vandaag laten afpijpen simultaan met 't rukken..of telt dat niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hé rukker![]()
long time no see![]()
overdenken ja
magere silviaquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, voor het eerst in tijden weer eens lekker zwaar aangeschoten thuiskomenHeeeeerlijk
![]()
Hoe is het hier, heb alweer anderhalf topic gemist zie ik, djees hebben jullie niks beters te doen
Idd het was niets.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
you're welcome![]()
, het was niets!!!
Wie heeft je aangeschotenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, voor het eerst in tijden weer eens lekker zwaar aangeschoten thuiskomenHeeeeerlijk
![]()
Hoe is het hier, heb alweer anderhalf topic gemist zie ik, djees hebben jullie niks beters te doen
Hoi Meraquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
Da's gemakzucht van die wijvuh, ze willen dan lange halen snel thuisquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vandaag laten afpijpen simultaan met 't rukken..of telt dat niet?
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vandaag laten afpijpen simultaan met 't rukken..of telt dat niet?
lol, ik dacht al dat daar een opmerking over kwamquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, da's raar idd. Maar wat zit je nu te steunen aan het begin, was je aan het poepen of zo?
Weltruste Liesquote:
En waarom zit je in het donker? Biecht maar op, wat heb je te verbergenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, ik dacht al dat daar een opmerking over kwam![]()
weet ik veel, ik hielt mijn telefoon gewoon (te dicht) bij mijn mond
trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |