Nee van mijn pc. Als ik hem aanzet knippert ie eerst 30 sec heel snel, gaat dan uit en als ik hem dat weer aanzet, gaat ie weer uit. Na een paar keer pakt ie hem wel normaal. Vage shitquote:
Staat je, hoe heet dat, framerate? wel goed?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee van mijn pc. Als ik hem aanzet knippert ie eerst 30 sec heel snel, gaat dan uit en als ik hem dat weer aanzet, gaat ie weer uit. Na een paar keer pakt ie hem wel normaal. Vage shit
Ik zou het ook niet weten, nja iedereen heeft soms even tijd nodig om zijn zonden te herdenkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je kunt op z'n minst toch wel met één hand goedemorgen typen denk ik dan.
Daarnaast zag ik hier nog een paar dingen voorbijkomen waarbij er toch een klein belletje ging rinkelen. Maar 't zal mijn af en toe ongezonde achterdocht wel zijn
caresquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn lcd scherm doet raar, het zal me niets verbazen als ie het straks begeeft
Herdenken of overdenkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, nja iedereen heeft soms even tijd nodig om zijn zonden te herdenken
Dat staat bij een lcd scherm vast op 60Hz. Maar ik heb er 2 pc's op aangesloten. Nee, het is echt mijn scherm zelf.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat je, hoe heet dat, framerate? wel goed?
Hee hoi WJ, je bent laatquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
cares. ben je nou al is over die lesbo heen?
![]()
hoi heidi en nmns![]()
Hoi sneerdertjequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
hoi heidi en nmns![]()
voor apk, caro, coos en jullies:
Hé rukkerquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
hoi heidi en nmns![]()
voor apk, caro, coos en jullies:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moest nog ff iemand omleggen met m'n lans![]()
alles goed?
you're welcomequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi sneerdertje
Bedankt voor de positieve feedback in het gedichtentopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |