Lekker!! Zany & Beholder livequote:Team Green:
Technoboy
Crypsis
The Pitcher
Second Identiy Live
Team Blue:
DBSFT
Coone
Wildstylez
Zany & Beholder Live
Team Yellow
Tatanka
Pavo
Frontliner
Brennan Heart Live
Team Red:
The Prophet
Noisecontrollers
Zatox
Deepack Live
MC: DV8
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:02 schreef kollie het volgende:
Line-up Hardbass:
quote:
ook zo'ne grote vuurbal jonguh?quote:Op zondag 22 november 2009 19:07 schreef JortK het volgende:
Iemand mij in de WC nog mijn NKOTB imitatie zien doen
Ok weet ik dat ook weer voor de volgende keerquote:Op zondag 22 november 2009 19:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
ook zo'ne grote vuurbal jonguh?![]()
@ dreamkz; in MUZ liever geen (directe)download-linkjes plaatsten ... men weet de setjes wel te vinden
Die hoorde ik onderweg naar de parkeerplaats ook de hele tijd jaquote:Op zondag 22 november 2009 19:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ok weet ik dat ook weer voor de volgende keer
En idd, in de rij bij ingang E non-stop NKOTB imitities gehoord. Eventjes was leuk, maar als je dan een half uur naast een paar opgeschoten jochies van net 18 staat die daar niet mee kunnen stoppen, word je redelijk chagrijnig/agressief van
Nu haal je 2 dingen door elkaar:quote:Op zondag 22 november 2009 21:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En de afgang is toch wel voor Brennan Heart. Gewoon Gangsta erop gooien, maar gewoon op de helft die plaat gewoon stopt....verrekte Mon-gool!!
Deze?quote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteravond was er ook een liedje (geen idee welke DJ, ik geloof tegen het eind van de avond)
Was een intro me een hele bekende sample van gitaren, met een of anders text van: those idiots wanna rock&roll, but don't know how to play the guitar"
Weet iemand welke dit is?
Dit is een remix van Rockstar DJ! Ik vond dat echt een super-editquote:
Dat was hem jaquote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dit is een remix van Rockstar DJ! Ik vond dat echt een super-edit![]()
Verder nog ff lachen met DV8![]()
Ow da ken, moet zeggen dat ik na een tijdje echt geen besef meer had wie er aan het draaien was. Was veel naar bekende aan het lopen, los gaan en weer naar de volgende.quote:Op maandag 23 november 2009 07:59 schreef 16meter het volgende:
@koepert: Ja, het is een beetje hetzelfde idee. Lange break, vrouwelijke vocal, maar inderdaad iets later in de set.
@Boy: Atrocious werd gedraaid door HHZ dacht ik?
Heb ook niks meegekregen van de DJs zelf. Podium was vrij hoog en achterin de zaal zag je het sowieso niet. Normaal sta ik toch regelmatig te kijken hoe die gasten bezig zijn.
Mijn benen vragen aandacht, maar echt spierpijn, dat valt nog mee.. Verbaast me wel eigenlijk.. Tijdens Qlimax 2x kramp erin.. en toch geen spierpijn..quote:Op maandag 23 november 2009 08:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar ik heb zaterdagavond goed me best gedaan, want vandaag merk ik het echt...ik heb SPIERPIJN!!!
Origineel is van Van Halenquote:Op maandag 23 november 2009 00:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat was hem ja!
Uit welk liedje komt de sample eigenlijk?
Klinkt als Gun's & Roses ofzo
OMG, wat slècht!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en hier zijn ze dan, weer wat fokkers als .gifjes
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Save the best for last
[ afbeelding ]
Hey do you like my klompenquote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe movie van HS-Magazine met Activator op klompen![]()
Sfeer was echt wel verre ok en een van de betere jaren. Op het einde vond ik het achterin tegenvallen, maar mensen zijn moe, dus ja. Maar ik en 16meter gingen lekker losquote:Op maandag 23 november 2009 10:52 schreef de_huig het volgende:
-sets: vooral de laatste 3 en alusion waren echt vet, de rest was gewoon ok..brennan wat minder though.
-volk: tsja..loopvolksfeer was ook niet echt denderend, maar op sommige momenten viel het me niet eens tegen (je weet het immers van tevoren)
qua cijfer een 7,5 a 8 denk ik
Dat zei Noize Suppressor in dat boekje geloof ik. Hij had de afgelopen 5 dagen amper geslapen om dat ding onder controle te krijgen. Hij vond het jammer dat het thema niks met zombies was, anders had hij zich weinig hoeven aanpassen na dat slaaptekort zei diequote:Op maandag 23 november 2009 10:52 schreef de_huig het volgende:
Davide was wel ok, al vraag ik me af wat ie nou precies doet met dat liveset-interface-scherm-ding (er stond overigens in het blaadje dat ie hem pas 2 weken (meen ik) had..)
Afgezien van BH live echt een dikke line-upquote:Op maandag 23 november 2009 12:53 schreef T_Killer het volgende:
Edit: HB 2010 line up is ook al vrijgegeven. T steekt weer goed in elkaar, leuke teams. Alleen groen vind ik er raar uitzien. Crypsis in combinatie met TBY en pichterTeam rood en geel is echt wel
![]()
Brennan Heart live weet ik zo ook niet
Zany & Beholder LIVE.. Dat MOET wel hard gaan!quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Afgezien van BH live echt een dikke line-upDenk dat Hardbass um wel wordt ja!
Ik had ze ook gezien, vet dat Deepack nu zoveel filmpjes uitgeeft opeens.. En Do You Want Heavy op XQ was zo vet.. Losgaan tot de max!quote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
4:10sorry jongens, dit nummer is heerlijk op zo'n feest
8:32klinkt echt wel chill wat Marc-L daar doet
om toch even te reageren op bovenstaande post
Bij A-lusion en Davide Sonar stond ik nog wat vertwijfeld naar die stilstaande massa te kijken en vroeg me af of het nog wat zou worden... Maar gelukkig, tegen het einde van Sonar en vooral vanaf DBSTF werd het toch echt wel gezellig.quote:Op maandag 23 november 2009 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sfeer was echt wel verre ok en een van de betere jaren. Op het einde vond ik het achterin tegenvallen, maar mensen zijn moe, dus ja. Maar ik en 16meter gingen lekker los
wat deed je precies dan?quote:Op zondag 22 november 2009 19:07 schreef JortK het volgende:
Iemand mij in de WC nog mijn NKOTB imitatie zien doen
is toch alleen maar mooi man?!quote:Op zondag 22 november 2009 19:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ok weet ik dat ook weer voor de volgende keer
En idd, in de rij bij ingang E non-stop NKOTB imitities gehoord. Eventjes was leuk, maar als je dan een half uur naast een paar opgeschoten jochies van net 18 staat die daar niet mee kunnen stoppen, word je redelijk chagrijnig/agressief van
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dit is een remix van Rockstar DJ! Ik vond dat echt een super-edit![]()
vette gitaar zit er in die nummersquote:Op maandag 23 november 2009 10:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Origineel is van Van Halen
maar misschien ken je hem nog door Apollo 440 - ain't talking 'bout Dub
Tijdens dat nummer kwam ik binnen en toen vroeg ik nog aan degene met wie ik was hoe dat nummer heette.quote:Op maandag 23 november 2009 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als je de liveset luistert van A-lusion bij dat euforische nummer op 24 min (06. Josh & Wesz - Rubdown of 07. A-lusion - The Voice (Qlimax Tool) hoor je echt die hele fuckin' zaal meeklappenkippevel
Wat dacht je van Houseqlassics?quote:Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef T-Force het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de livesets nog niet zo slechtHet kan dus zijn dat jullie boxen slecht zijn of mijn boxen...achja, boeiend
![]()
En euhm...Lipservice Radio is lekkeur!
@ Koepert: Ik denk A-Lusion als beste en daarna Isaac. Waarom is er eigenlijk geen Early-Hardstyle feest? In de HMH ofzo!?
Als afsluitertje:
Welterusten
Dus dan bedoel je 2003-2007 achtig feestje?quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:39 schreef T-Force het volgende:
@ Boy: Maar HouseQlassics is toch een feest waar house uit de jaren 90 gedraaid wordt en early rave/hardcore (als ik de setjes bekijk in ieder geval). Ik bedoelde echt een Early-Hardstyle feest met namen als Isaac, Pavo, The Beholder, Balistic enz.
Zjuust! Dat lijkt me errug lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus dan bedoel je 2003-2007 achtig feestje?
quote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef mstx het volgende:
Maar het is dus die van J&W.![]()
Als die nou eens samen met Lipservice Radio op een vinyl komt..
![]()
![]()
![]()
Heb er nu een aantal geluisterd, maar vind het eigenlijk wel meevallen. Setjes van bijvoorbeeld Defqon waren vele malen dramatischer. Alleen jammer van die interviews er tussendoor. Op zich leuk om een keer te horen, maar dat betekend dat ik de sets niet al te vaak ga beluisteren.quote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef mstx het volgende:
Wat een KUT kwaliteit livesets trouwens.![]()
In de top 10 van Josh & Wesz worden ze constant aangegeven als:quote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar het is dus die van J&W.![]()
Als die nou eens samen met Lipservice Radio op een vinyl komt..
![]()
![]()
![]()
elk team heeft 2 uur...1,5 uur draaien drie acts zeg maar back2back2back en het laatste half uurtje een liveset...daarna een intro/opkomst en een nieuw teamquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:01 schreef Koepert het volgende:
Vraagje over Hardbass trouwens. Mbt tot die teams en de locatie.
Gaat t gelredome dan in area's verdeeld worden? of draait 1 team tegelijk achter de tafels? Hoe moet k dat zien?
Dank. Dat dacht/hoopte ik al. Maat van me dacht dat t areas werden en dus kut... Maar k wist t ook niet zeker genoeg om m te overtuigen toch te gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
elk team heeft 2 uur...1,5 uur draaien drie acts zeg maar back2back2back en het laatste half uurtje een liveset...daarna een intro/opkomst en een nieuw team
Dat was ook nog niet echt 2003-2007 periode. Was eerder 2001 en eind van de avond misschien wat 2003 -2004 shizzle....quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ T-force.. je bedoelt een feest zoals Qlubtempo was?
Vind nog steeds dat er eerder battles moeten komen. Dat team/ samenwerkingsverband is handig voor de variatie in de sets. Maar vorig jaar kreeg ik ook niet echt mee wie wat draaide.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
elk team heeft 2 uur...1,5 uur draaien drie acts zeg maar back2back2back en het laatste half uurtje een liveset...daarna een intro/opkomst en een nieuw team
quote:Another new track named "Ear Fucking". This track will be part of my new 4 tracks E.P.. More information about the E.P. will come soon. Enjoy!
Hij staat sowieso in de matrixx met oud en nieuw. Dus de vraag is of hij nog snel naar Amsterdam komt rijdenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:55 schreef ElDani het volgende:
[..]
ZAAAAATOOOXXX!!!![]()
Als deze man niet naar Qountdown komt, weet ik het ook niet meer! DE man van het jaar!
Deze heeft trouwens ook een klein beetje dat "anticlimax"-achtige idee.
Goede ontwikkeling dat je steeds meer 4 trackers tegenwoordig zietquote:Another new track named "Ear Fucking". This track will be part of my new 4 tracks E.P.. More information about the E.P. will come soon. Enjoy!
Ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zou een jaarmix kunnen maken met alleen maar zatox tracks.. die man produceert alleen 100% disco shit
veruit het vieste mannetje van de klas van '09
Zany & Noisecontrollers - Paranoidquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:33 schreef NLS04 het volgende:
dat 2e filmpje wat ik vanochtend postte, van Jroenn, Hoe heet die track ook alweer op 2:12? Tis een NC track geloof ik maar kom er ff niet op![]()
eerst de gewone maar eens afrondenquote:
Volgens mij niet nee. Als je ze meewou nemen in de Fear.FM lijst word het krapjes want die word half december gesloten dacht ik.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:36 schreef 16meter het volgende:
Nieuwe Zatoxmisschien niet zo spectaculair als zijn andere recente plaatjes, maar dat stijltje is gewoon helemaal mijn ding. Jammergenoeg geen Zatox gehoord op Qlimax.
Na ze nog eens gehoord te hebben, extra kuudoowszzz voor:
Zany & Noisecontrollers - Paranoid![]()
Frontliner & B-Front - Magic![]()
Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious![]()
Denk niet dat 1 van deze 2009 nog gaat halen?
]http://www.youtube.com/user/SeekerPL[/quote][/url]quote:Qlimax bijna volledig in beeld.....
[url=http://www.youtube.com/user/SeekerPL
en nu allemaal kwijlenquote:JoshuaDutrieux (44 minuten geleden)
everybody ....Thank you for the great response !! .. I'll do my best to finish Wan Taim ... so that there wil be a new JDX record around the end of 2009 ...
Live the Moment ...... !! GRTZ JDX
source: http://www.youtube.com/user/JoshuaDutrieux
MET PLEZIER!quote:
je bent niet gek althans niet om deze redenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:51 schreef Koepert het volgende:
En elke keer bij die Shreek-mashup dinges van NC @ Qlimax hoor ik
Its a place of shreeks tweet tweet tweetBen ik nou zo ontspoord of zijn er meer die dat er in horen?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je bent niet gek althans niet om deze redenwant dit is echt wat er gezegd wordt
![]()
Klopt wel.. K zou me er niet op rukken iig..quote:trxq... wij hebben echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeel andere smaak.... maar ieder zijn ding![]()
Alleen al omdat het de enige Scantraxx artiest is die goed kan mixen en er moeite in steekt in plaats van alleen de fader te gebruiken.quote:
You try to play me had er eigenlijk ook wel in gemoeten ja... onbegonnen werk dus zo'n top 10.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik stel geen lijst samen.. ik laat in mijn jaarmix wel zien wat ik dé platen van dit jaar vond..
mijn 2 top favorieten zal ik echter hier benoemen en ze zijn niet eens van het vieze mannetje
Ivan Carsten - You try to play me
Noisecontrollers - Samara
Het is dat ik hem net al heb opgestuurdquote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef T_Killer het volgende:
hij is uit, dus voor diegene die nog n top 10 gaan opstellen: neem hem mee!
quote:1. Project One - Rate Reducer (Headhunterz mix)
2. D-Block & S-Te-Fan - Shiverz
3. Wildstylez - Push that feeling
4. The Prophet - Recession
5. Josh & Wesz - Like Thiz
6. Noisecontrollers - Revolution is here
7. Psyko Punkz - Overclipping
8. Ivan Carsten - You try to play me
9. Zatox & Activator - Oxygen
10.Crypsis ft. Sasha F - Get Hit
dat was sowieso het vetste feest van 2009, al voor dat Qlimax en/of Qountdown geweest zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:00 schreef Koepert het volgende:
K merk trouwens dat ik (mede door die kutinterviews) minder kan nagenieten van Qlimax met die set.. Of zou t toch komen omdat XQ stiekem VEEEL VETTER WAS!..
OMG OMG OMG, eindelijk!quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
MET PLEZIER!
![]()
![]()
![]()
![]()
Die break is zo heilig van Live The Moment: (hier te horen)
http://soundcloud.com/sar(...)ve-the-moment-teaser
En dan Wan Taim natuurlijk!
thuis maar ff luisteren of die net zo dik is als Wan Taim en dus samen op 1 release kunnenquote:Op woensdag 25 november 2009 06:14 schreef 16meter het volgende:
@mstx: Heb JDX volgens mij nog nooit horen draaien, maar dit is gewoon epische shizzle![]()
precies, die man is goudquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen al omdat het de enige Scantraxx artiest is die goed kan mixen en er moeite in steekt in plaats van alleen de fader te gebruiken.
Heb die vent nog nooit gezien of gehoord op feestjes.....zoveel draait hij toch niet?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen al omdat het de enige Scantraxx artiest is die goed kan mixen en er moeite in steekt in plaats van alleen de fader te gebruiken.
Hij deed toch de Black Identity of niet??quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb die vent nog nooit gezien of gehoord op feestjes.....zoveel draait hij toch niet?
x2 .. en anders omdat NLS zo goed als mijn toppers al vermeld heeftquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik stel geen lijst samen.. ik laat in mijn jaarmix wel zien wat ik dé platen van dit jaar vond..
maar 4 feesten in zijn PF-agenda, dus dat klopt welquote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb die vent nog nooit gezien of gehoord op feestjes.....zoveel draait hij toch niet?
was die van hem?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hij deed toch de Black Identity of niet??
Verder moet je eens op zijn youtube kijken, oa die Forever Young remix na Defqon is van hem.
Ooit een keer in de Matrixx gezien, zal jij ook wel bij zijn geweest. Maar was vroeg op de avond.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar 4 feesten in zijn PF-agenda, dus dat klopt welheb hem zelf alleen tijdens de laatste Hard Bass in het Silverdome gehoord, in dat koude/kleine 2e zaaltje; maar wat ging dat mooi
http://pictures.q-dance.nl//6474/large/1/0746_alex_1935.jpgquote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Houniet het volgende:
Heeft iemand deze shot voor mij vanaf de voorkant?
http://www.fantazie.nl/im(...)009-q-dance-1680.jpg
Alpha Twins - The darksidequote:Op woensdag 25 november 2009 16:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
en hij zat ook achter het Qlimax anthem van de ALpha2 aldus zijn myspace
heel gevarieerde man muzikaal gezien, en iemand die meer kan dan de simpele hardstyle melodieen
Bij LANGE na niet..quote:En verder blijkt het dus een beetje de Ophidian van de Hardstyle te zijn, kewl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Tis echt een mix van of juist hele harde nummers, of juist hele happy nummers. Wou eigenlijk nog promises tussen wrikken, maar dat is ook weer een recente....dus ik dacht dan Serenity maar.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja die titan track is idd lekkerbeetje meer richting 2006-7 sound
ik mag hem wel
Boy jouw top 10 komt al meer in de richting van wat ik zelf in gedachten had![]()
uhuquote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zie net trouwens, dat het gewoon Pinas gewoon Titan is...die gast heeft het goed voor elkaar.
uhhh Nederlandse neger dan...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
uhu
de eerste echte neger in de Hardstyle scene
Dat filmpje![]()
Als je eenmaal een rooie heb gehad wil je nooit meer wat anderswat een gezellige boel altijd met die gasten
![]()
Maar blackmail is een klein iel mannetje en Titan is (zoals zijn naam al aangeeft) een grote neger zoals het hoortquote:
Ik vind dat de enige echte negerts de kleine brede varianten zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar blackmail is een klein iel mannetje en Titan is (zoals zijn naam al aangeeft) een grote neger zoals het hoort
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja die titan track is idd lekkerbeetje meer richting 2006-7 sound
ik mag hem wel
Boy jouw top 10 komt al meer in de richting van wat ik zelf in gedachten had![]()
Jaarmix V 1.0 is af.. nu nog luisteren op fouten die niet opvallen in ableton enzo, en heel miss outrootje maken...
en wellicht staat ie nog voor het weekend online maar reken er niet opik kan jullie alvast wel blij maken met een semi-dode mus, namelijk de tracklist:
Zo alleen maar harde platen zoals ik het graag mag zien, hoop hem dit weekend via de kanalen te ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat je Get Hit, Weapon en Lullaby er niet bij in hebt zitten
![]()
Baal ervan dat er hier de laatste tijd weinig feestjes worden bezocht laatste feest was Q-baseKomt omdat meeste kameraden van mij allemaal minder Hardstyle beginnen te luisteren en weinig trek meer hebben in die grote feesten
Laten we hopen dat het tijdelijk is, want wil niet altijd alleen maar verslagen hier en op Partyflock lezen over al die dikke feesten.
En omdat er voor mijn gevoel nog woensdag is:
http://www.youtube.com/user/showteknl#p/a/u/2/Dd_9j2n7b3k
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zo alleen maar harde platen zoals ik het graag mag zien, hoop hem dit weekend via de kanalen te ontvangenJammer dat je Get Hit, Weapon en Lullaby er niet bij in hebt zitten
![]()
Baal ervan dat er hier de laatste tijd weinig feestjes worden bezocht laatste feest was Q-baseKomt omdat meeste kameraden van mij allemaal minder Hardstyle beginnen te luisteren en weinig trek meer hebben in die grote feesten
Laten we hopen dat het tijdelijk is, want wil niet altijd alleen maar verslagen hier en op Partyflock lezen over al die dikke feesten.
En omdat er voor mijn gevoel nog woensdag is:
http://www.youtube.com/user/showteknl#p/a/u/2/Dd_9j2n7b3k
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor zover ik nu even snel kan horen hebben ze Noisecontroller - ID laten staan. Pounding Senses edit is er inderdaad uitgehaald. Bovendien staat de opener van JDX er niet op.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:11 schreef ElDani het volgende:
Noisecontrollers heeft zijn liveact in hogere kwaliteit op het Internet geramd.
Enig puntje van kritiek is dat ze die ID en die Pounding Senses edit eruit gehaald schijnen te hebben.
Bartman, heb jij ook al nieuws van de DVDquote:Op donderdag 26 november 2009 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren de DVD van Decibel 2009 in de bus gekregen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Boy_Snakeye op 26-11-2009 20:56:25 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Gewoon van die vage mensen die gek doen als er een camera op hun bakkus gezet wordt, altijd leuk om dat met de mede-Fokkertjes te delenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:36 schreef T-Force het volgende:
Voor de mensen die de DVD van Decibel niet hebben kun je op dit Youtube account een hoop bekijken
http://www.youtube.com/user/LipDJ1986
Ik vind het eigenlijk wel goeie DVD als ik het zo zie![]()
En wat is het idee van die gifjes die Boy vaak maakt?
Wie zijn de kerels die er los lopen te gaan?
Ja komende zaterdag Fabulous, maar ik denk niet dat ik jullie daar zal treffenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hey T-Force, wanneer is jou volgend feestje
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat blauwe shirt ben ik dus
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Hoewel je het misschien niet zou verwachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
Even een vraagje! Doet er hier iemand aan drugs tijdens de party?
Nooit...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
EDIT:
Nee, ik hoef geen drugs van jullie te kopen!
Nee, ik gebruik geen drugs!
Nee, ik verkoop ook geen drugs!
Zo, is dat ook uit de wereld geholpen
Ik zelf drink altijd ook gewoon bier maar dat was het![]()
En ben ik er snel bij of watquote:Uploading madness!!Here's our newest addition to the world of cheesy nustyle! Let the flaming begin! xD
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:33 schreef T-Force het volgende:
Whehe, iedereen doet hier wel erg leip over drugs![]()
Ach, boeiend![]()
Ai, dat wordt een stamploos weekend?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:47 schreef 16meter het volgende:
word me net ff lekker afgesneden over het fietspad.. noodstop gemaakt en op m'n bek gegaan (met scooter).
zijkant scooter/zijkant 16m, arm 16m, broek, helm naar de klote
wat een debielen ook in het verkeer...![]()
fijn weekend!!1
Ach ik heb mijn scooter met 105km/h tegen de flank van een auto aangereden, die kwam uit een uitritquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:47 schreef 16meter het volgende:
word me net ff lekker afgesneden over het fietspad.. noodstop gemaakt en op m'n bek gegaan (met scooter).
zijkant scooter/zijkant 16m, arm 16m, broek, helm naar de klote
wat een debielen ook in het verkeer...![]()
fijn weekend!!1
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn scooter met 105km/h tegen de flank van een auto aangereden, die kwam uit een uitrit
Helm gespleten, zelf helemaal open en 1500 euro schade aan me scooter
Verkapte "Kijk-mijn-scooter-hard-gaan-en-ik-ben-stoer" postquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn scooter met 105km/h tegen de flank van een auto aangereden, die kwam uit een uitrit
Verkapte "Kijk-ik-heb-een-nieuwe-vriendin-en-we-gaan-hard-en-ik-ben-stoer" postquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor mezelf ook. Dit weekend lekker een weekendje Maastricht met het bedrijf en mijn nieuwe vriendin![]()
Nietus....quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Scooter?
respect to the man in the icecream van!
[..]
Verkapte "Kijk-ik-heb-een-nieuwe-vriendin-en-we-gaan-hard-en-ik-ben-stoer" post
Ja, maar jij reed veel te hard.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Meer een "stoer-is-meestal-stom" postquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verkapte "Kijk-mijn-scooter-hard-gaan-en-ik-ben-stoer" post
Dramatisch daar. Lijken zich meer te concentreren op eclectic en allemaal dat Arabische gejengelquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nietus....want we gaan niet hard en ik ben ook niet stoer. Wordt gewoon een chill weekendje
Net trouwens gekeken op de site van de peppermill, maar dat is ook niet meer wat het geweest is...
Laatste keer was voor mij in 2004. Toen was het nog wel een vette tent. Main zaal was te doen en je had toen zo'n hardcore/hardstyle zaal ernaast. Maar nu is het dus gewoon 80's 90's en R&Bquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dramatisch daar. Lijken zich meer te concentreren op eclectic en allemaal dat Arabische gejengel
Herkenbaar. Zelf keer vol met 90 op een auto geknald. 2 weken ziekenhuis + halfjaar niet kunnen lopen. Nu nog altijd last vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Godver en niemand die begint.... Sorry Rippertje
Erik (CrustyClown)
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Heb je je Megane alweer in de prak gereden?quote:
Ik zou eerst die Megane nemen... toen in die Focus gereden... man man man wat een verschilquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb je je Megane alweer in de prak gereden?
Een Focus is sowieso een stuk mooier als een Meganequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef JortK het volgende:
Ik zou eerst die Megane nemen... toen in die Focus gereden... man man man wat een verschil
Is het ook de ST zoals op de foto?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou eerst die Megane nemen... toen in die Focus gereden... man man man wat een verschil
quote:
En de "let the Bass Kick Remix"quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:40 schreef T-Force het volgende:
Congrats CrustyClown![]()
Verder wil ik nog even vermelden dat het dik chillend was dat HHZ Just a detail op Qlimax draaide
vette bak kerel, heb je hem precies zoals op het plaatje?quote:
zo, dan kun je best in gezien wordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:11 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Focus mooier?
Schijnen idd wel heerlijk te rijden.
je zal maar zijn 1e gastenboek berichtje zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en je had al een 2e gastenboek berichtje op PF van mij, maar dan hier nogmaals:
congratz kerel
quote:
broodje warm vlees, broodje bakpao, verrekte mongol wat kijk je nou?!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef JortK het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/audio/new-kids-soundboard-3491![]()
Slimme zet van Q... Commercieel gezien de "beste" artiest die er rondloopt dus uitverkopen zal het toch wel...quote:djheadhunterz
The Word is out! I invite you al to XQlusive Headhunterz the 30th of January! Welcome to my world http://bit.ly/5fHMyP
less than a minute ago from web
Heb hem nog nooit met een bril op gezien eigenlijk (shot in de auto).quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Slimme zet van Q... Commercieel gezien de "beste" artiest die er rondloopt dus uitverkopen zal het toch wel...
Eens... denk dat 't 'm niet gaat worden. De scantraxx hitmachine heb ik nou onderhand wel gehoord.....quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:53 schreef 16meter het volgende:
Alpha Twins/Deepack/Zatox waren leukere opties.![]()
Zag er wel grappig uit jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit met een bril op gezien eigenlijk (shot in de auto).Leuke A/S5 trouwens
Hou es op over jullie auto's altijd! OV for the win!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit met een bril op gezien eigenlijk (shot in de auto).Leuke A/S5 trouwens
Was het maar mijn autoquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef T_Killer het volgende:
Hou es op over jullie auto's altijd! OV for the win!![]()
Heb zelf ook alleen maar dat ding op met auto rijden in de avond, dus hij waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Quanta costa? Haal t kaartje na de feestdagen welquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[06-02-2010] Hard Bass
Voorverkoop start vanmiddag 13:00
die bril viel mij ook gelijk opquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Gostosa is ook zijn vriendin..quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef T_Killer het volgende:
Mmm XQ HHZ is geen optie, week voor hardbass, en ga toch liever naar hardbass. Als t XQ A2/Deepack/Zatox was geweest was t n ander verhaal. Maar wel mee eens dat t n slimme zet is van Q-Dance, aangezien iedereen die hardstyle luistert wel in een zekere zin 'fan' is van HHZ, of iig zijn platen kent.
Zit ie btw nou met Gostosa daar aan tafel? Ik dacht dat t geruchten waren dat t z'n vriendin was
Ik geloof dat de meeste mensen hier wel veel respect hebben voor Willem. Ik althans wel. Die jongen heeft keihard gewerkt om aan de top te komen dus ik gun hem XQ wel al had ik zelf ook liever een Zatox of Deepack gezien maar denk niet dat het dan snel uitverkocht raakt!quote:Op zondag 29 november 2009 12:39 schreef ElDani het volgende:
Eventjes bijwerken..
Allereerst nog even een korte felicitatie voor CrustyClown! Bij deze.
XQ Headhunterz.. Te verwachten, maar ik weet niet of ik er nou 100% blij mee moet zijn. Ik denk dat ik toch Hard Bass zou kiezen boven XQ Headhunterz.. Zo te zien is het hier ook het gevoel. Ik hoop maar dat het wat word dan.
Wat wel grappig was: gisteren sprak ik iemand in de kroeg aan die ook wel eens naar zo'n feestje wil, ik had het over XQ Headhunterz, vond hij helemaal geweldig, terwijl ik de meeste mensen hier er redelijk nuchter over hoor doen.
Tatanka kan je den ik wel doorstrepen, die is meer vriendjes met de Fusion clan.quote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twijfelen tussen XQ en Hardbass hier...
HMH <> Gelredome
Headhunterz & Friends <> 4 Teams, 4 live-acts
Denk dat we toch voor XQ gaan, het geluid en sfeer is altijd goed in de HMH en bonvendien hebben we net Qlimax achter de rug in het Gelredome. Ik hoop ook op aantal leuke namen, misschien Tatanka ofzo
Zwaar lekker nummer!quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
flink balen iddwe hopen op het beste
nieuwe tatanka track...Deepack draaide dees op qlimax
Q-dance presents: Scantraxx op herhaling dus.quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
XQ HHZ![]()
Verwachtte line-up XQ:
HHz LIVE
HH & Prophet
HH & Wildstylez (of als P1)
Technoboy
Frontliner
Brennan Heart
D&S
A-lusion
Scope
Gostosa
Alpha twins
(andere scantraxx artiesten die ik evt vergeten ben) het zal allicht een festijn worden maar niet voor mij
quote:
Nu ik zo met die yearmix bezig ben valt het me op dat Wildstylez ook een grote hoeveelheid aan pareltjes heeft afgeleverd dit jaarquote:
Beetje grote line-up voor een XQ feestje lijkt me zo. Ik ben het eerder eens met de LU die ElDani heeft opgegeven. Ik denk dat die wel redelijk uit zal komen. Verder gaan wij natuurlijk gewoon naar HardBass!quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
flink balen iddwe hopen op het beste
nieuwe tatanka track...Deepack draaide dees op qlimax
XQ HHZ![]()
Verwachtte line-up XQ:
HHz LIVE
HH & Prophet
HH & Wildstylez (of als P1)
Technoboy
Frontliner
Brennan Heart
D&S
A-lusion
Scope
Gostosa
Alpha twins
(andere scantraxx artiesten die ik evt vergeten ben) het zal allicht een festijn worden maar niet voor mij
Jaarmix bijna.. aangezien ik vandaag niet echt de fut heb om hem af te ronden.. hopelijk morgen
er zijn 2 zalen om te vullen en als je kijkt naar de line ups van de afgelopen XQ's is dit aantal echt niet zo heel gek...quote:Op maandag 30 november 2009 12:24 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Beetje grote line-up voor een XQ feestje lijkt me zo.
In de vorm van in December komt niets leuks meer uit?quote:Op maandag 30 november 2009 12:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
er zijn 2 zalen om te vullen en als je kijkt naar de line ups van de afgelopen XQ's is dit aantal echt niet zo heel gek...
Verder volgt de Jaarmix vanmiddag in de PM
Nou ik kon toch niet meer tracks kwijt dan dit en ik betwijfel of er nog tracks komen die ik hoger aansla dan deze..quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef ElDani het volgende:
In de vorm van in December komt niets leuks meer uit?Of wil je gewoon veel reacties? Haha!
edit - Jouw gekluste intro!!![]()
Na 10 seconden kwam er al een smakelijke glimlach om mijn gezicht, je weet wel waarom
.
Zoals Wreck the rmx of de toch iets nieuwere sound van 2006 enzo?quote:
geen idee, wat ik maar in mijn muziek-map tegen ga komenquote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zoals Wreck the rmx of de toch iets nieuwere sound van 2006 enzo?
Hoeiquote:Op maandag 30 november 2009 14:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
T-force je hebt hem als het goed is:P
quote:Op maandag 30 november 2009 10:58 schreef de_huig het volgende:
t-force gefeliciteerd![]()
koep..gecondoleerd..
nòg niet, komt wrschnlijk in de week na Sinterklaas.quote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef T-Force het volgende:
Is er trouwens een apart topic voor de jaarmixen?
allemaal mee eens.. ik heb de eerste 6 min samengevat onder de naam intro (aangezien ik die aan elkaar heb geknutseldquote:Op maandag 30 november 2009 14:31 schreef Da_Ripper het volgende:
nòg niet, komt wrschnlijk in de week na Sinterklaas.
Deadline ... weer de 28ste? -- maandje om te stemmen -- uitslag 02-01-2010 ik zeg maar wat
edit: Bartman, heb je misschien de tracklist van deel 1 meegestuurd... klopt geen drolletje van
![]()
Danku..quote:Op maandag 30 november 2009 14:50 schreef ElDani het volgende:
Net afgeluisterd!
Bijzonder veel props voor het intro en het einde! Ook leuk om bij een plaatje wat verassinkjes te horen (jaja ik zeg niet wat). Verder zijn de platen over het algemeen ook wel terecht gekozen, misschien had er nog wel wat meer plaatjes van begin 2009 in kunnen zitten, maar is ook niet heel gek!
Leuk dingetje!
Geeft niets, ik had al een donkerbruin vermoeden (naar aanleiding van jouw drolletje)quote:
gecondoleerd!quote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef Koepert het volgende:
@ T-Force (En de rest misschien) : Remmen deden het wel (Hard trappen, oude auto, dat wel...) maar zit geen ABS op die auto, dus bij stevig remmen blokkeerden de wielen, en dan wordt ie n tikje onbestuurbaar zeg maar.. Vanmiddag naar de garage geweest........ *Snif* De Peug is niet meer.... Dus maar kijken naar iets anders..
Verder ga ik nu de audio er maar uit halen en t mixxie ff luistern..
Nou dat is mooi klote zeg! Zonde!quote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef Koepert het volgende:
@ T-Force (En de rest misschien) : Remmen deden het wel (Hard trappen, oude auto, dat wel...) maar zit geen ABS op die auto, dus bij stevig remmen blokkeerden de wielen, en dan wordt ie n tikje onbestuurbaar zeg maar.. Vanmiddag naar de garage geweest........ *Snif* De Peug is niet meer.... Dus maar kijken naar iets anders..
Verder ga ik nu de audio er maar uit halen en t mixxie ff luistern..
Gecondoleerd, en nu dan ook gefeliciteerdquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Koepert het volgende:
Nu was ik dus vanmiddag bij de garage alwaar ik hoorde dat de 406 niet meer te repareren was.. De garagist had nog wel een 306 1.9D staan uit 2000.. Na enig rekenwerk(kan diesel uit enzo), overdenkingen, en andere hersenkraak-activiteiten.. Is die nu van mij en kan ik m donderdag halen... Hoe gek kan t lopen..
ach vooruitgang.. N scheurijzer was die 406 nou ook niet echt, vlot zat.. Maar deze is in km's goedkoper.. en nieuwer, en ABS... en ruim genoeg.. Hij is vlot zat. Loopt ook gewoon bijna 200 en optrekken wil best.. Maar k heb m niet gekocht om te racen, gewoon om lekker naar feestjes te kunnen rijden, mobiel te zijn. Dus wat mij betreft is dit vooruitgang, hoewel ik denk ik wel moet wennen aan dieselen..quote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef 16meter het volgende:
Wat gaat 't topic weer hard na een dooie zondag.![]()
Gefeliciteerd T-Force.
En Koepert, feli met je nieuwe waggie. Al weet ik niet of het echt een vooruitgang is? Maar je kunt iig weer stad en land af naar al die wilde hardstyle fissa's.
Vanavond de mix maar eens beluisteren.
Slecht nieuws voor jou denk ik dan..quote:Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Danku..![]()
Plaatjes uit begin 2009.. ja ik had nog een aantal platen als back up staan voor als ik tijd over mocht hebben, daar zaten nog wat plaatjes uit die periode bij..maar ik ga niet platen die ik beter vind eruit laten omdat ik ook plaatjes vanuit het begin van het jaar erin wil stoppen..Het blijft moeilijk keuzes maken
Dit waren gewoon voor mij gewoon de beste platen van het jaar...![]()
Nogmaals bedankt voor het luisteren
[..]
Geeft niets, ik had al een donkerbruin vermoeden (naar aanleiding van jouw drolletje)![]()
Ik bedoelde meer qua ruimte en comfort t.o.v. de 406. Maar ABS is mooi meegenomen en een 1.9 moet toch wel lekker mee kunnen komen in het verkeer.quote:Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
ach vooruitgang.. N scheurijzer was die 406 nou ook niet echt, vlot zat.. Maar deze is in km's goedkoper.. en nieuwer, en ABS... en ruim genoeg.. Hij is vlot zat. Loopt ook gewoon bijna 200 en optrekken wil best.. Maar k heb m niet gekocht om te racen, gewoon om lekker naar feestjes te kunnen rijden, mobiel te zijn. Dus wat mij betreft is dit vooruitgang, hoewel ik denk ik wel moet wennen aan dieselen..
Ja die zijn erg fijn.. maar ik heb geen plaats meer voor zequote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef ElDani het volgende:
Zany & Dozer - Huwex/Fruxaq (FUS060-5)
Label: Fusion
Vinyl release: Half December 2009
Aardig leuk dus.
mooi dat je gelijk weer een andere wagen hebt gevonden kerelquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Koepert het volgende:
Nu was ik dus vanmiddag bij de garage alwaar ik hoorde dat de 406 niet meer te repareren was.. De garagist had nog wel een 306 1.9D staan uit 2000.. Na enig rekenwerk(kan diesel uit enzo), overdenkingen, en andere hersenkraak-activiteiten.. Is die nu van mij en kan ik m donderdag halen... Hoe gek kan t lopen..
die hoorde ik laatst nog bij New York, toffe plaatjes van de herenquote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef ElDani het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor jou denk ik dan..
Zany & Dozer - Huwex/Fruxaq (FUS060-5)
Label: Fusion
Vinyl release: Half December 2009
Aardig leuk dus.
Hij komt me zeer bekend voor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:24 schreef T-Force het volgende:
Nogmaals bedanktBen inmiddels niet meer jarig, maar echt een topverjaardag gehad
![]()
Ik heb van de ouders van mijn vriendin nog een shirt gehad, wat Boy nog bekend moet voorkomen. Omleiding, ik sta hier verdomme te stampen![]()
quote:
Gister het setje van Super Marco May op staan van Q-base 2005. Damn wat een lekker geluid hadden we toen. Als ze nou eens die nieuwe kick eronder zetten dan klinken die platen nog beterquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren weer een paar 'oude' plaatjes geluisterd die me nog steeds kippenvel bezorgen![]()
quote:01. DJ Pavo vs DJ Zany - Orgasmo
02. DJ Mystery - Punani
03. Donkey Rollerz - We Are One
04. DJ Duco - In Your Head
05. Brennan & Heart - We Are Possessed (Brennan's Fear Mix)
06. Blademasters - Master Blade
07. DJ Duro - D-Sucka
08. ID
09. Raine - Dominating
10. Tatanka - Do You Know This One? (Wings Of The Down)
11. Showtek - Down With This
12. Da Bootleggers - Bitches & Ho's
13. DJ Zany - Pure
14. ID
15. Unknown - Tatanka Doesn't Like The Records That U Play
16. Punk Brozz - Caligula
17. DJ Zany vs DJ Duro - Our Power
18. DJ Rob - Bang Bang
19. Jimmy The Sound - M.O.D.U.L.O (Remix)
ik ben sowieso niet van alleen maar bekende klappers in een mix, dus een paar leuke plaatjes zullen er zeker tussen zittenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:50 schreef Koepert het volgende:
Ik kan er geen klap van, maar ingaande op Eldani's opmerking over bekende klappers.. Voelt iemand zich geroepen om een mix te maken met de onderschatte, miskende talenten-tracks?
Dj Norman - Killed
dat niveau?
Of leg ik nu teveel druk op teveel verschillende mixxen?
Die is helaas bij mij net afgevallen omdat die webversie niet beatsynchroon bleef lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |