilspellende deur te wachten? Waar komt het overweldigende kabaal vandaan?
Met een dappere zwaai gooit Ian de deur open en hij ziet de reactie op Maanvis' post!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso een Hoax, alsof er op meets geroddeld wordt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk ook nog maar nauwelijks. Want sjonge daar wordt over gevallen hoor.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*piep!*
...
.
Met een dappere zwaai gooit Ian de deur open en hij ziet de reactie op Maanvis' post!Ik was niet bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een huilie-topic ....![]()
Tonyquote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Copycat het volgende:
In afwachting van mijn aanstaande aanschaf van seizoen 2 van Dexter trek ik me terug met Tony Soprano.
Veel plezier met Dex, Buuv!
dat bedoel ik......quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf @ bbc, blonde vrouw met een mannen tenorstem
niet tenor, heul laag, hoe noem je dat![]()
Puur genieten ditquote:
bas.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf @ bbc, blonde vrouw met een mannen tenorstem
niet tenor, heul laag, hoe noem je dat![]()
Welnee.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso een Hoax, alsof er op meets geroddeld wordt.![]()
Kon dat niet wat dramatischer?quote:
Ja op z'n flemmingsquote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Dit gedoe met nmss, mocht hij inderdaad lang wegblijven, is zó goed voor een uurtje. [ afbeelding ]
Maar ik bedoel: nog niet zo lang geleden werd zoiets echt áángekondigd: WIJ GAAN MEETEN! M'n laatste meet zijn misschien twee zinnetjes aan besteed. En het is natuurlijk ook gewoner geworden, want iedereen meet iedereen zo'n beetje. En sommige (mini)meets zijn eigenlijk meer een gezellig avondje met iemand die je toevallig via FOK! hebt leren kennen, dan een forum-"meet".
Komen ze ook betijds mee, die kerel is al bekant een week in het land!quote:
Chocola en pepernoten. Nou zijn die mokkels helemáál niet meer te houden.quote:
Volgens mij ben jij een zuigert van je eigen duimenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Maanvis het volgende:
Oke, ik heb zojuist ook een PM gehad. NMNS stelt het op prijs als het niet buiten dit topique komt, maar hij wenst ons al het beste. Hij heeft wat problemen met een vrouw hier, schijnt iets met ongewenste zwangerschap + alimentatie te maken te ehbben en komt daarom niet meer op FOK!. Misshcien komt ie ooit wel weer terug maar voorlopig niet.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef Maanvis het volgende:
KOMT NIEMENIESERUEIS NOU WEL TERUG OF NIET
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:53 schreef Noek het volgende:
Dus ik zo tralalala bijlezen hè. Iedereen boos, geïrriteerd, verdrietig...tralala
[..]
![]()
![]()
Ik moest echt zo hard lachen. God, wat stom.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lays, wie is dit?
edit - te laat, again![]()
AAAAAAAAAAH ER STAAT IEMAND OP DE GANG HIER MET EEN MES EN HIJ wrqq9---q#####rqw ttgwwwwwwwwwwwwwquote:
dan maakt hij morgen toch lekker een nieuw profiel met als naam neemmijwelserieusquote:Op donderdag 19 november 2009 21:56 schreef Leandra het volgende:
WTF is dit nou weer NMNS???![]()
Is het omdat je FOK!account vandaag exact 2½ jaar oud is??
Snap er geen ruk van, vooral omdat ik denk dat je het meent
Schat, ruim je de ketchup zo ook weer op??? Dweiltje staat in de gangkast....Dank!!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAH ER STAAT IEMAND OP DE GANG HIER MET EEN MES EN HIJ wrqq9---q#####rqw ttgwwwwwwwwwwwww
ben je al bij het inspiratietopic hier geweest?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat leuk die headers!
Herinnert me eraan dat ik nu toch écht moet beginnen met mijn surprises en gedichten.
Nog maar ruim 2 weken
En je praat!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan maakt hij morgen toch lekker een nieuw profiel met als naam neemmijwelserieus
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Dit gedoe met nmss, mocht hij inderdaad lang wegblijven, is zó goed voor een uurtje. [ afbeelding ]
Maar ik bedoel: nog niet zo lang geleden werd zoiets echt áángekondigd: WIJ GAAN MEETEN! M'n laatste meet zijn misschien twee zinnetjes aan besteed. En het is natuurlijk ook gewoner geworden, want iedereen meet iedereen zo'n beetje. En sommige (mini)meets zijn eigenlijk meer een gezellig avondje met iemand die je toevallig via FOK! hebt leren kennen, dan een forum-"meet".
schoenen voor jezelfquote:Op donderdag 19 november 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fuck ja, moet ook nog cadeau's kopen, eerst maar eens weten wat.
Suprises en gedichten produceer je toch alleen maar als er een deadline is die in je nek staat te hijgen?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat leuk die headers!
Herinnert me eraan dat ik nu toch écht moet beginnen met mijn surprises en gedichten.
Nog maar ruim 2 weken
Dat is de laatste tijd wel vaker hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:01 schreef Noek het volgende:
[..]
En je praat!
Wat een bizarre avond is dit zeg!
Ik doe niet aan Sinterklaas, maar die headers zijn leuk!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat leuk die headers!
Nog maar ruim 2 weken
Ja, die ook nogquote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef Marrije het volgende:
schoenen voor jezelf![]()
verder nog ideeen nodig?
Ik geloofde mijn ogen ook nietquote:Op donderdag 19 november 2009 22:01 schreef Noek het volgende:
[..]
En je praat!
Wat een bizarre avond is dit zeg!
we krijgen vast eerst nog wat dennenappels, kerstbomen en arrensleeënquote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sinterklaas, maar die headers zijn leuk!![]()
Die mogen van mij blijven tot de lammetjes weer komen, want van die blaadjes en vogeltjes (sorry Fluitert) word ik zo depri
Ha!!!!! maar niet voor jou op dit moment...wedden dat de tijd vliegtquote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, die ook nog. Ach komt wel goed, 2 weken is zoooo lang
.
Nee, waar zit dat? Kun je een linkje geven?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ben je al bij het inspiratietopic hier geweest?
Sneeuw....quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
we krijgen vast eerst nog wat dennenappels, kerstbomen en arrensleeën
Diamonds are forevaaaaaaahquote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Laysa het volgende:
Ha!!!!! maar niet voor jou op dit moment...wedden dat de tijd vliegt![]()
Nee dat kan niet die was al in gebruik.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef markvanrinsum het volgende:
dan maakt hij morgen toch lekker een nieuw profiel met als naam neemmijwelserieus
ik heb inmiddels 2 x iemand gezien die op die lelijke lacoste's liep die jij toen postte, 2 x ongeveer hetzelfde type, wat studentikoos. Ik heb ze wel in beide kleuren gezien, zowel zwart als die bordeauxquote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, die ook nog. Ach komt wel goed, 2 weken is zoooo lang
.
welke achterlijk staat er nu dan inene ndoorheen te rappenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Diamonds are forevaaaaaaah
Sint zat te denken.....quote:Op donderdag 19 november 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, waar zit dat? Kun je een linkje geven?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, waar zit dat? Kun je een linkje geven?
Misschien was ik 't welquote:Op donderdag 19 november 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
ik heb inmiddels 2 x iemand gezien die op die lelijke lacoste's liep die jij toen postte, 2 x ongeveer hetzelfde type, wat studentikoos. Ik heb ze wel in beide kleuren gezien, zowel zwart als die bordeaux
Zo opeens een hele volzin.quote:quote: Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloofde mijn ogen ook niet
één daarvan was gekleurd, jij bent hartstikke blank toch. En die ander had een lelijke groene capuchontrui erbij aan, dat was jij vast ook niet.quote:
En vuurwerk en champie en dan is het al bijna lentequote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
we krijgen vast eerst nog wat dennenappels, kerstbomen en arrensleeën
Neuh, dit profielen fit ik nietquote:Op donderdag 19 november 2009 22:09 schreef Marrije het volgende:
één daarvan was gekleurd, jij bent hartstikke blank toch. En die ander had een lelijke groene capuchontrui erbij aan, dat was jij vast ook niet.
Ja, klopt. Gedichtjes gaat wel redelijk snel, maar surprises, the horror. Ik heb geen idéé wat ik nu weer moet verzinnen. Dus op het laatst flans ik dan snel wat in elkaar, wat soms ook nog met enthousiasme ontvangen wordt, tot mijn grote 'surprise', maar mèn wat een zenuwslopend gedoe.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Suprises en gedichten produceer je toch alleen maar als er een deadline is die in je nek staat te hijgen?
Is een onwerkelijke gedachte. Wel eens een hengst "in actie" gezien?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:07 schreef Maanvis het volgende:
Mensen die lacoste dragen hebben dodelijke fantasieën, zoals gepenetreerd worden door een hengst.
Sorryquote:Op donderdag 19 november 2009 22:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar goed, Liesje was natuurlijk al weer veel verder dan wij.
en oliebollen jummiejummiequote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vuurwerk en champie en dan is het al bijna lente
Kom ff kijken en val weer met m'n neus in de boter.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is een onwerkelijke gedachte. Wel eens een hengst "in actie" gezien?
En dan weer bijna zomer..... en daar gaan we voorquote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vuurwerk en champie en dan is het al bijna lente
Ik heb vandaag even voor iemand een zwembad in elkaar geflanstquote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, klopt. Gedichtjes gaat wel redelijk snel, maar surprises, the horror. Ik heb geen idéé wat ik nu weer moet verzinnen. Dus op het laatst flans ik dan snel wat in elkaar, wat soms ook nog met enthousiasme ontvangen wordt, tot mijn grote 'surprise', maar mèn wat een zenuwslopend gedoe.
En dan nog 5 ook!!
Maar dan zonder krentenquote:
Buonasera tesoro, come stai?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kom ff kijken en val weer met m'n neus in de boter.![]()
Ruudje
Ik zou het wel magisch hebben gevonden om de eerste woordjes van Mark mee te maken. De eerste tandjes heb ik al gemist bij hem!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Wilde de feestvreugde niet verpesten maar juist groter maken.
Ah, dankjewel Tuinfluiter, daar hebben ze ook een topic over surprises, daar ga ik eens lezen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Misschien hier?
De Feestdagen
Precies! Volgens mij hebben we het niet eens over Fok gehad.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Een zwembad! Knap!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag even voor iemand een zwembad in elkaar geflanst![]()
Doe ik zelf niet meer aan surprises, maak ik ze voor een ander
Ik probeer het terug te vinden zodat je er toch een beetje bij was, maar ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zou het wel magisch hebben gevonden om de eerste woordjes van Mark mee te maken. De eerste tandjes heb ik al gemist bij hem!
Heel simpel hoorquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zonder krenten![]()
Heb jij al extra last van vreetkick?
Ja, dat nalezen, daar ben ik niet zo goed in blijkt wel. Dan mis je toch bepaalde emoties die essentieel zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer het terug te vinden zodat je er toch een beetje bij was, maar ik kan het niet vinden
leuk gevonden met die gelquote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel simpel hoor![]()
Het deksel van een kopieerpapierdoosje aan de binnenkant bekleden met een blauwe vuilniszak, het kadootje op de bodem van het zwembad en daarover goedkope gel dat het water voor moet stellen. Walla.
Zoiets bleek al uit je posts van de laatste tijdquote:
Even onthouden dan voor als je kinderen surprises moeten maken, wat er op neer komt dat jij ze moet makenquote:
Ik lees ook niet meer terug sinds het zo snel gaat.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat nalezen, daar ben ik niet zo goed in blijkt wel. Dan mis je toch bepaalde emoties die essentieel zijn.
Ik moet weer hard lachen om die post van Maanvis. Zo stom!![]()
ey, welcome backquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh come on, van wie is dit een kloon?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie denken allemaal meteen dat het de echte is?
God wat ben ik achterdochtig.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie denken allemaal meteen dat het de echte is?
God wat ben ik achterdochtig.
Johquote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar dat is juist heel gezond hier.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar dat is juist heel gezond hier.
Maar waarom danquote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik voor de verandering eens niet
is het heus?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wist je dat :"hai" japans is voor "ja" ?
Nee, want dan zou je je er druk om moeten maken en waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
of heel ongezond...slecht voor je rikketik enzo
dat weet ik niet zeker maar ik denk van welquote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is dus de echte.
Welkom terug Nmns.
Gefeliciteerd.
geen idee....tis allemaal niet zó belangrijkquote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je je er druk om moeten maken en waarom zou je dat doen?
Is er ook een nepnmns?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is dus de echte.
Welkom terug Nmns.
Gefeliciteerd.
Precies.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....tis allemaal niet zó belangrijk
Ik wist wel dat ze geen nee zou zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wist je dat :"hai" japans is voor "ja" ?
Gewoon, omdat 't kan.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef D. het volgende:
Is er ook een nepnmns?
Waarom was/is ie weg trouwens?
Da's te vaag, namen wil ik horenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Vanwege één of ander kutwijf las ik.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis kijkt megaontzettendsuperultralief terug naar Sterre
Een kutwijf van hier dusquote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Vanwege één of ander kutwijf las ik.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja beeb, dat willen we allemaal. Trek maar een nummertje.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een kutwijf van hier dusanders nokt hij hem niet.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja beeb, dat willen we allemaal. Trek maar een nummertje.
Als ie nu alweer terug is dat is dat niet echt een statement te noemen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een kutwijf van hier dusanders nokt hij hem niet. Maar als hij weer zo snel terug is zal het wel meevallen, of maakt hiermee een statement, of of of
Nee, wel ietsjes anders. Lees even bij joh. Voor deze keer is dat niet gay. Echt niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dus hij zei iets van "Ik ga weg vanwege een kutwijf" en dat was het?
*nummertje trekt
[ afbeelding ]
Het leidt nu al een eigen levenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dus hij zei iets van "Ik ga weg vanwege een kutwijf" en dat was het?
*nummertje trekt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit was de laatste posting van Neemmijnietserieus, hij gaat jullie allemaal verlaten, 't is mooi geweest. Bedankt voor de gezellige uurtjes, iedereen kusjes en tot nooit meer ziens![]()
volgens mij was het &kltttttttttttttttttttttttt sterre ;Dquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet al die codes niet meer joh, er was wel één met een achtbaan.
Klopt, dat had Soury gezegdquote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
Er staat heul niet in dat ie door dat kutwijf wegblijft
Nee hoor, niet nodig. Ho.... de kreet kutwijven viel hier. (tjemig meervoud?) NMNS' zijn afscheid hier dus laat mij denken dat het met Fok! te maken heeft, dussssquote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo, ga nu maar eens aan tante Chanel vertellen wat je hebt gedaan, kutwijf!
Dat zegt een bron en nu hebben we een [Gate].quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ah joh, Noek heet ook nog steeds noekje. Went erg snel.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, hij zegt niet dat hijzelf gaat, maar NMNS gaat, dus vandaar de kloon
Jaja, en als ik dan gelezen heb blijkt het ineens toch gay te zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, wel ietsjes anders. Lees even bij joh. Voor deze keer is dat niet gay. Echt niet.
Of noekie/Noeksel maar ik ben gewoon. Let op..Daar komt die:quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah joh, Noek heet ook nog steeds noekje. Went erg snel.
Nee, tegen de tijd dat je bijgelezen hebt blijkt het allemaal ineens weer anders te zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, en als ik dan gelezen heb blijkt het ineens toch gay te zijn
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zegt een bron en nu hebben we een [Gate].
Dat is fijn en oké. Gates zijn oké.
He, jammerquote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ja, zul je altijd zien.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, en als ik dan gelezen heb blijkt het ineens toch gay te zijn
Die zei gewoon: joh jongens, ik neem een andere username.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk je je eraf laten halen?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Of noekie/Noeksel maar ik ben gewoon. Let op..Daar komt die:Flexibel!
Ik snap niet helemaal wat je zegt, maar ik gok dat ze 25 euro kwijt was?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey Judequote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
Ik gate....jij gate...jullie gaten
ik kan bijna niet slapen van alle spanning![]()
toch maar proberen......trusten iedereen en NMNS
Als ik zou moeten gokken, gokte ik 't ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je zegt, maar ik gok dat ze 25 euro kwijt was?
Omdat ze nu 200kg weegt.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk je je eraf laten halen?
Laysa naar de slaap-gate, Laysa de slaap-gate, alstublieftquote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor het goede doel. Ik heb een karma waar ik aan moet denken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk je je eraf laten halen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor het goede doel. Ik heb een karma waar ik aan moet denken.
Nee, omdat ik altijd al Noek wilde hebben maar die was van Koen en toen werd het noekje en ik word ook ouder en nog ouder hoop ik en dan is je gewoon stom.
D. jij was toch D.Rose?
Fake en nepzooi?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, Neemmijnietserieus komt nooit meer terug. Ik was een beetje flauw van al die fake en nepzooi links en rechts. Vandaar vanaf nu de echte, een soort van "coming out".
whutquote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik was een beetje flauw van al die fake en nepzooi links en rechts.
Stiekem er ineens tussenuit knijpenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah nee ik dacht dat die begraven was. Noekselquote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Of noekie/Noeksel maar ik ben gewoon. Let op..Daar komt die:Flexibel!
Wat lie van Koen of Noek aan jou te gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor het goede doel. Ik heb een karma waar ik aan moet denken.
Nee, omdat ik altijd al Noek wilde hebben maar die was van Koen en toen werd het noekje en ik word ook ouder en nog ouder hoop ik en dan is je gewoon stom.
D. jij was toch D.Rose?
Doe die pet dan ook af, kale.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, Neemmijnietserieus komt nooit meer terug. Ik was een beetje flauw van al die fake en nepzooi links en rechts. Vandaar vanaf nu de echte, een soort van "coming out".
Fake en nepzooiquote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Smaakte de popcorn een beetjequote:
Fake en nep, hier?!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dus dat. Ooooh, dat vind ik erg.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah nee ik dacht dat die begraven was. Noeksel![]()
Dat klinkt zo gezocht koosnamerig, en nog vies ook. Braaksel!
Noek en Noekje, ikseg ik houdurfan. Dus dat, en zulks.
Wat een ouwe vent in die sig.quote:
Prima, maar waarom nam je dan zo dramatisch afscheid? Had gewoon gezegd joh ben deze username zat, ik kom straks terug met een nieuwe username.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verfje is zó voor homo's.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niks nieuw onder de zon, verfje en klaar!
Mannen en haarverfquote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niks nieuw onder de zon, verfje en klaar!
Dramatisch afscheid, dat viel wel mee tochquote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, maar waarom nam je dan zo dramatisch afscheid? Had gewoon gezegd joh ben deze username zat, ik kom straks terug met een nieuwe username.
Kijk Deis wij begrijpen elkaar!quote:
Dramaqueen, 't is de leeftijd. Je kan 't 'm niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Prima, maar waarom nam je dan zo dramatisch afscheid? Had gewoon gezegd joh ben deze username zat, ik kom straks terug met een nieuwe username.
Dat las ik in zijn bericht hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat ZHV betekend zeker: Zegt Het Voortquote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dramatisch afscheid, dat viel wel mee toch
Besides, ik heb wel een identiteit die ik drie jaar gedragen heb begraven, da's waarachtig niet niks
shitquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk is die echt![]()
Hij is er nu alleen wel af
Stel je dan even voor met je nieuwe identiteit, leren we je meteen kennenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Besides, ik heb wel een identiteit die ik drie jaar gedragen heb begraven, da's waarachtig niet niks
Dus je zit een nieuwe account te fabriceren, om er vervolgens een oude foto in te stoppenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tuurlijk is die echt![]()
Hij is er nu alleen wel af
quote:
Bijna goedquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat ZHV betekend zeker: Zegt Het Voort
Maar moeten gedistingeerd grijs worden ....... of kaalquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was grapje, ik verf ook 1 keer in de 6 weken
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus je zit een nieuwe account te fabriceren, om er vervolgens een oude foto in te stoppen.
*zucht*
Of net als ik. Nog steeds evenveel haar als toen ik 20 was en ook nog steeds dezelfde kleur.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar moeten gedistingeerd grijs worden ....... of kaal
Die van mij beidequote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar moeten gedistingeerd grijs worden ....... of kaal
Neen.quote:
Waarom zegt Gert dan altijd kale tegen je?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Of net als ik. Nog steeds evenveel haar als toen ik 20 was en ook nog steeds dezelfde kleur.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dramaqueen, 't is de leeftijd. Je kan 't 'm niet kwalijk nemen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
20 jaar geleden wel gedaan![]()
Mijn bijnaam was Vanilla Ice
Waarom vertel ik dit?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
20 jaar geleden wel gedaan![]()
Mijn bijnaam was Vanilla Ice
Waarom vertel ik dit?
Dat was in 't kader van avondvermaakquote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Nee je post viel wel mee maar je komt hier al zo lang dat je weet hoe zoiets geinterpreteerd wordt.
Zeg, hup, bedtijd voor jou hequote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees dit dus gewoon nog even
![]()
![]()
Ice ice Babieeeeeeeee![]()
Ook 1 keer per ehhh 2 weken de tondeuse erover? Want als het allemaal wat minder wordt moet het wel lekker kort en stoer.quote:
Het komt op mij meer over als een populairiteitscheckquote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was in 't kader van avondvermaak.
Ja!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook 1 keer per ehhh 2 weken de tondeuse erover? Want als het allemaal wat minder wordt moet het wel lekker kort en stoer.
Succesquote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Het komt op mij meer over als een populairiteitscheck
Maar goed, het gaat dan ook allemaal langs mij heen want morgen tentamen.
Of ik het nu wel of niet haal, ben zo blij dat het morgen eindelijk is, anders hik ik er zo tegenaan.
Jouw tijd komt nog welquote:
Ik maak me er ook niet zo heel druk over. Heb me er al min of meer bij neergelegdquote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt vanzelf, is geen ramp hoor
Denk dat er nog wat leeftijdsverschil is dus tegen die tijd![]()
Als er iets triest is is het proberen te bedekken van kale plekkenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Want kalende mannen met van die lange plukken overdwars
O gatver, had zijn pa, zo'n lap over zijn bol om zijn kaalheid te maskerenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Want kalende mannen met van die lange plukken overdwars
Ik bied oprecht mijn excuses aan aan alle gekwetstenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee je post viel wel mee maar je komt hier al zo lang dat je weet hoe zoiets geinterpreteerd wordt.
En dan gaan ze vegen en vegen ze de plukken de verkeerde kant op en hangt het in zielige plukjes op de schoudersquote:Op donderdag 19 november 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O gatver, had zijn pa, zo'n lap over zijn bol om zijn kaalheid te maskerenen in het heetst van de strijd ( wat dat ook moge zijn) dat dat dan gaat zakken en alle kanten ophangt
Kan ook sexy zijn hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet zo heel druk over. Heb me er al min of meer bij neergelegd
Ik ga je het nog wel een keer vertellen, misschien, als je weer aardig doetquote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen, het kwam uit het niets en niemand, althans het grootste deel, begreep het.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bied oprecht mijn excuses aan aan alle gekwetsten
Of dat ie ondersteboven in de scheerstoel heeft gezeten.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel![]()
Maar, een hoog voorhoofd wijst op intelligentie
Met dank aan Teunquote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef D. het volgende:
Ik zie dat er vandaag al meer dan 1000 post in RLS gemaakt zijn
Ja, helemaalquote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan ook sexy zijn hoor, stelt dat je gerust?
Het was een beetje dubbel, een combinatie van paar dingen en impulsief als ik kan zijn, deed ik wat ik deed. En het is goed zoquote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen, het kwam uit het niets en niemand, althans het grootste deel, begreep het.
Liesje sterkte morgen, ik duim voor jequote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar goed, het gaat dan ook allemaal langs mij heen want morgen tentamen.
Of ik het nu wel of niet haal, ben zo blij dat het morgen eindelijk is, anders hik ik er zo tegenaan.
Ik vond je wel lief eikquote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met dank aan Teun![]()
Waar maakte ik me druk om?
Ik doe vanzelf weer aardig, als ik je weer aardig vind.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga je het nog wel een keer vertellen, misschien, als je weer aardig doet
Het was in ieder geval een groots rentree.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe vanzelf weer aardig, als ik je weer aardig vind.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe Nmns.
Volgens mij ken je die welquote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe vanzelf weer aardig, als ik je weer aardig vind.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe Nmns.
Succes Liesje.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank je.
Echt tien jaar geleden ofzo dat ik een tentamen had
Ik vroeg me al af wat je wilde kapenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Kappen nu!
Mijn toetsenbord heeft kuren.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat je wilde kapen
Ik bedoelde, begreep het nietquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was een beetje dubbel, een combinatie van paar dingen en impulsief als ik kan zijn, deed ik wat ik deed. En het is goed zo
Is het besmettelijk?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord heeft kuren.
Hi heft kurren?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord heeft kuren.
Neu, we kunnen Nmss niet meer feliciteren nu, dus de komende weken is het van succesLiesjewensenstein.quote:
Ok, eerlijk, rechttoe en rechtaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik bedoelde, begreep het niet
Maar dat kwam, volgens mij, wel door gezien je antwoordt.
Jouw keuze, jouw ding en je zult je redenen er voor hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |