sla maar danquote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Maanvis het volgende:
even kort gezegd, we kunnen het uit je slaan of je kunt het hier bekennen.
Die zit dit met een bak popcorn te lezenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
NMNS zou het ook willen, de onderste steen moet boven!
Het is niet waar.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
snap ik het nou goed, heft NMNS afscheid genomen van hier??? pppffttttt zeg dat het niet waar is, is altijd gezellig
quote:
Zal me eerlijk gezegd mijn reet roestenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat je hem morgen niet terug hoeft te verwachten, waarom (niet), daar hoor je mij niet over
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me eerlijk gezegd mijn reet roestenHij zal daar dan wel een goede reden voor hebben
ik gooi geen info uit pm's op het forumquote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef hondjes het volgende:
Wat een stom gedoe ...
De ene helft schijnt alles te weten, de ander mag raden...
Ben het met Dementor eens..zeg het dan gewoon..
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Maanvis het volgende:
Zou NMNS stiekem Johan Vlemmix heten, en ons hillemaol zat zijn? Het is wel errug verdacht, hij is wel zo'n groupie zegmaar.. dus hij jis gewoon iemand uit de TV-wereld, dat blijkt uit zijn posts.
Bij gayboy27 moesten we de politie bellen om hem te redden.. doe niet zo ongevoelig en naïef!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me eerlijk gezegd mijn reet roestenHij zal daar dan wel een goede reden voor hebben
nou ja waarom in godsnaam, ik lees steeds beetje terug maar snap er de balle niet van, alles weg van hem ook zijn ava pppfftt echt jammerquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is niet waar.
oké, feitelijk is het wel waar, maar ja jij zei zeg dat het niet waar is dus nou ja...
Dat begrijp ik, dat zou ik ook niet doen..quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik gooi geen info uit pm's op het forum
Bij zijn kacheltjequote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zit dit met een bak popcorn te lezen
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
snap ik het nou goed, heft NMNS afscheid genomen van hier??? pppffttttt zeg dat het niet waar is, is altijd gezellig
info uit pm's zijn gaafquote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
soms ben ik best liev hoor!!!! maar inderdaad kutwijffen zijn hetquote:
Had gewoon geen enkele hint losgelaten, maar dat zou natuurlijk te simpel zijn geweestquote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
Allemaal zaken die niet op NMNS slaan: boy, gay, naïef!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij gayboy27 moesten we de politie bellen om hem te redden.. doe niet zo ongevoelig en naïef!
huiliequote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had gewoon geen enkele hint losgelaten, maar dat zou natuurlijk te simpel zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |