quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
snap ik het nou goed, heft NMNS afscheid genomen van hier??? pppffttttt zeg dat het niet waar is, is altijd gezellig
info uit pm's zijn gaafquote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik gooi geen info uit pm's op het forum
soms ben ik best liev hoor!!!! maar inderdaad kutwijffen zijn hetquote:
Had gewoon geen enkele hint losgelaten, maar dat zou natuurlijk te simpel zijn geweestquote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
ik gooi geen info uit pm's op het forum
Allemaal zaken die niet op NMNS slaan: boy, gay, naïef!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij gayboy27 moesten we de politie bellen om hem te redden.. doe niet zo ongevoelig en naïef!
huiliequote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had gewoon geen enkele hint losgelaten, maar dat zou natuurlijk te simpel zijn geweest.
Een openlijke sollicitatie naar een ban. Moeten we de politie alvast langs je huis sturen of ga je het zo ook zeggen wat het is?quote:
Vorige week nog een verplichte cardio-screening meegemaakt. Alles goed dankzij de gebroeders Swinkels uit Lieshoutquote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Maanvis het volgende:
Toch nog goei nieuws vandaog.
Zuipen is goed voor het hart
heb geen webcamquote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Als iedereen zijn webcam aan zou doen zou deze discussie volledig op zijn plek zijn in dit subforum
de hint was meneer volledig ontgaan maar nadat ie erop gewezen is moet er even over gejankt wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een openlijke sollicitatie naar een ban. Moeten we de politie alvast langs je huis sturen of ga je het zo ook zeggen wat het is?
Dat zou je wel willen hè, viespeuk.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Als iedereen zijn webcam aan zou doen zou deze discussie volledig op zijn plek zijn in dit subforum
Gert halfnaakt in het erotische blauwe schijnsel van zijn monitorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hè, viespeuk.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hè, viespeuk.
Uhh..... ik vond déze ook wel lekker dramatisch hoor:quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
de hint was meneer volledig ontgaan maar nadat ie erop gewezen is moet er even over gejankt worden
En dát omdat ik zei dat je hem morgen niet hoeft te verwachten. Maar als er geen drama is dan wordt het wel gemaakt
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
kom maar terug Dees, anders kun je lang wachten
Neuh, het ging om de verwijzing naar PM's. Niet een of andere vage hint.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
de hint was meneer volledig ontgaan maar nadat ie erop gewezen is moet er even over gejankt worden
En dát omdat ik zei dat je hem morgen niet hoeft te verwachten. Maar als er geen drama is dan wordt het wel gemaakt
Want zo zijn wij. Maar kom op, vertel, en anders dwingen we je wel!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat Piet bedoelde is dat het drama minder was geweest als je geen hints had losgelaten.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zeg, als je het zelf al gaat zitten uitleggen kan ik ook niet onderkoffer moddenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, het ging om de verwijzing naar PM's. Niet een of andere vage hint.
HEY, ik ben op proefverlof heur!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat Piet bedoelde is dat het drama minder was geweest als je geen hints had losgelaten.
In plaats van zo'n halve hint wat voor de horde tbs'ers (die we gewoon zijn) opruiend werkt.
oh, dus nu kan er opeens niet meer gemeld worden dat er achterlangs contact is geweest? of geldt dat alleen voor mij?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, het ging om de verwijzing naar PM's. Niet een of andere vage hint.
Liefje, denk om de hormoontjesquote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh, dus nu kan er opeens niet meer gemeld worden dat er achterlangs contact is geweest? of geldt dat alleen voor mij?
Het gaat om 't feit dat 't idd opruiend werkt, er is namelijk geen enkel doel die info los te laten zonder erbij te kunnen vertellen wat die info is.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Marrije het volgende:
oh, dus nu kan er opeens niet meer gemeld worden dat er achterlangs contact is geweest? of geldt dat alleen voor mij?
ik heb geen halve hint gegegven, ik heb gezegd dat ie er morgen niet zou zijn, nou, dat had ie zelf ook al in die 2 regels gemeld, hij komt niet meer terug.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat Piet bedoelde is dat het drama minder was geweest als je geen hints had losgelaten.
In plaats van zo'n halve hint wat voor de horde tbs'ers (die we gewoon zijn) opruiend werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |