als we geen rls op stream hebben, creëren we gewoon een soap hier, zonder streams?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, zo hoort dat, da's gewoon lekker
Standbeeld, standbeeld, standbeeldquote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:
wil ff zeggen dat ik het juist klasse vind van iemand (marrije dit keer) om geen p.m. openbaar op het topic te kwakken, dus petje af voor Marrije
Ook als er streams zijn gaat het er in de SC meestal ruiger aan toe.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
als we geen rls op stream hebben, creëren we gewoon een soap hier, zonder streams?
hij houdt van ruig?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook als er streams zijn gaat het er in de SC meestal ruiger aan toe.
Waarom denk je dat Remlof ons F5't.
Yep, NMNS weet hoe het werkt, forum-rasartiest dat ie isquote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
als we geen rls op stream hebben, creëren we gewoon een soap hier, zonder streams?
Welnee.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
met het vertrek van NMNS ben ik de nieuwe pispaal
Beschuit met muisjes, beschuit met muisjes, beschuit met muisjesquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Maanvis het volgende:
Oke, ik heb zojuist ook een PM gehad. NMNS stelt het op prijs als het niet buiten dit topique komt, maar hij wenst ons al het beste. Hij heeft wat problemen met een vrouw hier, schijnt iets met ongewenste zwangerschap + alimentatie te maken te ehbben en komt daarom niet meer op FOK!. Misshcien komt ie ooit wel weer terug maar voorlopig niet.
Ik heb toch ook niks gezegd? Alsof jullie niet weten dat er meteen heen en weer gepm'ed is tussen hem en mijquote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze houdt haar mond niet. Dát is het punt. Je zegt gewoon niks als je niet alle beans kan spillen. Dit was een nahnahnahnaahnah ik weet het lekker en jullie nietpost.
Als marrije echt niks wil zeggen moet ze ook volledig niks zeggen hierover.
En natuurlijk wil iedereen graag weten wat er aan de hand is. gewoon, om het weten, maar ook vanwege het drama en onverwachtse. blijkbaar heb jij de pm ook gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |