Ik zeg "Afzetten op 't Griend of op de Engelsmansplaat"quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dan kun je beter naar tottumeroog gaan
Helgolandquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar Telgoland met NMNS
Ah ja leuk, een Butterfahrtquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar Telgoland met NMNS
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
check![]()
klap gerust mee, niemand ziet het![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen praten, jaloers kreng
Hij neemt je wel mee naar het Hummerbuden museumquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen praten, jaloers kreng
Islands in the streamquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
check![]()
klap gerust mee, niemand ziet het![]()
Ben een keer of wat op die rots geweest, daar wil je niet langer zitten dan één dagquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij neemt je wel mee naar het Hummerbuden museum
Ze hebben een museum, sportveld, zwembad en haven. Wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben een keer of wat op die rots geweest, daar wil je niet langer zitten dan één dag
hahaquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dattie nog kon lopen en dat z'n tong verlamd was
Ze hebben ook heel veel winkels, waar je tot voor kort (enkele jaren geleden) tax-free kon kopen, want buiten de zoveel-mijls zone. Schip na schip kwam daar vanuit Duitsland aanvaren, vol met gepeupel dat op zoek was na goedkope handel. En die winkels, dat was op zich wel leuk om een keer te zien, lagen vol met horloges van 10.000 tot 25.000 euro en andere gadgets.quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben een museum, sportveld, zwembad en haven. Wat wil je nog meer
Hoe dan ook, iets liep in ieder geval niet lekker meer, laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha![]()
waarschijnlijk loopt 'ie nu gewoon naar z'n koelkast voor aldi-bier; allemaal theater omdat z'n carriere niet lekker liep
jij bent toch best romantisch, n'est-ce pas?quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Islands in the stream
That is what we are
No one in between, how can we be wrong
Sail away with me to another world
And we rely on each other uh huh
From one lover to another uh huh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |