Marrije begon er niet over.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan moet ze er ook niet over beginnen.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Wacht zijn PM dan even afquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
NMNS zou het ook willen, de onderste steen moet boven!
eyquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Hallo, dat jullie die modjes niet vertellen wat er aan de hand is vind ik prima, maar kan iemand mij WEL even PM'en!?
Neuh maar er kwamen wel behoorlijk wat vragen (of andere users het ook gezien hadden).quote:
Juist en dat is Marrije ten voeten uit. En verder de groeten en zoek het maar uit. NMNS ik vind je een toffe kerel ook al ben je ondertussen 70 ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan moet ze er ook niet over beginnen.
Ik ben nog niet blauw hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muis zei dat er een kutwijf was en die had iets gedaan.quote:
ik heb gezegd dat je hem morgen niet terug hoeft te verwachten, waarom (niet), daar hoor je mij niet overquote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik word hier echt geen wijs uitquote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh maar er kwamen wel behoorlijk wat vragen (of andere users het ook gezien hadden).
Maar goed tot later nmns, die meiden op Fok! zijn niet te vertrouwen.
dag sneery!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist en dat is Marrije ten voeten uit. En verder de groeten en zoek het maar uit. NMNS ik vind je een toffe kerel ook al ben je ondertussen 70 ofzo. Ik ga ook een Talitha'tje doen
dus je weet meer?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat je hem morgen niet terug hoeft te verwachten, waarom (niet), daar hoor je mij niet over
Kutwijven zijn hetquote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh maar er kwamen wel behoorlijk wat vragen (of andere users het ook gezien hadden).
Maar goed tot later nmns, die meiden op Fok! zijn niet te vertrouwen.
Oh, die gecodeerde boodschap begreep ik niet. En ik kreeg geen ondertiteling.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muis zei dat er een kutwijf was en die had iets gedaan.
In tijden van KRIEG heb ik geen bronnen nodig!
Preventief ruimen heet dat toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus je weet meer?
je hebt hem ontvoerd! of je helpt hem met euthanasie, da's ook illegaal in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |