Zijn auto is nog heelquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
by the wee: spreek je dat gekke wijf nog?of leest ze mee en belt ze je straks?
ik heb 'r dat wel vaker zien posten (dat liedjuh) en het leek zo'n statement, vandaar..quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel, ze is al een paar dagen in mineur
Ik geloof dat ie medelijden met dat buitenlandse meisje krijgt als ze gaat huilen en haar een extra tip geeft, zonder geneukt te hebbenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gaat die dan naar de HOEREN, GERT?????
'von hinten' dan maar weer, geile beerquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik spreek haar nog af en toe, heb nog wel wat leuke, niet voor de SC geschikte, anekdotes
Heb je een garagebox gehuurd?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van goed beleid Heidi
welk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie medelijden met dat buitenlandse meisje krijgt als ze gaat huilen en haar een extra tip geeft, zonder geneukt te hebben
Weet ik veel, kies er één uitquote:
Ja, ik zal binnenkort maar weer eens een paar a-viertjes voor je vol tikkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'von hinten' dan maar weer, geile beer
Vandaar dat je haar soms nog weleens spreektquote:
Af en toe een bak voer brengen hèquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vandaar dat je haar soms nog weleens spreekt
Buiten het feit dat ze vastzit aan kettingen met een mondbal inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |