quote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
20 jaar geleden wel gedaan![]()
Mijn bijnaam was Vanilla Ice
Waarom vertel ik dit?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dramatisch afscheid, dat viel wel mee toch
Besides, ik heb wel een identiteit die ik drie jaar gedragen heb begraven, da's waarachtig niet niks
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
20 jaar geleden wel gedaan![]()
Mijn bijnaam was Vanilla Ice
Waarom vertel ik dit?
Dat was in 't kader van avondvermaakquote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Nee je post viel wel mee maar je komt hier al zo lang dat je weet hoe zoiets geinterpreteerd wordt.
Zeg, hup, bedtijd voor jou hequote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees dit dus gewoon nog even
![]()
![]()
Ice ice Babieeeeeeeee![]()
Ook 1 keer per ehhh 2 weken de tondeuse erover? Want als het allemaal wat minder wordt moet het wel lekker kort en stoer.quote:
Het komt op mij meer over als een populairiteitscheckquote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was in 't kader van avondvermaak.
Ja!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook 1 keer per ehhh 2 weken de tondeuse erover? Want als het allemaal wat minder wordt moet het wel lekker kort en stoer.
Succesquote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Het komt op mij meer over als een populairiteitscheck
Maar goed, het gaat dan ook allemaal langs mij heen want morgen tentamen.
Of ik het nu wel of niet haal, ben zo blij dat het morgen eindelijk is, anders hik ik er zo tegenaan.
Jouw tijd komt nog welquote:
Ik maak me er ook niet zo heel druk over. Heb me er al min of meer bij neergelegdquote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt vanzelf, is geen ramp hoor
Denk dat er nog wat leeftijdsverschil is dus tegen die tijd![]()
Als er iets triest is is het proberen te bedekken van kale plekkenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Want kalende mannen met van die lange plukken overdwars
O gatver, had zijn pa, zo'n lap over zijn bol om zijn kaalheid te maskerenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Want kalende mannen met van die lange plukken overdwars
Ik bied oprecht mijn excuses aan aan alle gekwetstenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee je post viel wel mee maar je komt hier al zo lang dat je weet hoe zoiets geinterpreteerd wordt.
En dan gaan ze vegen en vegen ze de plukken de verkeerde kant op en hangt het in zielige plukjes op de schoudersquote:Op donderdag 19 november 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O gatver, had zijn pa, zo'n lap over zijn bol om zijn kaalheid te maskerenen in het heetst van de strijd ( wat dat ook moge zijn) dat dat dan gaat zakken en alle kanten ophangt
Kan ook sexy zijn hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet zo heel druk over. Heb me er al min of meer bij neergelegd
Ik ga je het nog wel een keer vertellen, misschien, als je weer aardig doetquote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen, het kwam uit het niets en niemand, althans het grootste deel, begreep het.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bied oprecht mijn excuses aan aan alle gekwetsten
Of dat ie ondersteboven in de scheerstoel heeft gezeten.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel![]()
Maar, een hoog voorhoofd wijst op intelligentie
Met dank aan Teunquote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef D. het volgende:
Ik zie dat er vandaag al meer dan 1000 post in RLS gemaakt zijn
Ja, helemaalquote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan ook sexy zijn hoor, stelt dat je gerust?
Het was een beetje dubbel, een combinatie van paar dingen en impulsief als ik kan zijn, deed ik wat ik deed. En het is goed zoquote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen, het kwam uit het niets en niemand, althans het grootste deel, begreep het.
Liesje sterkte morgen, ik duim voor jequote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar goed, het gaat dan ook allemaal langs mij heen want morgen tentamen.
Of ik het nu wel of niet haal, ben zo blij dat het morgen eindelijk is, anders hik ik er zo tegenaan.
Ik vond je wel lief eikquote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met dank aan Teun![]()
Waar maakte ik me druk om?
Ik doe vanzelf weer aardig, als ik je weer aardig vind.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga je het nog wel een keer vertellen, misschien, als je weer aardig doet
Het was in ieder geval een groots rentree.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe vanzelf weer aardig, als ik je weer aardig vind.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe Nmns.
Volgens mij ken je die welquote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe vanzelf weer aardig, als ik je weer aardig vind.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe Nmns.
Succes Liesje.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank je.
Echt tien jaar geleden ofzo dat ik een tentamen had
Ik vroeg me al af wat je wilde kapenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Kappen nu!
Mijn toetsenbord heeft kuren.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat je wilde kapen
Ik bedoelde, begreep het nietquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was een beetje dubbel, een combinatie van paar dingen en impulsief als ik kan zijn, deed ik wat ik deed. En het is goed zo
Is het besmettelijk?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord heeft kuren.
Hi heft kurren?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord heeft kuren.
Neu, we kunnen Nmss niet meer feliciteren nu, dus de komende weken is het van succesLiesjewensenstein.quote:
Ok, eerlijk, rechttoe en rechtaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik bedoelde, begreep het niet
Maar dat kwam, volgens mij, wel door gezien je antwoordt.
Jouw keuze, jouw ding en je zult je redenen er voor hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |