Da's haske bijna.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
September volgend jaar pas hoor.
Dat duurt nog uuuuuuuuuren!
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was ook wel nodig:
Op donderdag 19 november 2009 @ 20:22 door remlof:
Topictitel: "nmnsnmnsnmnsnmnsnmnsnmnsnmnsnmnsnmnsnmnsnmnsnmnsnmnsnmnsnmns" -> "nmns"
Dat snap ik niet. Maar zal wel grappig zijn. NMNS is een toffe peer die ik zeker hoog aanschrijf.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig. Straks loop je er nog wat van op
Nope, hij postte vrijwillig z'n laatste post.quote:
Wat is bullshitquote:
WTF !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope, hij postte vrijwillig z'n laatste post.
eeen duidelijk geval van süïcïdè dus!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Maar zal wel grappig zijn. NMNS is een toffe peer die ik zeker hoog aanschrijf.
Dat jij dat niet weet boeit me niet ..De drama die zich hier voordoet snap ik ook niet
Voor een beginneling is één er doorheen geglipt postje helemaal zo slecht niet hoor! Ik begon met 34 destijds.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry Gert, markvanrinsum kon net iets sneller posten dan ik kon slotten
Nah ja ik ben er ook niet zo vaak meer (FOK) heb het ook wel even gezien maar NMNS had het prima naar zijn zin met de users die hier komen. Ikke niet begrijpquote:Op donderdag 19 november 2009 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Morgen is hij er weer.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een BBQ van hem tegoed
Eet je ook mensenvlees?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, een hoop onzinquote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ja ik ben er ook niet zo vaak meer (FOK) heb het ook wel even gezien maar NMNS had het prima naar zijn zin met de users die hier komen. Ikke niet begrijp
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor een beginneling is één er doorheen geglipt postje helemaal zo slecht niet hoor! Ik begon met 34 destijds.
Eén van die kutwijven hier hem voor het lapje gehouden.........quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Uh, mag ik een ondertiteling?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén van die kutwijven hier hem voor het lapje gehouden.........
Dit gaat een soap opzich worden. Lijkt me niet handig . Wel boeiend .
En een gebarentolk want dit gaat wel erg snel.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uh, mag ik een ondertiteling?
Waarom denk je dat dan weerquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Dementor het volgende:
Zeg dan gewoon wat er aan de hand is, want je weet het namelijk wel.
is dat aan mij? lijkt me dat hij dat wel gemeld zou hebben als hij dat zou willenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat er aan de hand is, want je weet het namelijk wel.
Misschien omdat ze gewoon met elkaar communiceren.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dan weer?
Neequote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uh, mag ik een ondertiteling?
Nou, dat dacht ik eigenlijk ook wel hoor, na twee hints in die richting.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En als ze het al weet waarom zou ze het dan vertellen...Het kan hem nl toch niets schelenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe dan niet alsof je niets weet en vervolgens misschien toch wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
is dat aan mij? lijkt me dat hij dat wel gemeld zou hebben als hij dat zou willen
Komt door al die cijfertjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, ik mis de hints weer as usual.
ach gossie toch!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, ik mis de hints weer as usual.
Misschien wist Marrije toen ook nog niets en nu wel, maar wil ze het niet kwijt.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doe dan niet alsof je niets weet en vervolgens misschien toch wel.
Dan moet ze er ook niet over beginnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wist Marrije toen ook nog niets en nu wel, maar wil ze het niet kwijt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wist Marrije toen ook nog niets en nu wel, maar wil ze het niet kwijt.
onzinquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan moet ze er ook niet over beginnen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:48 schreef Coos het volgende:
Ja Marrije niet zo geheimzinnig doen. Als je het weet moet je het zeggen.
edit: zo hoort dat in de SC
Marrije begon er niet over.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Wacht zijn PM dan even afquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
NMNS zou het ook willen, de onderste steen moet boven!
eyquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Hallo, dat jullie die modjes niet vertellen wat er aan de hand is vind ik prima, maar kan iemand mij WEL even PM'en!?
Neuh maar er kwamen wel behoorlijk wat vragen (of andere users het ook gezien hadden).quote:
Juist en dat is Marrije ten voeten uit. En verder de groeten en zoek het maar uit. NMNS ik vind je een toffe kerel ook al ben je ondertussen 70 ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben nog niet blauw hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muis zei dat er een kutwijf was en die had iets gedaan.quote:
ik heb gezegd dat je hem morgen niet terug hoeft te verwachten, waarom (niet), daar hoor je mij niet overquote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik word hier echt geen wijs uitquote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh maar er kwamen wel behoorlijk wat vragen (of andere users het ook gezien hadden).
Maar goed tot later nmns, die meiden op Fok! zijn niet te vertrouwen.
dag sneery!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist en dat is Marrije ten voeten uit. En verder de groeten en zoek het maar uit. NMNS ik vind je een toffe kerel ook al ben je ondertussen 70 ofzo. Ik ga ook een Talitha'tje doen
dus je weet meer?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat je hem morgen niet terug hoeft te verwachten, waarom (niet), daar hoor je mij niet over
Kutwijven zijn hetquote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh maar er kwamen wel behoorlijk wat vragen (of andere users het ook gezien hadden).
Maar goed tot later nmns, die meiden op Fok! zijn niet te vertrouwen.
Oh, die gecodeerde boodschap begreep ik niet. En ik kreeg geen ondertiteling.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muis zei dat er een kutwijf was en die had iets gedaan.
In tijden van KRIEG heb ik geen bronnen nodig!
Preventief ruimen heet dat toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus je weet meer?
je hebt hem ontvoerd! of je helpt hem met euthanasie, da's ook illegaal in dit land.
sla maar danquote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Maanvis het volgende:
even kort gezegd, we kunnen het uit je slaan of je kunt het hier bekennen.
Die zit dit met een bak popcorn te lezenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
NMNS zou het ook willen, de onderste steen moet boven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |