Nee, waar zit dat? Kun je een linkje geven?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ben je al bij het inspiratietopic hier geweest?
Sneeuw....quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
we krijgen vast eerst nog wat dennenappels, kerstbomen en arrensleeën
Diamonds are forevaaaaaaahquote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Laysa het volgende:
Ha!!!!! maar niet voor jou op dit moment...wedden dat de tijd vliegt![]()
Nee dat kan niet die was al in gebruik.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef markvanrinsum het volgende:
dan maakt hij morgen toch lekker een nieuw profiel met als naam neemmijwelserieus
ik heb inmiddels 2 x iemand gezien die op die lelijke lacoste's liep die jij toen postte, 2 x ongeveer hetzelfde type, wat studentikoos. Ik heb ze wel in beide kleuren gezien, zowel zwart als die bordeauxquote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, die ook nog. Ach komt wel goed, 2 weken is zoooo lang
.
welke achterlijk staat er nu dan inene ndoorheen te rappenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Diamonds are forevaaaaaaah
Sint zat te denken.....quote:Op donderdag 19 november 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, waar zit dat? Kun je een linkje geven?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, waar zit dat? Kun je een linkje geven?
Misschien was ik 't welquote:Op donderdag 19 november 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
ik heb inmiddels 2 x iemand gezien die op die lelijke lacoste's liep die jij toen postte, 2 x ongeveer hetzelfde type, wat studentikoos. Ik heb ze wel in beide kleuren gezien, zowel zwart als die bordeaux
Zo opeens een hele volzin.quote:quote: Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloofde mijn ogen ook niet
één daarvan was gekleurd, jij bent hartstikke blank toch. En die ander had een lelijke groene capuchontrui erbij aan, dat was jij vast ook niet.quote:
En vuurwerk en champie en dan is het al bijna lentequote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
we krijgen vast eerst nog wat dennenappels, kerstbomen en arrensleeën
Neuh, dit profielen fit ik nietquote:Op donderdag 19 november 2009 22:09 schreef Marrije het volgende:
één daarvan was gekleurd, jij bent hartstikke blank toch. En die ander had een lelijke groene capuchontrui erbij aan, dat was jij vast ook niet.
Ja, klopt. Gedichtjes gaat wel redelijk snel, maar surprises, the horror. Ik heb geen idéé wat ik nu weer moet verzinnen. Dus op het laatst flans ik dan snel wat in elkaar, wat soms ook nog met enthousiasme ontvangen wordt, tot mijn grote 'surprise', maar mèn wat een zenuwslopend gedoe.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Suprises en gedichten produceer je toch alleen maar als er een deadline is die in je nek staat te hijgen?
Is een onwerkelijke gedachte. Wel eens een hengst "in actie" gezien?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:07 schreef Maanvis het volgende:
Mensen die lacoste dragen hebben dodelijke fantasieën, zoals gepenetreerd worden door een hengst.
Sorryquote:Op donderdag 19 november 2009 22:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar goed, Liesje was natuurlijk al weer veel verder dan wij.
en oliebollen jummiejummiequote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vuurwerk en champie en dan is het al bijna lente
Kom ff kijken en val weer met m'n neus in de boter.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is een onwerkelijke gedachte. Wel eens een hengst "in actie" gezien?
En dan weer bijna zomer..... en daar gaan we voorquote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vuurwerk en champie en dan is het al bijna lente
Ik heb vandaag even voor iemand een zwembad in elkaar geflanstquote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, klopt. Gedichtjes gaat wel redelijk snel, maar surprises, the horror. Ik heb geen idéé wat ik nu weer moet verzinnen. Dus op het laatst flans ik dan snel wat in elkaar, wat soms ook nog met enthousiasme ontvangen wordt, tot mijn grote 'surprise', maar mèn wat een zenuwslopend gedoe.
En dan nog 5 ook!!
Maar dan zonder krentenquote:
Buonasera tesoro, come stai?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kom ff kijken en val weer met m'n neus in de boter.![]()
Ruudje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |