Beide een beetje denk ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zo stoned als een garnaal![]()
![]()
![]()
of gewoon gek, dat kan ook nog
Dat zal je middelvinger wel zijn danquote:
Nah, echt gek ben je nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zal je middelvinger wel zijn dan
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, echt gek ben je niet
Kijk hier
Gadverdamme, ik heb net een lekker frikandelbroodje in de oven zitten jah!quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, echt gek ben je niet
Kijk hier
Nee dank jequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
ik heb een raketje in m'n mond![]()
[ afbeelding ]
willen julie er ook 1?
Hahahah, één van die gasten daar "Iets dat vier dagen bloedt zonder dood te gaan vertrouw ik niet'quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik heb net een lekker frikandelbroodje in de oven zitten jah!
Dankje, ik druk hem net uitquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
willen julie er ook 1?
't Gaat hier zoals meestal nergens over, geneer je nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:03 schreef remlof het volgende:
Goeie poule
Of ging het al ergens anders over?
mmm, volgens mij is het gewoon een gast, kan niet andersquote:
Neeee, ze is bang dat ze zwanger kan worden in d'r periodequote:Op zaterdag 5 december 2009 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens, handdoek er onder en gaan, wat maakt het uit als je geil bent?
Ik heb al een frikandelbroodjequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
willen julie er ook 1?
Die is al zo oud als de weg naar Rome.quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hahahah, één van die gasten daar "Iets dat vier dagen bloedt zonder dood te gaan vertrouw ik niet'![]()
neequote:Op zaterdag 5 december 2009 03:03 schreef remlof het volgende:
Goeie poule
Of ging het al ergens anders over?
smeltbeleidquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met enig beleid valt het reuze mee
Kom onder een steen vandaan hè, ik ken hem nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die is al zo oud als de weg naar Rome.
Smeltbeleid isquote:
Hij moet toch ergens op zuigenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Smeltbeleid is![]()
Maar hoe kom jij in een periode dat ze weer bijna spreken over de elfstedentocht nu weer aan waterijsjes....bibber, bibber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |