teruglezenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is ernstig genoeg, lees maar terug.
maaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
niets......maar ik ga zo slapen....lief zijn hé
Ik ben altijd liefquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je timing is goed, genoeg is genoegquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb er geen zin meer in...ga lekker mn bed zo opzoeken denk ik
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:28 schreef Toverheks het volgende:
zal ff vertellen wat me vanavond is overkomen, ik had wasje in de machine gedaan, (witte was) dus ook mijn lange witte jas met kapusjon met zo nepbontrandje, sta ik te koken, werp een blik op de wasmachine en denk huh, ik zie daar terror Jaap draaien ik schrok me werkelijk de kolere ik gauw de kamer ingerend zie ik hem gelukkig op de stoel liggen slapen, echt was net dat terror jaap in de machine meedraaide, dat bont had de zelfde kleur.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb er geen zin meer in...ga lekker mn bed zo opzoeken denk ik
Sweet dreams babequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:28 schreef Laysa het volgende:
Tjuusssss slaap lekker, droom fijn en dat jullie allemaal maar een prettige nacht hebben![]()
![]()
Hmm heb ik nou nooit last van binnen die 2 uurquote:
ja mijn katertje heet Terror Jaap, en echt Dottey, schrok me helemaal het leplazerus was echt net of hij meedraaide al dat grijsquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik dacht even ... past die jaap in jouw wasmachine!! maar dat was je kat!
jees..
hahaha word ie wel lekker schoon van, Japie poesquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:28 schreef Toverheks het volgende:
zal ff vertellen wat me vanavond is overkomen, ik had wasje in de machine gedaan, (witte was) dus ook mijn lange witte jas met kapusjon met zo nepbontrandje, sta ik te koken, werp een blik op de wasmachine en denk huh, ik zie daar terror Jaap draaien ik schrok me werkelijk de kolere ik gauw de kamer ingerend zie ik hem gelukkig op de stoel liggen slapen, echt was net dat terror jaap in de machine meedraaide, dat bont had de zelfde kleur.
Dag lekker moppietoppietje van me, zo en klef klaar, slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja mijn katertje heet Terror Jaap, en echt Dottey, schrok me helemaal het leplazerus was echt net of hij meedraaide al dat grijs
ja maar toch he, je staat raar te kijken hoor dacht echt huh nee toch is al een kat met een kronkel zal er niet eens verbaasd van opkijken als hij in de trommel gaat liggen, maar echt schrok zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahaha word ie wel lekker schoon van, Japie poes
doei doei Anniequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:32 schreef Anniebab het volgende:
Hier is LIPS uit zie ik, k ga de afstandsbediening nog een uurtje pesten.
handkust terugquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:35 schreef D. het volgende:
*zwaait naar iedereen die gaat
*ook zwaait naar iedereen die blijft
*Even terugzwaaitquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:35 schreef D. het volgende:
*zwaait naar iedereen die gaat
*ook zwaait naar iedereen die blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |