quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Dotteke, moet jij niet wat in die bunker doen of zo? Streamverslagen moeten vast nog gemaakt voor vandaag?
wij vrouwen hebben verstand van voetbal, B.H.`s die wel of niet in de droger mogen, vaatwastabletten en wat al niet meer, zeg het maar hoor, wij vrouwen zijn van alle markten thuisquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Er rennen hier wat mensen door dit topic die het over iets heel anders hebben
Voor de balans zit ik ondertussen naar Neeltje te kijken bij P&W, dat koelt genoeg en voldoende afquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jullie zijn een ander topic uitgerend en rennen hier gewoon verder
Even voor de duidelijkheid..quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je moet je ook niet zo op je kop laten zitten door Annie/Dottey/Laysa en Kally
hij denkt gewoon, gezellig hier beter dan dat geouwehoer over voetbalquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb jij al goed gekeken in wel subforum je zit![]()
Braafquote:
Ik ken het. Heb net iemand geholpen met dichtenquote:verjaardagen, surprises maken
enzo
Ik kan het wel hebben, hij kan het wel hebben, wij kunnen het samen hebben. Maar vanavond niet meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
heej gaan we lelijk doen![]()
kan je het niet hebben als vrouwen je waarschuwen voor een paars kopje?
Oh, Witteman zei net dat ze ging strippen omdat Jeroen Krabe straks om 12 uur 65 jaar wordt, dus pak maar vast een koud nat washandje dan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor de balans zit ik ondertussen naar Neeltje te kijken bij P&W, dat koelt genoeg en voldoende af
Dat is zo! Alleen in dit topic zie ik alleen maar een aantal dames en één heer rondfietsen en ik kan er geen touw aan vastknopenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij vrouwen hebben verstand van voetbal, B.H.`s die wel of niet in de droger mogen, vaatwastabletten en wat al niet meer, zeg het maar hoor, wij vrouwen zijn van alle markten thuis
Fijn eindelijk iemand die me niet verrastquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben blij aan je verwachtingen te voldoen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben, hij kan het wel hebben, wij kunnen het samen hebben. Maar vanavond niet meer
gewoon inhaken en meekleppen, gewoon gezelligquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is zo! Alleen in dit topic zie ik alleen maar een aantal dames en één heer rondfietsen en ik kan er geen touw aan vastknopen
Nu alquote:
Tenzij je verrast wil worden, maar dan is het geen verrassing meer natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn eindelijk iemand die me niet verrast
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh, Witteman zei net dat ze ging strippen omdat Jeroen Krabe straks om 12 uur 65 jaar wordt, dus pak maar vast een koud nat washandje dan.
Ough...ik ben het zatquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu aler zijn nog geen 2 uur voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |