Ow da ken, moet zeggen dat ik na een tijdje echt geen besef meer had wie er aan het draaien was. Was veel naar bekende aan het lopen, los gaan en weer naar de volgende.quote:Op maandag 23 november 2009 07:59 schreef 16meter het volgende:
@koepert: Ja, het is een beetje hetzelfde idee. Lange break, vrouwelijke vocal, maar inderdaad iets later in de set.
@Boy: Atrocious werd gedraaid door HHZ dacht ik?
Heb ook niks meegekregen van de DJs zelf. Podium was vrij hoog en achterin de zaal zag je het sowieso niet. Normaal sta ik toch regelmatig te kijken hoe die gasten bezig zijn.
Mijn benen vragen aandacht, maar echt spierpijn, dat valt nog mee.. Verbaast me wel eigenlijk.. Tijdens Qlimax 2x kramp erin.. en toch geen spierpijn..quote:Op maandag 23 november 2009 08:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar ik heb zaterdagavond goed me best gedaan, want vandaag merk ik het echt...ik heb SPIERPIJN!!!
Origineel is van Van Halenquote:Op maandag 23 november 2009 00:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat was hem ja!
Uit welk liedje komt de sample eigenlijk?
Klinkt als Gun's & Roses ofzo
OMG, wat slècht!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en hier zijn ze dan, weer wat fokkers als .gifjes
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Save the best for last
[ afbeelding ]
Hey do you like my klompenquote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe movie van HS-Magazine met Activator op klompen![]()
Sfeer was echt wel verre ok en een van de betere jaren. Op het einde vond ik het achterin tegenvallen, maar mensen zijn moe, dus ja. Maar ik en 16meter gingen lekker losquote:Op maandag 23 november 2009 10:52 schreef de_huig het volgende:
-sets: vooral de laatste 3 en alusion waren echt vet, de rest was gewoon ok..brennan wat minder though.
-volk: tsja..loopvolksfeer was ook niet echt denderend, maar op sommige momenten viel het me niet eens tegen (je weet het immers van tevoren)
qua cijfer een 7,5 a 8 denk ik
Dat zei Noize Suppressor in dat boekje geloof ik. Hij had de afgelopen 5 dagen amper geslapen om dat ding onder controle te krijgen. Hij vond het jammer dat het thema niks met zombies was, anders had hij zich weinig hoeven aanpassen na dat slaaptekort zei diequote:Op maandag 23 november 2009 10:52 schreef de_huig het volgende:
Davide was wel ok, al vraag ik me af wat ie nou precies doet met dat liveset-interface-scherm-ding (er stond overigens in het blaadje dat ie hem pas 2 weken (meen ik) had..)
Afgezien van BH live echt een dikke line-upquote:Op maandag 23 november 2009 12:53 schreef T_Killer het volgende:
Edit: HB 2010 line up is ook al vrijgegeven. T steekt weer goed in elkaar, leuke teams. Alleen groen vind ik er raar uitzien. Crypsis in combinatie met TBY en pichterTeam rood en geel is echt wel
![]()
Brennan Heart live weet ik zo ook niet
Zany & Beholder LIVE.. Dat MOET wel hard gaan!quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Afgezien van BH live echt een dikke line-upDenk dat Hardbass um wel wordt ja!
Ik had ze ook gezien, vet dat Deepack nu zoveel filmpjes uitgeeft opeens.. En Do You Want Heavy op XQ was zo vet.. Losgaan tot de max!quote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
4:10sorry jongens, dit nummer is heerlijk op zo'n feest
8:32klinkt echt wel chill wat Marc-L daar doet
om toch even te reageren op bovenstaande post
Bij A-lusion en Davide Sonar stond ik nog wat vertwijfeld naar die stilstaande massa te kijken en vroeg me af of het nog wat zou worden... Maar gelukkig, tegen het einde van Sonar en vooral vanaf DBSTF werd het toch echt wel gezellig.quote:Op maandag 23 november 2009 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sfeer was echt wel verre ok en een van de betere jaren. Op het einde vond ik het achterin tegenvallen, maar mensen zijn moe, dus ja. Maar ik en 16meter gingen lekker los
wat deed je precies dan?quote:Op zondag 22 november 2009 19:07 schreef JortK het volgende:
Iemand mij in de WC nog mijn NKOTB imitatie zien doen
is toch alleen maar mooi man?!quote:Op zondag 22 november 2009 19:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ok weet ik dat ook weer voor de volgende keer
En idd, in de rij bij ingang E non-stop NKOTB imitities gehoord. Eventjes was leuk, maar als je dan een half uur naast een paar opgeschoten jochies van net 18 staat die daar niet mee kunnen stoppen, word je redelijk chagrijnig/agressief van
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dit is een remix van Rockstar DJ! Ik vond dat echt een super-edit![]()
vette gitaar zit er in die nummersquote:Op maandag 23 november 2009 10:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Origineel is van Van Halen
maar misschien ken je hem nog door Apollo 440 - ain't talking 'bout Dub
Tijdens dat nummer kwam ik binnen en toen vroeg ik nog aan degene met wie ik was hoe dat nummer heette.quote:Op maandag 23 november 2009 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als je de liveset luistert van A-lusion bij dat euforische nummer op 24 min (06. Josh & Wesz - Rubdown of 07. A-lusion - The Voice (Qlimax Tool) hoor je echt die hele fuckin' zaal meeklappenkippevel
Wat dacht je van Houseqlassics?quote:Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef T-Force het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de livesets nog niet zo slechtHet kan dus zijn dat jullie boxen slecht zijn of mijn boxen...achja, boeiend
![]()
En euhm...Lipservice Radio is lekkeur!
@ Koepert: Ik denk A-Lusion als beste en daarna Isaac. Waarom is er eigenlijk geen Early-Hardstyle feest? In de HMH ofzo!?
Als afsluitertje:
Welterusten
Dus dan bedoel je 2003-2007 achtig feestje?quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:39 schreef T-Force het volgende:
@ Boy: Maar HouseQlassics is toch een feest waar house uit de jaren 90 gedraaid wordt en early rave/hardcore (als ik de setjes bekijk in ieder geval). Ik bedoelde echt een Early-Hardstyle feest met namen als Isaac, Pavo, The Beholder, Balistic enz.
Zjuust! Dat lijkt me errug lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus dan bedoel je 2003-2007 achtig feestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |