Ik had liever gezien dattie nog kon lopen en dat z'n tong verlamd wasquote:
* remmie huppelt blootquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem dan Vlieland, da's mooier, veel mooier
De flag hangt benedenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
* remmie huppelt bloot
[ afbeelding ]
En strafpechtelijk vervolgt worden ken ik ook nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hebben het daar over "ersonen", 't kan dus geen kwaad voor mensen
Kortom, Vlieland FTWquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En strafpechtelijk vervolgt worden ken ik ook niet
Of het frikandelletje komt er weer uitquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mera is denk ik gestikt in d'r broodje? Moet je ook niet doen als je lazarus bent
Dan heb je nog een aardig stel te gaan, Duitsland heeft er ook nog wat voor de kust liggen, waarvan sommigen ook de moeite waardquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:44 schreef remlof het volgende:
Ik ben alleen maar ooit op Texel en Terschelling geweest, alle waddeneilanden die niet met een T beginnen moet ik nog doen
dan gaan we toch naar tiermonnikoog?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:44 schreef remlof het volgende:
Ik ben alleen maar ooit op Texel en Terschelling geweest, alle waddeneilanden die niet met een T beginnen moet ik nog doen
Je gaat nu opeens met Remlof?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan gaan we toch naar tiermonnikoog?
dan kun je beter naar tottumeroog gaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar Telgoland met NMNSquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |