Ja, ik zal binnenkort maar weer eens een paar a-viertjes voor je vol tikkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'von hinten' dan maar weer, geile beer
Vandaar dat je haar soms nog weleens spreektquote:
Af en toe een bak voer brengen hèquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vandaar dat je haar soms nog weleens spreekt
Buiten het feit dat ze vastzit aan kettingen met een mondbal inquote:
hee, toevallig, net gelezen in de 'national geographic' van oktober:dat schijnt een of ander latijns-amerikaans ontdekt nieuw gen te zijn bij vrouwen: als je kerel vreemdgaat z'n brommer bekrassen of zo..quote:
Dacht ut niet hè, frank en vrijquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze vastzit aan kettingen met een mondbal in
Logisch wel, daar hebben ze niet zoveel auto'squote:Op zaterdag 5 december 2009 03:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, toevallig, net gelezen in de 'national geographic' van oktober:dat schijnt een of ander latijns-amerikaans ontdekt nieuw gen te zijn bij vrouwen: als je kerel vreemdgaat z'n brommer bekrassen of zo..
[ afbeelding ]
Ze lopen daar iets achter héquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, toevallig, net gelezen in de 'national geographic' van oktober:dat schijnt een of ander latijns-amerikaans ontdekt nieuw gen te zijn bij vrouwen: als je kerel vreemdgaat z'n brommer bekrassen of zo..
[ afbeelding ]
yeps, of we gaan weer meeten op ameland met z'n tweetjesquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik zal binnenkort maar weer eens een paar a-viertjes voor je vol tikken
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeps, of we gaan weer meeten op ameland met z'n tweetjes
Nu nog de juiste plaatjes erbij vindenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dat stond er ook bij, goed artikel!
Neem dan Vlieland, da's mooier, veel mooierquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eens doen, maar niet met jou w-j
Na, dat valt me weer van je tegenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wel met jou, tongkampioen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat was eigenlijk niet nodig hè, WJ zo de grond in trappenquote:
quote:
Lijkt me toch een leuke ventquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat was eigenlijk niet nodig hè, WJ de grond in trappen
Ik had liever gezien dattie nog kon lopen en dat z'n tong verlamd wasquote:
* remmie huppelt blootquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem dan Vlieland, da's mooier, veel mooier
De flag hangt benedenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
* remmie huppelt bloot
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |