Balkenbrij! Daar was m'n vader vroeger ook tuk op: vast de Zwolse roots!quote:
OK dan! Ga 'm binnenkort nóg eens kijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
Gehert, Inglorious Basterds is uit op dvd (retail).
Het werkt niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Balkenbrij! Daar was m'n vader vroeger ook tuk op: vast de Zwolse roots!
Maar het was eigenlijk bedoeld als vehikel om te zeggen hoe een vies land dat Roemenië toch is.
Dat ik naar mijn moeder was vandaag en een suikerspiegel heb die Meneer Jamin niet kan over treffenquote:
Oh.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Balkenbrij! Daar was m'n vader vroeger ook tuk op: vast de Zwolse roots!
Maar het was eigenlijk bedoeld als vehikel om te zeggen hoe een vies land dat Roemenië toch is.
Stuiter je zo vanaf de straat het balkon op en vervolgens het huis in.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ik naar mijn moeder was vandaag en een suikerspiegel heb die Meneer Jamin niet kan over treffen
Browser = OS. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://blogs.zdnet.com/perlow/?p=11600
[for nerds only]
Ik voel een NMNS kom terug topic aankomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef Dementor het volgende:
Misschien moeten we een apart topic maken voor de verlaters.
Maar ik mis 'm zoooo!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dahag, meteen heel dramatisch gaan lopen doen. Hij heeft vast een weekje vakantie. En hij heeft het weleens eerder geroepen, kwam-ie ook weer opdagen.
Maar ga gerust een rouwmars organiseren hoor, en vergeet de camera niet.
Inclusief alle hoogtepunten van afgelopen jaar?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik voel een NMNS kom terug topic aankomen.
En die "mensen" daar ook. Criminele ongewassen klaplopers.quote:
Hmmmquote:Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Inclusief alle hoogtepunten van afgelopen jaar?
ja zoeiets wel ja .. Moeders (zucht) die proppen je wel vol.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stuiter je zo vanaf de straat het balkon op en vervolgens het huis in.
Hoi muis, je bent op tijdquote:
Daarom blijf ik er ook ver uit de buurt van.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
ja zoeiets wel ja .. Moeders (zucht) die proppen je wel vol.
Nou dat gat in het dak was wel een toppiequote:
Moet echt ieder dingetje een apart topic krijgen?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:16 schreef Coos het volgende:
Ik voel een NMNS kom terug topic aankomen.
Waarom hebben ze een Jim Henson pop in de header staan?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://blogs.zdnet.com/perlow/?p=11600
[for nerds only]
Waarom zoek je ruziequote:Op donderdag 19 november 2009 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoi muis, je bent op tijd.
Goed punt! goed punt!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En die "mensen" daar ook. Criminele ongewassen klaplopers.
Dat was inderdaad geniaalquote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat gat in het dak was wel een toppie
Je hebt hem al klaar staan.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moet echt ieder dingetje een apart topic krijgen?![]()
Zou je erin posten?
Wehehequote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom hebben ze een Jim Henson pop in de header staan?
Tis mooi kut sinds ik werkeloos ben. Het claimen van haar kant gaat ineens een stuk makkelijker. Maar ach. Ze is ook wel lief en we hebben lekker een rondje winkels gedaan. (DRAMA)quote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom blijf ik er ook ver uit de buurt van.
Shit man, nu je 't zegtquote:Op donderdag 19 november 2009 20:22 schreef remlof het volgende:
Is NMNS aan het dramaqueenen?
En jullie hebben nooit naar z'n nickname gekeken?
Laat me raden, iedere winkelketen in en uit?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis mooi kut sinds ik werkeloos ben. Het claimen van haar kant gaat ineens een stuk makkelijker. Maar ach. Ze is ook wel lief en we hebben lekker een rondje winkels gedaan. (DRAMA)
Die heb ik eigenlijk nooit serieus genomenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:22 schreef remlof het volgende:
Ik zei ook theater, maar dawasnie zei men.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:22 schreef remlof het volgende:
OH! mazzelpik you!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef CarOnline het volgende:
Jodenvet en Balkenbrij, ik geloof dat ik het maar ff bij mn pannekoeken houd![]()
Kaarten Wembley zijn rond![]()
Navond allemaal.
September volgend jaar pas hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH! mazzelpik you!![]()
![]()
![]()
Wanneer is dat dan?
Jaaahhh zoiets. Ik weet wat ik wil .. (een paar nieuwe bergschoenen bruin en tof en stoer dus ..) Maar dan word ik ook de schoenenreus en dat soort tenten in getrokken. Ik heb het maar opgegeven en draaf er achteraan. "En deze dan, en die en dat " Ik heb van ellende maar een paar sloffen gekocht van 5,50 ..quote:Op donderdag 19 november 2009 20:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laat me raden, iedere winkelketen in en uit?
Gezeik hij postte gister nogquote:Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef CarOnline het volgende:
Is ie weg?
Hoelang, een week zonder Fok?
Oh wachtquote:Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef CarOnline het volgende:
Is ie weg?
Hoelang, een week zonder Fok?
Is toch ook niet nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 20:29 schreef Maanvis het volgende:
ik heb het nmns reltopique al geopend, maar het is wellicht iets lastiger zichtbaar omdat remlof de botte bijl hanteerde.
Heel verstandig. Straks loop je er nog wat van opquote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nooit serieus genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |