Dat las ik in zijn bericht hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, maar waarom nam je dan zo dramatisch afscheid? Had gewoon gezegd joh ben deze username zat, ik kom straks terug met een nieuwe username.
En dat ZHV betekend zeker: Zegt Het Voortquote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dramatisch afscheid, dat viel wel mee toch
Besides, ik heb wel een identiteit die ik drie jaar gedragen heb begraven, da's waarachtig niet niks
shitquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk is die echt![]()
Hij is er nu alleen wel af
Stel je dan even voor met je nieuwe identiteit, leren we je meteen kennenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dramatisch afscheid, dat viel wel mee toch
Besides, ik heb wel een identiteit die ik drie jaar gedragen heb begraven, da's waarachtig niet niks
Dus je zit een nieuwe account te fabriceren, om er vervolgens een oude foto in te stoppenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tuurlijk is die echt![]()
Hij is er nu alleen wel af
quote:
Bijna goedquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat ZHV betekend zeker: Zegt Het Voort
Maar moeten gedistingeerd grijs worden ....... of kaalquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was grapje, ik verf ook 1 keer in de 6 weken
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus je zit een nieuwe account te fabriceren, om er vervolgens een oude foto in te stoppen.
*zucht*
Of net als ik. Nog steeds evenveel haar als toen ik 20 was en ook nog steeds dezelfde kleur.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar moeten gedistingeerd grijs worden ....... of kaal
Die van mij beidequote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar moeten gedistingeerd grijs worden ....... of kaal
Neen.quote:
Waarom zegt Gert dan altijd kale tegen je?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Of net als ik. Nog steeds evenveel haar als toen ik 20 was en ook nog steeds dezelfde kleur.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dramaqueen, 't is de leeftijd. Je kan 't 'm niet kwalijk nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |