als we geen rls op stream hebben, creëren we gewoon een soap hier, zonder streams?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, zo hoort dat, da's gewoon lekker
Standbeeld, standbeeld, standbeeldquote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:
wil ff zeggen dat ik het juist klasse vind van iemand (marrije dit keer) om geen p.m. openbaar op het topic te kwakken, dus petje af voor Marrije
Ook als er streams zijn gaat het er in de SC meestal ruiger aan toe.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
als we geen rls op stream hebben, creëren we gewoon een soap hier, zonder streams?
hij houdt van ruig?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook als er streams zijn gaat het er in de SC meestal ruiger aan toe.
Waarom denk je dat Remlof ons F5't.
Yep, NMNS weet hoe het werkt, forum-rasartiest dat ie isquote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
als we geen rls op stream hebben, creëren we gewoon een soap hier, zonder streams?
Welnee.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
met het vertrek van NMNS ben ik de nieuwe pispaal
Beschuit met muisjes, beschuit met muisjes, beschuit met muisjesquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Maanvis het volgende:
Oke, ik heb zojuist ook een PM gehad. NMNS stelt het op prijs als het niet buiten dit topique komt, maar hij wenst ons al het beste. Hij heeft wat problemen met een vrouw hier, schijnt iets met ongewenste zwangerschap + alimentatie te maken te ehbben en komt daarom niet meer op FOK!. Misshcien komt ie ooit wel weer terug maar voorlopig niet.
Ik heb toch ook niks gezegd? Alsof jullie niet weten dat er meteen heen en weer gepm'ed is tussen hem en mijquote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze houdt haar mond niet. Dát is het punt. Je zegt gewoon niks als je niet alle beans kan spillen. Dit was een nahnahnahnaahnah ik weet het lekker en jullie nietpost.
Als marrije echt niks wil zeggen moet ze ook volledig niks zeggen hierover.
En natuurlijk wil iedereen graag weten wat er aan de hand is. gewoon, om het weten, maar ook vanwege het drama en onverwachtse. blijkbaar heb jij de pm ook gehad.
Oplichtert , ..... maar wel een goeiequote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
deze tbser gaat afhaken wil derek ogliviel kijken dus allemaal tot morgen.
Nah, het is schofterig om wél PM's zonder toestemming in het openbaar te plaatsen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:
wil ff zeggen dat ik het juist klasse vind van iemand (marrije dit keer) om geen p.m. openbaar op het topic te kwakken, dus petje af voor Marrije
Precies, en dat is natuurlijk bewust op deze manier gedaan. Dus er zit er nu eentje te grijnzen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
Als NMNS stilzwijgend was weggegaan, had voorlopig niemand het gemerkt. En had het een heel pak speculaasjes gescheeld.
zonder verder te kijken: ian.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee.
Wie zullen we opgeven? Gert? Pietje? Ian? Coos?
Lekkerste FOK! Hunk 2009
Eigenlijk ook nog maar nauwelijks. Want sjonge daar wordt over gevallen hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
Als mensen van hier meeten dan weten we dat toch ook
*piep!*quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Maanvis het volgende:
Oke, ik heb zojuist ook een PM gehad. NMNS stelt het op prijs als het niet buiten dit topique komt, maar hij wenst ons al het beste. Hij heeft wat problemen met een vrouw hier, schijnt iets met zwangerschap te maken te ehbben en komt daarom niet meer op FOK!. Misshcien komt ie ooit wel weer terug maar voorlopig niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah niet door mij, ik vind het wel goed om te zien wie met wie meetquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk ook nog maar nauwelijks. Want sjonge daar wordt over gevallen hoor.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*piep!*
...
Ergens in de verte klinkt een doordringende snerpende toon. Ian kijkt verschrikt om zijn heen. *Piep!* Nogmaals! Wat zou dit mysterieuze geluid betekenen. Na de vreemde verdwijning van NMNS kijkt Ian nergens meer van op. "Ik moet dit tot op de bodem uitzoeken..." mompelt hij terwijl hij moeizaam uit zijn comfortabele stoel opstaat.
Hij begeeft zich richting de lange gangen die het pand rijk is en probeert onderweg de lichtschakelaars. Geen van alle functioneert. "Geweldig... geen licht..." Hij haalt zijn telefoon uit zijn broekzak en klikt de zaklamp functie aan. Terwijl hij zich in het flauwe schijnsel een weg baant door de lange gangen van de SC klinkt op de achtergrond steeds luider het snerpende geluid. Tussen de tonen door hoort Ian slechts zijn eigen ademhaling steeds sneller naarmate hij dichter bij de bron van het alarm komt...
Ian houdt aan bij een zware stalen deur. Deze ziet er een stuk anders uit dan de normale gezellig uitnodigende ingangen. Even slikt hij. Wat staat hem achter deze onheilspellende deur te wachten? Waar komt het overweldigende kabaal vandaan?
Met een dappere zwaai gooit Ian de deur open en hij ziet de reactie op Maanvis' post!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso een Hoax, alsof er op meets geroddeld wordt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk ook nog maar nauwelijks. Want sjonge daar wordt over gevallen hoor.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*piep!*
...
.
Met een dappere zwaai gooit Ian de deur open en hij ziet de reactie op Maanvis' post!Ik was niet bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een huilie-topic ....![]()
Tonyquote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Copycat het volgende:
In afwachting van mijn aanstaande aanschaf van seizoen 2 van Dexter trek ik me terug met Tony Soprano.
Veel plezier met Dex, Buuv!
dat bedoel ik......quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf @ bbc, blonde vrouw met een mannen tenorstem
niet tenor, heul laag, hoe noem je dat![]()
Puur genieten ditquote:
bas.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf @ bbc, blonde vrouw met een mannen tenorstem
niet tenor, heul laag, hoe noem je dat![]()
Welnee.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso een Hoax, alsof er op meets geroddeld wordt.![]()
Kon dat niet wat dramatischer?quote:
Ja op z'n flemmingsquote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Dit gedoe met nmss, mocht hij inderdaad lang wegblijven, is zó goed voor een uurtje. [ afbeelding ]
Maar ik bedoel: nog niet zo lang geleden werd zoiets echt áángekondigd: WIJ GAAN MEETEN! M'n laatste meet zijn misschien twee zinnetjes aan besteed. En het is natuurlijk ook gewoner geworden, want iedereen meet iedereen zo'n beetje. En sommige (mini)meets zijn eigenlijk meer een gezellig avondje met iemand die je toevallig via FOK! hebt leren kennen, dan een forum-"meet".
Komen ze ook betijds mee, die kerel is al bekant een week in het land!quote:
Chocola en pepernoten. Nou zijn die mokkels helemáál niet meer te houden.quote:
Volgens mij ben jij een zuigert van je eigen duimenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Maanvis het volgende:
Oke, ik heb zojuist ook een PM gehad. NMNS stelt het op prijs als het niet buiten dit topique komt, maar hij wenst ons al het beste. Hij heeft wat problemen met een vrouw hier, schijnt iets met ongewenste zwangerschap + alimentatie te maken te ehbben en komt daarom niet meer op FOK!. Misshcien komt ie ooit wel weer terug maar voorlopig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |