Dat dan weer wel.quote:
Migraine of gewoon koppijn? En wat was de oorzaak, drank, blowen, beide of anders?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Na, had een beetje koppijn dus ik heb de hele dag in bed gelegen, nu gaat het wel weer
Geen idee wat migraine is. Nee gewoon een zeurderige pijn in mijn nek en slaap. Geen idee waar het van komt ook, misschien stress plus weinig gegeten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Migraine of gewoon koppijn? En wat was de oorzaak, drank, blowen, beide of anders?
Stress is lekker, mits niet teveel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee wat migraine is. Nee gewoon een zeurderige pijn in mijn nek en slaap. Geen idee waar het van komt ook, misschien stress plus weinig gegeten.
Voor iemand die nooit stress gekend heeftquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stress is lekker, mits niet teveel.
Ik ben niet zo into voetjebal hé. Maar ik weet dat het in Afrika word gehouden, toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je hebt wel de loting gezien vanavond?
Oorzaak wegnemen, klaar, slotjequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit stress gekend heeft
Volgens Gert had hij last van z'n arm en ging typen lastig maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van denken moetquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe zit dat nou met Coos ? leeft ie nog ?
Als het maar niets ernstigs isquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens Gert had hij last van z'n arm en ging typen lastig maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van denken moet
Van je nieuwe notebookquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn lcd scherm doet raar, het zal me niets verbazen als ie het straks begeeft
Ja, je kunt op z'n minst toch wel met één hand goedemorgen typen denk ik dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |