Nou ja als afleiding voor die Japanezen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef Yolanthe niet te zien, laat staan haat tetten
Jij helpt mij ook al nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je moet je ook niet zo op je kop laten zitten door Annie/Dottey/Laysa en Kally
Laat mij erbuiten, ik doe niksquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jawel zeg het maar wat moet ik doen, zal ik ze slaan, opsluiten, 50 keer laten opdrukken in het donker buiten???quote:
Hey Dquote:
Ik wil best ff kijken hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef Yolanthe niet te zien, laat staan haat tetten
Die zijn te slim die trappen er niet in ben ik bangquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ja als afleiding voor die Japanezen...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Drie, óh gelukkig'hij ziet mij nog als nette huisvrouw
ow dat doe ik wel...neem ik dingetje mee voor de looptrainingquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jawel zeg het maar wat moet ik doen, zal ik ze slaan, opsluiten, 50 keer laten opdrukken in het donker buiten???
Ze zijn los, van God los ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Er rennen hier wat mensen door dit topic die het over iets heel anders hebben
Ja ik had niet anders verwachtquote:
heb jij al goed gekeken in wel subforum je zitquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
*voeltquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hai Dtje...heb jij ook al stijve knieën?
Ja zal het niet meer doenquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Dotteke, moet jij niet wat in die bunker doen of zo? Streamverslagen moeten vast nog gemaakt voor vandaag?
wij vrouwen hebben verstand van voetbal, B.H.`s die wel of niet in de droger mogen, vaatwastabletten en wat al niet meer, zeg het maar hoor, wij vrouwen zijn van alle markten thuisquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor de balans zit ik ondertussen naar Neeltje te kijken bij P&W, dat koelt genoeg en voldoende afquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jullie zijn een ander topic uitgerend en rennen hier gewoon verder
Even voor de duidelijkheid..quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij denkt gewoon, gezellig hier beter dan dat geouwehoer over voetbalquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb jij al goed gekeken in wel subforum je zit![]()
Braafquote:
Ik ken het. Heb net iemand geholpen met dichtenquote:verjaardagen, surprises maken
enzo
Ik kan het wel hebben, hij kan het wel hebben, wij kunnen het samen hebben. Maar vanavond niet meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
heej gaan we lelijk doen![]()
kan je het niet hebben als vrouwen je waarschuwen voor een paars kopje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |