Oh, Witteman zei net dat ze ging strippen omdat Jeroen Krabe straks om 12 uur 65 jaar wordt, dus pak maar vast een koud nat washandje dan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor de balans zit ik ondertussen naar Neeltje te kijken bij P&W, dat koelt genoeg en voldoende af
Dat is zo! Alleen in dit topic zie ik alleen maar een aantal dames en één heer rondfietsen en ik kan er geen touw aan vastknopenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij vrouwen hebben verstand van voetbal, B.H.`s die wel of niet in de droger mogen, vaatwastabletten en wat al niet meer, zeg het maar hoor, wij vrouwen zijn van alle markten thuis
Fijn eindelijk iemand die me niet verrastquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben blij aan je verwachtingen te voldoen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben, hij kan het wel hebben, wij kunnen het samen hebben. Maar vanavond niet meer
gewoon inhaken en meekleppen, gewoon gezelligquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is zo! Alleen in dit topic zie ik alleen maar een aantal dames en één heer rondfietsen en ik kan er geen touw aan vastknopen
Nu alquote:
Tenzij je verrast wil worden, maar dan is het geen verrassing meer natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn eindelijk iemand die me niet verrast
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh, Witteman zei net dat ze ging strippen omdat Jeroen Krabe straks om 12 uur 65 jaar wordt, dus pak maar vast een koud nat washandje dan.
Ough...ik ben het zatquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu aler zijn nog geen 2 uur voorbij
teruglezenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is ernstig genoeg, lees maar terug.
maaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
niets......maar ik ga zo slapen....lief zijn hé
Ik ben altijd liefquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je timing is goed, genoeg is genoegquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb er geen zin meer in...ga lekker mn bed zo opzoeken denk ik
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:28 schreef Toverheks het volgende:
zal ff vertellen wat me vanavond is overkomen, ik had wasje in de machine gedaan, (witte was) dus ook mijn lange witte jas met kapusjon met zo nepbontrandje, sta ik te koken, werp een blik op de wasmachine en denk huh, ik zie daar terror Jaap draaien ik schrok me werkelijk de kolere ik gauw de kamer ingerend zie ik hem gelukkig op de stoel liggen slapen, echt was net dat terror jaap in de machine meedraaide, dat bont had de zelfde kleur.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb er geen zin meer in...ga lekker mn bed zo opzoeken denk ik
Sweet dreams babequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:28 schreef Laysa het volgende:
Tjuusssss slaap lekker, droom fijn en dat jullie allemaal maar een prettige nacht hebben![]()
![]()
Hmm heb ik nou nooit last van binnen die 2 uurquote:
ja mijn katertje heet Terror Jaap, en echt Dottey, schrok me helemaal het leplazerus was echt net of hij meedraaide al dat grijsquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik dacht even ... past die jaap in jouw wasmachine!! maar dat was je kat!
jees..
hahaha word ie wel lekker schoon van, Japie poesquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:28 schreef Toverheks het volgende:
zal ff vertellen wat me vanavond is overkomen, ik had wasje in de machine gedaan, (witte was) dus ook mijn lange witte jas met kapusjon met zo nepbontrandje, sta ik te koken, werp een blik op de wasmachine en denk huh, ik zie daar terror Jaap draaien ik schrok me werkelijk de kolere ik gauw de kamer ingerend zie ik hem gelukkig op de stoel liggen slapen, echt was net dat terror jaap in de machine meedraaide, dat bont had de zelfde kleur.
Dag lekker moppietoppietje van me, zo en klef klaar, slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja mijn katertje heet Terror Jaap, en echt Dottey, schrok me helemaal het leplazerus was echt net of hij meedraaide al dat grijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |