quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Er rennen hier wat mensen door dit topic die het over iets heel anders hebben
Ik ben er nog tochquote:
Dat weet je maar nooit bij mij, zo ben ik er en zo ben ik weer wegquote:
Dat geldt ook voor mij, morgen weer vroeg dagquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit bij mij, zo ben ik er en zo ben ik weer weg
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij, morgen weer vroeg dag
Dat lijk je wel jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
ik heb morgen sinterklaasfeest hier thuis, bij mij, iedereen eten bij mij...thuis, ik lijk wel gek
Ja een echte zottekopquote:
Teun zijn piek wegquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef Dottey het volgende:
hmz.. over de piek van teun heen![]()
het is gelijk stil
Ja maar....mijn neefje komt en die met mijn jongste samen is een grote terror bende, konden ze bij DGK nog een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
ff doorbijten, het is al bijna overmorgen
ik bedoelde natuurlijk de snelheid waarom iedereen ineens postequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Is piek jouw koosnaampje voor zijn..ehh...piek?
Dan kan ik niets anders doen dan je veel sterkte wensenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar....mijn neefje komt en die met mijn jongste samen is een grote terror bende, konden ze bij DGK nog een puntje aan zuigen
Ik ook, slaap lekker allemaalquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik niets anders doen dan je veel sterkte wensen
Ik ga richting bed![]()
Was ff bezigquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef Dottey het volgende:
hmz.. over de piek van teun heen![]()
het is gelijk stil
Lang verhaal. Maar misschien weet je nog dat ik ooit eens zei dat ik het niet zo had op al die klonen Jij gaf daar nog als antwoord op dat ik dat dan gewoon maar maar onder eigen naam moest gaan posten (iets in die trant). 't Zal denk ik anderhalf jaar geleden zijn. En nu vond ik dat ik dat dan ook maar eens moest gaan doen (los van een paar andere redenen)quote:
Maar waarom met mijn hoofd als avatarquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lang verhaal. Maar misschien weet je nog dat ik ooit eens zei dat ik het niet zo had op al die klonen Jij gaf daar nog als antwoord op dat ik dat dan gewoon maar maar onder eigen naam moest gaan posten (iets in die trant). 't Zal denk ik anderhalf jaar geleden zijn. En nu vond ik dat ik dat dan ook maar eens moest gaan doen (los van een paar andere redenen)
uhh?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waarom met mijn hoofd als avatar
Da's mijn eigen kop lulloquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waarom met mijn hoofd als avatar
Je weet nooit of je hem bij z'n kop of bij z'n staart hebt. Maar ik ga er vanuit dat ie voor geen meter lijktquote:
Ahh was het een verrasingquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit was de laatste posting van Neemmijnietserieus, hij gaat jullie allemaal verlaten, 't is mooi geweest. Bedankt voor de gezellige uurtjes, iedereen kusjes en tot nooit meer ziens![]()
quote:
En nog wat redenen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, Neemmijnietserieus komt nooit meer terug. Ik was een beetje flauw van al die fake en nepzooi links en rechts. Vandaar vanaf nu de echte, een soort van "coming out".
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Het was dus voor iedereen een verrassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |