Het is niet waar.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
snap ik het nou goed, heft NMNS afscheid genomen van hier??? pppffttttt zeg dat het niet waar is, is altijd gezellig
quote:
Zal me eerlijk gezegd mijn reet roestenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat je hem morgen niet terug hoeft te verwachten, waarom (niet), daar hoor je mij niet over
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me eerlijk gezegd mijn reet roestenHij zal daar dan wel een goede reden voor hebben
ik gooi geen info uit pm's op het forumquote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef hondjes het volgende:
Wat een stom gedoe ...
De ene helft schijnt alles te weten, de ander mag raden...
Ben het met Dementor eens..zeg het dan gewoon..
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Maanvis het volgende:
Zou NMNS stiekem Johan Vlemmix heten, en ons hillemaol zat zijn? Het is wel errug verdacht, hij is wel zo'n groupie zegmaar.. dus hij jis gewoon iemand uit de TV-wereld, dat blijkt uit zijn posts.
Bij gayboy27 moesten we de politie bellen om hem te redden.. doe niet zo ongevoelig en naďef!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me eerlijk gezegd mijn reet roestenHij zal daar dan wel een goede reden voor hebben
nou ja waarom in godsnaam, ik lees steeds beetje terug maar snap er de balle niet van, alles weg van hem ook zijn ava pppfftt echt jammerquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is niet waar.
oké, feitelijk is het wel waar, maar ja jij zei zeg dat het niet waar is dus nou ja...
Dat begrijp ik, dat zou ik ook niet doen..quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik gooi geen info uit pm's op het forum
Bij zijn kacheltjequote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zit dit met een bak popcorn te lezen
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
snap ik het nou goed, heft NMNS afscheid genomen van hier??? pppffttttt zeg dat het niet waar is, is altijd gezellig
info uit pm's zijn gaafquote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
soms ben ik best liev hoor!!!! maar inderdaad kutwijffen zijn hetquote:
Had gewoon geen enkele hint losgelaten, maar dat zou natuurlijk te simpel zijn geweestquote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
Allemaal zaken die niet op NMNS slaan: boy, gay, naďef!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij gayboy27 moesten we de politie bellen om hem te redden.. doe niet zo ongevoelig en naďef!
huiliequote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had gewoon geen enkele hint losgelaten, maar dat zou natuurlijk te simpel zijn geweest.
Een openlijke sollicitatie naar een ban. Moeten we de politie alvast langs je huis sturen of ga je het zo ook zeggen wat het is?quote:
Vorige week nog een verplichte cardio-screening meegemaakt. Alles goed dankzij de gebroeders Swinkels uit Lieshoutquote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Maanvis het volgende:
Toch nog goei nieuws vandaog.
Zuipen is goed voor het hart
heb geen webcamquote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Als iedereen zijn webcam aan zou doen zou deze discussie volledig op zijn plek zijn in dit subforum
de hint was meneer volledig ontgaan maar nadat ie erop gewezen is moet er even over gejankt wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een openlijke sollicitatie naar een ban. Moeten we de politie alvast langs je huis sturen of ga je het zo ook zeggen wat het is?
Dat zou je wel willen hč, viespeuk.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Als iedereen zijn webcam aan zou doen zou deze discussie volledig op zijn plek zijn in dit subforum
Gert halfnaakt in het erotische blauwe schijnsel van zijn monitorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hč, viespeuk.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hč, viespeuk.
Uhh..... ik vond déze ook wel lekker dramatisch hoor:quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
de hint was meneer volledig ontgaan maar nadat ie erop gewezen is moet er even over gejankt worden
En dát omdat ik zei dat je hem morgen niet hoeft te verwachten. Maar als er geen drama is dan wordt het wel gemaakt
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
kom maar terug Dees, anders kun je lang wachten
Neuh, het ging om de verwijzing naar PM's. Niet een of andere vage hint.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
de hint was meneer volledig ontgaan maar nadat ie erop gewezen is moet er even over gejankt worden
En dát omdat ik zei dat je hem morgen niet hoeft te verwachten. Maar als er geen drama is dan wordt het wel gemaakt
Want zo zijn wij. Maar kom op, vertel, en anders dwingen we je wel!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat Piet bedoelde is dat het drama minder was geweest als je geen hints had losgelaten.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zeg, als je het zelf al gaat zitten uitleggen kan ik ook niet onderkoffer moddenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, het ging om de verwijzing naar PM's. Niet een of andere vage hint.
HEY, ik ben op proefverlof heur!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat Piet bedoelde is dat het drama minder was geweest als je geen hints had losgelaten.
In plaats van zo'n halve hint wat voor de horde tbs'ers (die we gewoon zijn) opruiend werkt.
oh, dus nu kan er opeens niet meer gemeld worden dat er achterlangs contact is geweest? of geldt dat alleen voor mij?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, het ging om de verwijzing naar PM's. Niet een of andere vage hint.
Liefje, denk om de hormoontjesquote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh, dus nu kan er opeens niet meer gemeld worden dat er achterlangs contact is geweest? of geldt dat alleen voor mij?
Het gaat om 't feit dat 't idd opruiend werkt, er is namelijk geen enkel doel die info los te laten zonder erbij te kunnen vertellen wat die info is.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Marrije het volgende:
oh, dus nu kan er opeens niet meer gemeld worden dat er achterlangs contact is geweest? of geldt dat alleen voor mij?
ik heb geen halve hint gegegven, ik heb gezegd dat ie er morgen niet zou zijn, nou, dat had ie zelf ook al in die 2 regels gemeld, hij komt niet meer terug.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat Piet bedoelde is dat het drama minder was geweest als je geen hints had losgelaten.
In plaats van zo'n halve hint wat voor de horde tbs'ers (die we gewoon zijn) opruiend werkt.
Sjalalala, ik zou zo'n goed modje zijn, sjalalalala.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat om 't feit dat 't idd opruiend werkt,
"Wat Piet bedoelde", is.."quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg, als je het zelf al gaat zitten uitleggen kan ik ook niet onderkoffer modden
Hij komt dus nooit meer terug?!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb geen halve hint gegegven, ik heb gezegd dat ie er morgen niet zou zijn, nou, dat had ie zelf ook al in die 2 regels gemeld, hij komt niet meer terug.
Goed, dan was het verkeerd begrepen. Kunnen we over tot de orde van de dag:quote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb geen halve hint gegegven, ik heb gezegd dat ie er morgen niet zou zijn, nou, dat had ie zelf ook al in die 2 regels gemeld, hij komt niet meer terug.
ik moet even heel hard lachen, ja want wij zijn hier vies van opruiende opmerkingen, hou toch opquote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat om 't feit dat 't idd opruiend werkt, er is namelijk geen enkel doel die info los te laten zonder erbij te kunnen vertellen wat die info is.
Ik irriteer met dit soort posts zowel de modjes als de usersquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
"Wat Piet bedoelde", is.."
Hij is hier fucking zelf.![]()
Maar om 11 uur gaat-ie naar bed, en dan doe jij zijn woord, OK?
Ik feliciteer jou met jezelf!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, dan was het verkeerd begrepen. Kunnen we over tot de orde van de dag:
Wie gaan we nu elke dag feliciteren?
Jou, met je modschap.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
wat jij wilt, jouw feestjequote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil eerst nog even proberen of dit lukt:quote:
Het over pm's hebben werkt opruiend?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat om 't feit dat 't idd opruiend werkt, er is namelijk geen enkel doel die info los te laten zonder erbij te kunnen vertellen wat die info is.
Muse nuquote:
met het vertrek van NMNS ben ik de nieuwe pispaalquote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het over pm's hebben werkt opruiend?
Dan ben je nu wel heel selectief bezig om Marrije daarop aan te spreken.
Het is gewoon de kift van iedereen die hierover loopt te zeiken en ook al wil ik ook heel graag weten wat er ineens loos is met NMNS, dat Marrije haar mond hierover houdt is alleen maar te waarderen.
Dus ze weet wél meer dan de rest!?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
dat Marrije haar mond hierover houdt is alleen maar te waarderen.
dat weet alleen hij neem ik aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef Maanvis het volgende:
KOMT NIEMENIESERUEIS NOU WEL TERUG OF NIET
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
met het vertrek van NMNS ben ik de nieuwe pispaal
Nee hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze houdt haar mond niet. Dát is het punt. Je zegt gewoon niks als je niet alle beans kan spillen. Dit was een nahnahnahnaahnah ik weet het lekker en jullie nietquote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is gewoon de kift van iedereen die hierover loopt te zeiken en ook al wil ik ook heel graag weten wat er ineens loos is met NMNS, dat Marrije haar mond hierover houdt is alleen maar te waarderen.
Dies ook wegquote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat deze situatie nodig heeft is: Soury!
Ach, zo hoort dat, da's gewoon lekkerquote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
dat weet alleen hij neem ik aan.
en verder, niet al te groot drama van maken imo.
Om 1 opmerking, huilliequote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Marrije het volgende:
Doe niet zo naďef, we willen gewoon de vroegtijdige dood van zijn account voorkomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |