abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74930942
quote:
Op maandag 23 november 2009 07:59 schreef 16meter het volgende:
@koepert: Ja, het is een beetje hetzelfde idee. Lange break, vrouwelijke vocal, maar inderdaad iets later in de set.

@Boy: Atrocious werd gedraaid door HHZ dacht ik?

Heb ook niks meegekregen van de DJs zelf. Podium was vrij hoog en achterin de zaal zag je het sowieso niet. Normaal sta ik toch regelmatig te kijken hoe die gasten bezig zijn.
Ow da ken, moet zeggen dat ik na een tijdje echt geen besef meer had wie er aan het draaien was. Was veel naar bekende aan het lopen, los gaan en weer naar de volgende.

Maar ik heb zaterdagavond goed me best gedaan, want vandaag merk ik het echt...ik heb SPIERPIJN!!!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 23 november 2009 @ 09:33:04 #52
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74931912
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Maar ik heb zaterdagavond goed me best gedaan, want vandaag merk ik het echt...ik heb SPIERPIJN!!!
Mijn benen vragen aandacht, maar echt spierpijn, dat valt nog mee.. Verbaast me wel eigenlijk.. Tijdens Qlimax 2x kramp erin.. en toch geen spierpijn..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  maandag 23 november 2009 @ 10:09:33 #53
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_74932625
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Dat was hem ja !

Uit welk liedje komt de sample eigenlijk ?
Klinkt als Gun's & Roses ofzo
Origineel is van Van Halen

maar misschien ken je hem nog door Apollo 440 - ain't talking 'bout Dub
Wat je vindt, ...
pi_74933098
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en hier zijn ze dan, weer wat fokkers als .gifjes

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Save the best for last
[ afbeelding ]
OMG, wat slècht! ik dacht dat die kleine al erg was en toen zag ik de grote pas
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 23 november 2009 @ 10:52:48 #55
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_74933549
Het meeste is al gezegd over qlimax denk ik..heb hem op PF een 'zeer goed' gegeven..gewoon een vet feest, maar niet het ultieme euforische gevoel wat je soms hebt (ik noem een xqlusive holland, een defqon, een qbase).

binnenkomen via Q ging hendig snel..en ik verbaasde me over de volle zaal op dat moment al. Nadeel was dat ik best een tijdje koos op bart heb staan wachten, maar ach.

Het decor was vet! en ik ga zo eens filmpjes en fotos kijken, want volgens mij kwam het vanaf linksvooraan nog niet eens helemaal tot zijn recht. Maar hulde voor Q dat ze toch steeds zichzelf proberen te overtreffen..deze keer met bewegende decorstukken.

Wat betreft de muziek: het geluid was prima in orde, vooral aan het einde. Had wel wat harder gemogen in het begin, maar goed..ik ben verwend ondertussen (of doof).
wat mij betreft had alusion wat later gemogen op de avond. vette set, maar het kwam nog niet helemaal tot zijn recht.
Davide was wel ok, al vraag ik me af wat ie nou precies doet met dat liveset-interface-scherm-ding (er stond overigens in het blaadje dat ie hem pas 2 weken (meen ik) had..)
De volgende sets waren niet echt noemenswaardig imo; tijdens dbstf ging ik pissen..gooien ze gangsta erop, dus ik terug sprinten..is het alleen de intro dus ik ging nu echt pissen, teleurgesteld, sta ik op de trap en dan gooien ze shivers er op..naja op de trap kan je ook wel loesoe gaan
tijdens ome willem even gaan eten..hamburgers helaas chuckie remix gemist, maarja

Het eten ws een goeie zet, want daardoor kon ik er weer tegenaan Noisecontrollers met een absolute heldenset.. deepack ook lekker feesten en de laatste energie eruit bij noize suppressor..en die sonar is een vet ding..:Y

kort samengevat:
-organisatie (vervoer, ingang, bar, show, geluid etc) dik voor elkaar
-sets: vooral de laatste 3 en alusion waren echt vet, de rest was gewoon ok..brennan wat minder though.
-volk: tsja..loopvolk sfeer was ook niet echt denderend, maar op sommige momenten viel het me niet eens tegen (je weet het immers van tevoren)

qua cijfer een 7,5 a 8 denk ik
The only limit is your own imagination
  maandag 23 november 2009 @ 11:01:32 #56
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74933784
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef T-Force het volgende:

Nieuwe movie van HS-Magazine met Activator op klompen
Hey do you like my klompen ik moest lachen

Props voor alle verslagen niets meer aan toe te voegen...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74934064
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:52 schreef de_huig het volgende:

-sets: vooral de laatste 3 en alusion waren echt vet, de rest was gewoon ok..brennan wat minder though.
-volk: tsja..loopvolk sfeer was ook niet echt denderend, maar op sommige momenten viel het me niet eens tegen (je weet het immers van tevoren)

qua cijfer een 7,5 a 8 denk ik
Sfeer was echt wel verre ok en een van de betere jaren. Op het einde vond ik het achterin tegenvallen, maar mensen zijn moe, dus ja. Maar ik en 16meter gingen lekker los

Bij isaac stond ik boven in de tribune (wat ook goed geregeld was met al die etages ) maar toen bij Kernkraft 400 – Zombie Nation deed iedereen mee, zo vet om te horen van een afstandje. En dat al zo vroeg in de avond,
Als je de liveset luistert van A-lusion bij dat euforische nummer op 24 min (06. Josh & Wesz - Rubdown of 07. A-lusion - The Voice (Qlimax Tool) hoor je echt die hele fuckin' zaal meeklappen kippevel

[ Bericht 0% gewijzigd door Boy_Snakeye op 23-11-2009 13:32:41 ]
pi_74935762
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:52 schreef de_huig het volgende:
Davide was wel ok, al vraag ik me af wat ie nou precies doet met dat liveset-interface-scherm-ding (er stond overigens in het blaadje dat ie hem pas 2 weken (meen ik) had..)
Dat zei Noize Suppressor in dat boekje geloof ik. Hij had de afgelopen 5 dagen amper geslapen om dat ding onder controle te krijgen. Hij vond het jammer dat het thema niks met zombies was, anders had hij zich weinig hoeven aanpassen na dat slaaptekort zei die .

Verder Qlimax, wat een gruwelijk vet feest weer!! Opbouw vond ik juist heerlijk. Davide Sonar met een rustig, melodieus setje tot aan Deepack met een heerlijke beukset. Verder was er echt genoeg ruimte waar wij stonden, beetje linksvoor bij de first aid. En veel mensen die los gingen vond ik ook wel, viel me mee. Al met al een topfeest!
  maandag 23 november 2009 @ 12:53:32 #59
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_74936621
Mooi dat Qlimax goed was, en dat ook het geluid goed was. Belooft veel voor mijn Hardbass plannen.
Ik zie btw dat de setjes van Hardbass 2009 online staan...beter laat dan nooit.

Zelf heb ik me zaterdagavond aan de hardcore gewaagd, bij mij in t dorp. Beste line up voor n vrij klein feest: (darkraver, dano, buzz fuzz, d-passion, gizmo, tango & cash en wat lokale helden). Het geluid en de muziek waren goed. Maar de sfeer is echt zo anders als bij hardstyle. Iedereen is wat opgefokter en minder chill. En dan die pogo nog Tering wat heb ik daar een hekel aan.

Conclusie: HC is goed voor n avondje, maar doe maar toch HS, is toch meer mijn ding.

Edit: HB 2010 line up is ook al vrijgegeven. T steekt weer goed in elkaar, leuke teams. Alleen groen vind ik er raar uitzien. Crypsis in combinatie met TBY en pichter Team rood en geel is echt wel
Brennan Heart live weet ik zo ook niet

[ Bericht 22% gewijzigd door T_Killer op 23-11-2009 12:58:57 ]
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_74939163
Over Davide Sonar: Dit was dat apparaatje, best een vet ding!

Zo nep hoeft dat nog niet te zijn denk ik?
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 23 november 2009 @ 16:41:09 #61
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_74940991
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:53 schreef T_Killer het volgende:

Edit: HB 2010 line up is ook al vrijgegeven. T steekt weer goed in elkaar, leuke teams. Alleen groen vind ik er raar uitzien. Crypsis in combinatie met TBY en pichter Team rood en geel is echt wel
Brennan Heart live weet ik zo ook niet
Afgezien van BH live echt een dikke line-up Denk dat Hardbass um wel wordt ja!
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_74941970
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Afgezien van BH live echt een dikke line-up Denk dat Hardbass um wel wordt ja!
Zany & Beholder LIVE.. Dat MOET wel hard gaan!
pi_74942444
Bekijk deze YouTube-video

4:10

sorry jongens, dit nummer is heerlijk op zo'n feest

8:32 klinkt echt wel chill wat Marc-L daar doet

om toch even te reageren op bovenstaande post
pi_74942631
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

4:10

sorry jongens, dit nummer is heerlijk op zo'n feest

8:32 klinkt echt wel chill wat Marc-L daar doet

om toch even te reageren op bovenstaande post
Ik had ze ook gezien, vet dat Deepack nu zoveel filmpjes uitgeeft opeens.. En Do You Want Heavy op XQ was zo vet.. Losgaan tot de max!
pi_74948028
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Sfeer was echt wel verre ok en een van de betere jaren. Op het einde vond ik het achterin tegenvallen, maar mensen zijn moe, dus ja. Maar ik en 16meter gingen lekker los
Bij A-lusion en Davide Sonar stond ik nog wat vertwijfeld naar die stilstaande massa te kijken en vroeg me af of het nog wat zou worden... Maar gelukkig, tegen het einde van Sonar en vooral vanaf DBSTF werd het toch echt wel gezellig.

Vooraan ging het op het einde ook nog behoorlijk los. Al moet je geen Q-base/Qountdown achtige taferelen verwachten, waar iedereen er maximaal voor gaat.
pi_74949278
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:07 schreef JortK het volgende:
Iemand mij in de WC nog mijn NKOTB imitatie zien doen
wat deed je precies dan?
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:50 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ok weet ik dat ook weer voor de volgende keer

En idd, in de rij bij ingang E non-stop NKOTB imitities gehoord. Eventjes was leuk, maar als je dan een half uur naast een paar opgeschoten jochies van net 18 staat die daar niet mee kunnen stoppen, word je redelijk chagrijnig/agressief van
is toch alleen maar mooi man?!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_74949446
quote:
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef T-Force het volgende:

[..]

Dit is een remix van Rockstar DJ! Ik vond dat echt een super-edit

quote:
Op maandag 23 november 2009 10:09 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Origineel is van Van Halen

maar misschien ken je hem nog door Apollo 440 - ain't talking 'bout Dub

vette gitaar zit er in die nummers en wel redelijke plaat van BH
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_74949936
Ik hoop zooo hard op XQ Deepack...maar dat zal er vast niet in zitten
Wel echt heerlijk filmpje die tweede compilatie van Qlimax

Dit nummer zou ik ook wel een keer graag op een feest willen horen

En Hard Bass gaat 'm zeker worden! Nu al zin in
Maar eerst komende zaterdag naar Fabulous Ik kan Progressive/Techno en soms beetje House toch wel waarderen dus heb voor mezelf besloten dat ik 2x per jaar naar zo'n feest ga. Ik denk dat dat ieder jaar toch wel Extrema Outdoor en Fabulous gaan worden. Net zoals dat ik ook 2x per jaar naar een Hardcore feest ga: Thunderdome & MOH (Brabanthallen)

Iemand trouwens ervaring met HouseQlaccis? Zie ik ook wel zitten om een keer naartoe te gaan

[ Bericht 84% gewijzigd door T-Force op 23-11-2009 21:49:51 ]
  maandag 23 november 2009 @ 22:42:57 #69
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74952706
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als je de liveset luistert van A-lusion bij dat euforische nummer op 24 min (06. Josh & Wesz - Rubdown of 07. A-lusion - The Voice (Qlimax Tool) hoor je echt die hele fuckin' zaal meeklappen kippevel
Tijdens dat nummer kwam ik binnen en toen vroeg ik nog aan degene met wie ik was hoe dat nummer heette.
Maar het is dus die van J&W. Als die nou eens samen met Lipservice Radio op een vinyl komt..

Wat een KUT kwaliteit livesets trouwens.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 23 november 2009 @ 22:49:24 #70
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74952965
Goeie keuze T-Force K leef n beetje volgens t zelfde principe

Oh en k moet iets bekennen.. Ik denk dat ik de set van Isaac @ Qlimax de beste vd avond vind... Na luisteren van de complete set.. A-Lusion was vet. Nou ja, jullie kennen mn review/verslag, er is bekend wat ik vet vond. Maar als complete set.. Isaac
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_74953560
Ik vind de kwaliteit van de livesets nog niet zo slecht Het kan dus zijn dat jullie boxen slecht zijn of mijn boxen...achja, boeiend

En euhm...Lipservice Radio is lekkeur!

@ Koepert: Ik denk A-Lusion als beste en daarna Isaac. Waarom is er eigenlijk geen Early-Hardstyle feest? In de HMH ofzo!?

Als afsluitertje:

Welterusten
pi_74957514
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef T-Force het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de livesets nog niet zo slecht Het kan dus zijn dat jullie boxen slecht zijn of mijn boxen...achja, boeiend

En euhm...Lipservice Radio is lekkeur!

@ Koepert: Ik denk A-Lusion als beste en daarna Isaac. Waarom is er eigenlijk geen Early-Hardstyle feest? In de HMH ofzo!?

Als afsluitertje:

Welterusten
Wat dacht je van Houseqlassics?

En die BH staat helemaal uit zijn plaat te gaan.... ziet er best raar uit...zeker als je geen publiek ziet en zijn eigen geklap beter te horen is dan de muziek die hij draait
pi_74957667
@ Boy: Maar HouseQlassics is toch een feest waar house uit de jaren 90 gedraaid wordt en early rave/hardcore (als ik de setjes bekijk in ieder geval). Ik bedoelde echt een Early-Hardstyle feest met namen als Isaac, Pavo, The Beholder, Balistic enz.
pi_74957680
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 07:39 schreef T-Force het volgende:
@ Boy: Maar HouseQlassics is toch een feest waar house uit de jaren 90 gedraaid wordt en early rave/hardcore (als ik de setjes bekijk in ieder geval). Ik bedoelde echt een Early-Hardstyle feest met namen als Isaac, Pavo, The Beholder, Balistic enz.
Dus dan bedoel je 2003-2007 achtig feestje?
pi_74957837
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 07:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus dan bedoel je 2003-2007 achtig feestje?
Zjuust! Dat lijkt me errug lekker
Ik heb afgelopen Decibel ook met veel plezier in de Remember gestaan af en toe! Beholder & Balistis waren gruwelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')