OPI You don't know Jacques??quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef bernies het volgende:
En ik zoek nog iets...een echt mooie legergroene nagellak kleur? Iemand een ideetje?
Gister nog niet bij Kruidvat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:01 schreef bernies het volgende:
Heeft iemand al bij het kruidvat (of bij de DM) de kerstnageldingen van Essence gezien?
Wat ik las wat Dangerous van P2 een legergroene lak? Dunno for sure yetquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef bernies het volgende:
En ik zoek nog iets...een echt mooie legergroene nagellak kleur? Iemand een ideetje?
Die heb ik ook bij mijn bestelling zittenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Suzi skis in the Pyrenees Suede. Ik vind 'm geweldig..
Mooie kleur Franneh!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef Franneh het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is een beetje lelijk ;p.. en de kleur is echt een mooie diepe donkerpaars, maar helaas legt mijn camera het niet al te best vast.![]()
Moet eigenlijk nog een beetje de kleine randjes/oneffenheden (:p) eraf halen..
(China glaze - Lets groove en een zilveren sticker)
Mooie look die suede!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dangerous is een Petrolkleur, maar ik google lekker door kom gelijk een paar maffe dames tegenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat ik las wat Dangerous van P2 een legergroene lak? Dunno for sure yet
Ik heb nu al tipwear en ik heb vanmiddag gelaktEr is zelfs al een stukje gechipt op mijn duimnagel!!
Iedere keer dat ik die zie vind k m weer mooier, terwijl ik mat over het algemeen echt niks vindquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Kost zeker een potje lak per keerquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:18 schreef bernies het volgende:
ik zit even te zoeken op de groene lak kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Ik denk dan, waarom lak je niet ook de achterkant??
Ze heeft de nagels zo lang omdat ze dan aandacht krijgt, en ze zit de hele dag achter een toetsenbort te typen...HOE doet ze dat???![]()
[ afbeelding ]
Als harder gebruikt ze Sally Hanson hard as nails, dat zal dus best een goede zijn
Probeer nailgal.com anders, dan krijg je wel alle kleuren groenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Dangerous is een Petrolkleur, maar ik google lekker door kom gelijk een paar maffe dames tegen
Ja precies, die serie bedoel ik!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:11 schreef mmascha het volgende:
[..]
Gister nog niet bij Kruidvat.
Ik wil die stickers met die leuke rendiertjes!
Als je nog meer wilt griezelen:quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Kost zeker een potje lak per keer
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:25 schreef bernies het volgende:
[..]
Als je nog meer wilt griezelen:
http://lngnails.com/
De secrets heb ik ook niet gezien. Moonlight is idd ook van Essence, zal morgen sowieso even kijken en volgende week vast ook weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:33 schreef mmascha het volgende:
Secrets of the Past heb ik ook trouwens nergens gezien. En die zou er november-december zijn.
Ik zie overal alleen nog maar wat restanten van Moonlight liggen. Terwijl die weer niet op de site staat.
Of was dat nou een ander merk?
slippers, trap zonder stootborden, en nooit bergopwaartsquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:34 schreef mascarpone het volgende:
jeuj, wat voor schoenen doe je aan dan
ik vind het wel een heel mooi klerutjequote:Op zaterdag 5 december 2009 00:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Vanavond gelakt met een Essence lak. Ik leer het ook nooit, ik zie een mooi kleurtje en ik denk, die is voor mij. En steeds kom ik weer tot de conclusie dat ik gewoon niet kan lakken met Essence. Zelfs met een paar druppels thinner werd het niet mooi strak. Maar goed, mooi kleurtje is het wel![]()
[ afbeelding ]
En ja ik moet smeren en mn nagelriemen doen![]()
geen idee, hoop dat iemand hier wat weet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:21 schreef Linnie20v het volgende:
Heeft ook weinig zin denk ik, de goede versies zullen overal wel al zijn weggekaapt
Tsssk dan kom ik ´m halen als de mijne op is hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee, hoop dat iemand hier wat weet.
ben echt zó teleurgesteld, echt vaag gewoonben in staat 'm nooit meer op te doen, da's ook zonde...
het is echt heel ergquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Tsssk dan kom ik ´m halen als de mijne op is hoor
Ik heb dat ook een keertje gehad, had toen beetje haast en had toen tussendoor de lagen niet goed laten drogen en de lak zat er nogal dik op, kon het er toen ook zo afschuiven en opnieuw beginnen. Als ik tegenwoordig haast heb en er moet toch gelakt worden dan gebruik ik de matte lakjes, lekker snel doogquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:11 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, even de nagels opnieuw gelakter ging vanmiddag iets niet helemaal goed met drogen van de SV....!
Afdrukken, schuiven van de lak, krimpen....misschien de combinatie met de OPI lak ofzo....kweeniet
Ik zou dat ook zijn, echt teleurgesteld en daarom niet meer op te doen en af te geven.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee, hoop dat iemand hier wat weet.
ben echt zó teleurgesteld, echt vaag gewoonben in staat 'm nooit meer op te doen, da's ook zonde...
Ben je nog wel naar de DM geweest? (geen idee waarom ik dit link aan het berichtje van de mooie lakjes, maar ik bedoel ivm je hand-auw? Gaat het al beter?)quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Stomme scrangie, nu wil ik die Up&Away lakjes toch.![]()
Ze zijn veel mooier dan in die promo pics! Zelfs de lichte kleuren zijn prachtig en ik houd helemaal niet van lichte kleuren!
De plannen zijn een beetje veranderd, we gaan toch vandaag pas.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Ben je nog wel naar de DM geweest? (geen idee waarom ik dit link aan het berichtje van de mooie lakjes, maar ik bedoel ivm je hand-auw? Gaat het al beter?)
Ik zat net ook al de site te kijken....quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef Loqi het volgende:
Leuk Lindy! Nu zit ik ook aan zo'n verrassingspakket te denken
Leuke kleurtjes hoor! Die je nu op hebt gedaan, was dat degene die je zelf hebt uitgezocht? Die is wel heel mooi!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:08 schreef Lindytje het volgende:
Fotospammetje...
Een roze pakketje![]()
[ afbeelding ]
6 verrassingslakjes en 1 zelf uitgezochte, vlnr: angelic, cafe au lait, monarch masquerade, never so ever-green, mauve, cranberry crush, chainmail charm
[ afbeelding ]
Net opgedaan (nog niet bijgewerkt...) chianmail charm![]()
[ afbeelding ]
En hier zie je het holo-effect beter
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:23 schreef mmascha het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes hoor! Die je nu op hebt gedaan, was dat degene die je zelf hebt uitgezocht? Die is wel heel mooi!
weet niet of je 'm al gevonden hebt, maar ik kom net hier onder autumn 2009 de kleur 'never ever so green' tegen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef bernies het volgende:
Oooh daar zitten toch wel errug leuke lakjes tussenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:34 schreef Linnie20v het volgende:
Swatches van de up-and-away collectie dames
http://www.scrangie.com/2(...)010-up-and-away.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van crèmepjes!!!
Pfiew, mijn pakket is iig in NL!quote:Your item cleared customs in NETHERLANDS at 7:15 pm on December 04, 2009. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Volgens mij zou jij, net als ik trouwens, het liefste bij het vliegtuig staan te wachten totdat het pakje uit het vliegtuig komt...het op de lopende band volgen langs de douane (waarbij die man (ik zie zelden een vrouw) denkt alweer zo'n nagellakpakkje) en het het gelijk mee naar huis nemen, het nog niet openmaken in de auto maar onderweg bij de McD stoppen omdat je toch zo'n trek hebt en dan toch maar het pakje open maakt in de auto want stel dat er eentje gebroken is en gaat lekken, maar je je gelukkig wel kunt beheersen om niet gelijk te gaan lakken en weer de snelweg opdraaid en de gele M in de achteruitkijkspiegel ziet en denk oja, ik wou een cheesburger.....maar ja ik heb lekker wel mijn lakjesquote:
Waar zien jullie die info staan? Ik wacht al bijna 2 weken op mijn pakket van TD...quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:32 schreef bernies het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij, net als ik trouwens, het liefste bij het vliegtuig staan te wachten totdat het pakje uit het vliegtuig komt...het op de lopende band volgen langs de douane (waarbij die man (ik zie zelden een vrouw) denkt alweer zo'n nagellakpakkje) en het het gelijk mee naar huis nemen, het nog niet openmaken in de auto maar onderweg bij de McD stoppen omdat je toch zo'n trek hebt en dan toch maar het pakje open maakt in de auto want stel dat er eentje gebroken is en gaat lekken, maar je je gelukkig wel kunt beheersen om niet gelijk te gaan lakken en weer de snelweg opdraaid en de gele M in de achteruitkijkspiegel ziet en denk oja, ik wou een cheesburger.....maar ja ik heb lekker wel mijn lakjes
Moooi die chainmail charmquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:08 schreef Lindytje het volgende:
Fotospammetje...
Een roze pakketje![]()
[ afbeelding ]
6 verrassingslakjes en 1 zelf uitgezochte, vlnr: angelic, cafe au lait, monarch masquerade, never so ever-green, mauve, cranberry crush, chainmail charm
[ afbeelding ]
Net opgedaan (nog niet bijgewerkt...) chianmail charm![]()
[ afbeelding ]
En hier zie je het holo-effect beter
[ afbeelding ]
Gooi de naam en/of het rekeningnummer eens door google? Heb je andere adresgegevens van de verkoper?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:32 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een probleem, had dat gelsetje overgekocht via iemand op marktplaats. Ik heb betaald en ze zou het opsturen voor 33 euro via de TNT. Dit is gebeurd op woensdag.
Ik heb nu nog niks gehad.. kan dit nog onderweg zijn?
verkoper zegt dat het mijn eigen aansprakelijkheid is. Dat is denk ik ook, maar kan ik nu helemaal niks doen dan afwachten? Misschien bellen naar de TNT anders? stel ze heeft het niet eens opgestuurd?
Het googlen daar komt niks uit, ik heb alleen een hyves gevonden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gooi de naam en/of het rekeningnummer eens door google? Heb je andere adresgegevens van de verkoper?
Super leuk zo alle generatiesquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:53 schreef snkr-xxx het volgende:
Mijn moeder heeft het echt te pakken.. Ik heb haar nagelobsessie van vroeger aardig getriggerd.![]()
Vanmorgen heeft ze binnen een kwartier 7 nieuwe nagellakken gekocht, plus nog vijf vellen steentjes toestanden van de Essence.
![]()
Dus vanmiddag moest er natuurlijk gelakt worden en oma deed ook gezellig mee:
[ afbeelding ]
V.l.n.r: Oma met Shiseido - Pink Star, Mams met L'oreal - nr 734 en wat strass steentjes van Essence en ik met Collistar - Viola Glitter
Heb nu wel hoofdpijn van alle nagellak lucht
Misschien ligt het aan de drukte rondom sinterklaas heel erg veel pakketjes die er bezorgt moeten worden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:07 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Het googlen daar komt niks uit, ik heb alleen een hyves gevonden.
Verder kan ik wel vragen naar een track en tracenummer toch? maar stel dat ze die niet meer heeft?
Het pakketje is in ieder geval niet verzekert maar het is verder ook altijd goed gegaan wanneer ik iets bestelde via speurders of marktplaats.
ziet er wel leuk uitquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:41 schreef Kleintje19 het volgende:
mooi snkr!
waar is die paarse te koop![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb catrice almost black op met OMG gestempeld, niet netjes, maar moet zo afwassen dus dan gaat alles er toch af, was even probeersel![]()
[ afbeelding ]
die nagels van je omaquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:53 schreef snkr-xxx het volgende:
Mijn moeder heeft het echt te pakken.. Ik heb haar nagelobsessie van vroeger aardig getriggerd.![]()
Vanmorgen heeft ze binnen een kwartier 7 nieuwe nagellakken gekocht, plus nog vijf vellen steentjes toestanden van de Essence.
![]()
Dus vanmiddag moest er natuurlijk gelakt worden en oma deed ook gezellig mee:
[ afbeelding ]
V.l.n.r: Oma met Shiseido - Pink Star, Mams met L'oreal - nr 734 en wat strass steentjes van Essence en ik met Collistar - Viola Glitter
Heb nu wel hoofdpijn van alle nagellak lucht
Wowquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:41 schreef Kleintje19 het volgende:
mooi snkr!
waar is die paarse te koop![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb catrice almost black op met OMG gestempeld, niet netjes, maar moet zo afwassen dus dan gaat alles er toch af, was even probeersel![]()
[ afbeelding ]
quote:
De laatste keer dat mijn oma nagellak heeft gedragen was in 1958 ofzo. Vind het wel coolquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
We hebben d'r gewongen hoor, ze heeft altijd alleen maar van die parlemoeren lakjes op, wit, creme, brons en beige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |