abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74914413
Oh ja, The Prophecy. Dat was dan wel weer vet van Deepack.
  zondag 22 november 2009 @ 19:07:15 #27
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_74914810
Er kwam iemand naar mij toe vragen of ik bij een meeting hoorde (stond met vrienden), maar ik verstond niet wat voor meeting. Misschien was dat dus wel iemand van jullie?
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 22 november 2009 @ 19:29:00 #29
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_74915237
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:07 schreef JortK het volgende:
Iemand mij in de WC nog mijn NKOTB imitatie zien doen
ook zo'ne grote vuurbal jonguh?

@ dreamkz; in MUZ liever geen (directe)download-linkjes plaatsten ... men weet de setjes wel te vinden
Wat je vindt, ...
  zondag 22 november 2009 @ 19:37:19 #30
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_74915502
Kwam vannacht rond een uurtje of 5 uit de stad, dus nog lekker een uurtje met koptelefoon op naar Noisecontrollers liggen luisteren. Ging lekker tekeer daarzo
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_74915517
Over New kids imitaties gesproken... het is wel helemaal hip hoor. In de rij gister waren er gasten eindeloos die zinnetjes aan het herhalen en op de terugweg weer. De een nog slechter dan de ander.

Rip nog bedankt voor de service.
  zondag 22 november 2009 @ 19:41:05 #32
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74915620
Qlimax 2009

21 november 2009 zou t gaan gebeuren.. Qlimax!
Toch maar een commercieel groot feest meepakken.. Zelf ervaren hoe het is. Gelredome was de locatie, 22u de starttijd. Na een hele dag werken (7u tot 17u) toch maar even een uurtje 'snooze' gepakt. Kwart over 8 maat opgepikt vanaf het station in Emmen om rustig naar Arnhem te kunnen rijden.. Mja.. Rustig rijden op een lege weg.. Das knap lastig. Dus onderweg ff chillen bij de tankstation jwtz.. Onderweg alvast even de Qlimax CD geluisterd. Best OK cdtje, maar vooral de combinatie 'onderweg naar een feest' en 'hardstyle luisteren' zorgde ervoor dat we zaten te stuiteren in de auto.. Blijf dan maar ns keurig 120 rijden.

Route ging zonder problemen. Mio Nav werkt prima, alleen de “pling” melding dat je te hard rijdt is irritant. Ghehe..Auto probleemloos geparkeerd bij t Gelredome, voor de correcte ingang wachten om naar binnen te kunnen. In de regen, in t-shirt. Dat dan weer wel. Ging vrij soepel allemaal. Maat had inmiddels zn snoepje weer op, dus die begon al gezellig te worden. Ondertussen telefonisch contact met stampmaatjes die er ook zouden zijn. 1 was nog onderweg, de ander (Via VIP) was al binnen. Wij dus snel muntjes gekauft, plasje gepleegd en die zaal in. Ziet er vet uit, vanaf de tribune de zaal over kijken naar het podium (wat toen nog achter 'gordijnen' was verscholen).

Na klachten over takkedrukte en matig geluid, enigszins bevooroordeeld naar beneden gelopen. Biertje gefixt. Snel geholpen, dat bleef de hele avond zo. Links vooraan maar weer.. Vrienden opgezocht, Telefonisch contact met de eerste Fok!kert (Bartje). Wij wilden eerst ff rustig drankje doen en wachten op de 3e selectie van ons gezelschap, dus vanaf de linksvoor-bar de opening uitgecheckt.. Eerste voorzichtige stampjes geplaatst. Dit was wel vette shit. Het geluid was idd minder dan de HMH en Q-base, maar dat zijn ook wel de pareltjes, de neusjes van de zalm, de haute cuisine van de hardstyle qua geluid. Laat ik voorop stellen, het geluid was niet slecht, absoluut niet, en zo ik van Bart hoorde later; was het ook beter dan voorgaande jaren. De warmte en de drukte, ja hou je toch. Soms een dwerg vliegles geven, verder geen last gehad.. Niet echt iig..Maar ik heb postuur wel mee. Warmte was er echter voldoende. Maar goed, na de opening en de eerste stampjes toch interesse in de mede-fokkertjes en dus na het volgende drankje maar iets verder naar voren geschoven. Aldaar trof ik het tuig weer aan. Het was gezellig jongens weer een heerlijke avond losgaan. Gekkigheid en Rammen volop kunnen doen.

Isaac
Eigenlijk weinig van gehoord behalve een paar laatste oude kneiters. Klonk lekker..

De A-Lusion-set was in mijn oren wel dikke shit Goeie shit that is, niet de 'hey dat is echt shit'-negatieve shit. Lekkere nieuwe platen, gewoon goeie set. Of hij helemaal heeft waargemaakt wat ik vooraf verwachtte? Mowhg.. Misschien niet helemaal, maar het was gewoon een lekkere set.

Davide Sonar had ik een rustig setje verwacht. Zo draait de beste man nu eenmaal. En t was geen slechte set. Alleen ja.. ... rustig.. Veel breaks (maar t kan erger zo bleek) maar niet overheersend (net niet) en wel een lekkere blije knalset eigenlijk. De vreemde riedeltjes in zijn platen kan k af en toe wel waarderen namelijk, bovendien weet je bij een Davide Sonar-set dat je Davide Sonar platen krijgt.

Brennan Heart.
Juist ja. .. Euhm.. Ik voelde me alsof ik op zee zat. Het golfde maar op en neer. Alsof hij achter de draaitafels stond.. Oh wacht de climax komt eraan,snel, wegdraaien, break erin gooien. By Far de grootste kut-set van de avond.

Technoboy..
Ik had meer Lento Violento verwacht (en gehoopt) maar desondanks waren dat lekkere platen. Verder beetje standaard TBYset.. Geen briljant nieuws onder de zon dus.

D-Block & S-Te-Fan
Ik kreeg nogal de indruk dat de set zo opgebouwd was. -Insert cd- -Random- -Skip Intro- -Play-
Dit werd gelukkig beter, en met Gangstah en Shiverz hebben ze in mijn ogen hun set toch gered. Crank en Letz Dance ook noemenswaardige opvallers.

Headhunterz
Chuckie Remix Let the Bass Kick Ik vind m geniaal...Verder gewoon lekkere set, maar geen spektakel. Idd zoals verwacht.

Noisecontrollers.
Kijk.. Dit was dan wel weer gewoon lekker. Niet geheel onverwacht, wel weer gewoon lekker.
Shreek (remix?) nou ja, vul t rijtje maar in eigenlijk, maar niet storend. Qlimax is denk ik ook dusdanig commercieel dat er niet te veel “nieuws” geprobeerd wordt door sommige dj's

Deepack
Ik was op. Kapot. Baalde van mezelf. Werken (=hele dag lopen) begon toch zn tol te eisen. Omdat ik nog naar Emmen moest rijden en mn reisgenoot niet in een toestand was dat ik m wilde laten rijden dus maar afgehaakt. Maar oh wat deed het pijn om tijdens die The Prophecy-mix weg te lopen.. En oh wat had ik Noize Supressor ook nog graag willen zien.. Maar oh wat zat ik stuk. Onderweg (in kutweer, regen met bakken uit de lucht) nog een uur getukt, maar zelfs dan hielp niet afdoende om toch dodelijk vermoeid thuis aan te komen na mn maat weer op t station gedropt te hebben.

Afsluitend woord.
Geluid viel me mee, was gewoon goed. Gezellig met vrienden en (eigenlijk daarbij behorend) Fokkers. Lekker uit mn plaat kunnen gaan. Zonder snoepjes gekker kunnen doen dan sommigen Warmte was er voldoende, waarbij idd die vlammen niet hielpen.. Shirt was op een gegeven moment dus weer uit, maar ja, zweet en soms n “airco-tocht” is niet goed voor de gezondheid, dus toch maar weer aangedaan. Drinken was goed voor elkaar, eten was mowgh. Toiletten prima, alleen eind lopen. Decor was super. Sfeer was geweldig op een paar rotte appels na (maar ja, waar heb je dat niet.).

Sidenotes.
Ja ik ga los op sommige Showtek-platen, Sue me. Sommige platen komen in t echie beter tot zn recht dan op cd. En t gaat, zoals k eerder zei, bij Showtek vaak mis op de vocals, niet op de bass en melodie, dus prima stampwaardig.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_74915867
Mijn eerste Qlimax gehad: TOP

Publiek was zoals de meeste mensen zeggen vrij vaag/popie-jopie/buitenlands, maar ach. Je moet er zelf een feest van maken he

Isaac
Ik vond het erg origineel om deze "shadowfighter" (zoiets noemde ze hem volgens mij) achter het doek te laten optreden met die schaduwen. Zag er wel leuk uit, maar kan niet geloven dat het voor hem ook leuk was. Het was in ieder geval een lekker setje en heb toen al flink de voetjes van de vloer gehaald. Even lekker gebeukt op Go, Zombie nation, Thriller, Derb enz. Over het algemeen gewoon een heeeeeerlijke inkomer. Meteen viel op dat het geluid gewoon goed was! Zeker vergeleken met Hard Bass afgelopen keer

A-Lusion
Bij deze heer had ik grote verwachtingen en gelukkig zijn deze uitgekomen. Het doek mocht naar beneden en een gigantische boze boom keek me aan. Prachtig mooi decor
Hij opende met een edit van Drummer Beat, nou dan heb je mij al te pakken hoor Heb eigenlijk alle nieuwe A-Lusions gehoord en die bevallen mij allemaal prima! Reverse order blijft ook echt gruwelijk en toen die mash up van Scope DJ gedraaid werd kreeg ik spontaan een stijve De tering! Mijn favorietje plaatjes van Scope in een mash-up

Davide Sonar LIVE
Nadat hij 2 nummers had gedraaid, die ik overigens niet bijster speciaal vond ben ik maar even gaan pissen. Kwam gelukkig net op tijd terug voor Natural en zag die kerel helemaal losgaan op zijn keyboard. NICE! Niet heel speciaal ofzo, maar best aardig. Zo'n Davide Sonar zie je niet vaak dus vond het niet erg dat ik de set niet heel speciaal vond

Brennan Heart
Tsjah....wat zal ik hier eens over zeggen... Ik heb een paar hele relaxte nummers gehoord, maar helaas ook een paar die me niet kunnen boeien. Just as easy (Wildstylez vs. SMD Remix), Come as one (Brennan Heart Remix), Sacrifice (Brennan Heart Remix), Remember, remember zijn echt platen die ik liever niet hoor Verder even respect voor de remix van Rockstar DJ, die vond ik echt awesome Verder was ik best blij met Fuck it up, Freak, First cut & Audiometric

Technoboy
Voor het eerst dat ik Technoboy zag en wist natuurlijk al van zijn mixtechnieken. Nou, ik vond het mixen gewoon ronduit saai, maar zijn platenkeuze kon me wel boeien dus toch flink gebeukt Rambo is a pussy, Electronic Stereophonic, NRGizer, Sexbusters (Scope DJ Remix) heeeeerlijke platen. Maar afsluiten met Black High Heels Met die plaat is op zich niks mis mee, maar die vocalen..wtf. I'm a DJ, I'm a chick...I am sucking someones dick

D-Block & S-Te-Fan
Deze kerels hebben me positief verast. De anthem klonk me prettig in de oren op zo'n geluidssysteem Verder blijf ik Human Soul, Crank, After MF, Gangsta & Shiverz topplaten vinden. Ik vond het trouwens helemaal niet vervelend dat alleen het mid-intro van Gangsta werd gedraait, aangezien ik de climax toch niet super vind. Ik vond het dus geweldig dat meteen shiverz erin werd gemikt

Headhunterz
Dieptepunt van de avond Nog wel even een stampje gewaagd op Her Voice (HHZ Remix), Complex Situation, Step inside the party (TBY Remix), Let the bass kick (HHZ Remix), Just a detail & I will growl. Vond het overigens wel grappig die Let the bass kick remix. Had hem nog nooit live gehoord, maar klinkt best aardig eigenlijk dus ik geef Koepert toch maar gelijk

Noisecontrollers LIVE
Fijn om er weer compleet tegenaan te gaan na een dipje van Headhunterz. Die Qlimax DJ Tool was gewoonweg heerlijk en daarna meteen Paranoid Vond het jammer dat ze We live for the music (NC Remix) draaide maar de rest was heerlijk! Die nieuwe Crump/Shreek-edit-mash-up-achtig-ding was heeeeeeeel fijn en Attack Again geeft me nog steeds kippevel

Deepack
Begonnen vrij kut, maar al vrij snel kwamen Fanatics, Shiverz, Do you want heavy & I've lost you voorbij dus kon het voor mij al niet meer stuk. Non stop raggen dus Vooral I've lost you klinkt geweldig op zo'n geluidssysteem Verder was ik niet blij met die remix van Human van The killers

Noize Suppressor LIVE (Sonar)
Het kan aan mij liggen maar ik heb een standaard Noize Suppressor-setje gehoord zonder iets speciaals. Dus voor mij was het niet bijzonder. Toch wel even lekker op even wat sneller te gaan.

Conclusie
HOEI! Volgend jaar weer! Vond het simpelweg geweldig en supergezellig met de mensen waar ik mee was. Decor zag er heeerlijk uit, licht was weer prachtig en geluid was fijn Wat wil je nog meer naast de topsetjes die ik toch wel gehoord heb! Oohja, en lekkere bapou & loempia's
Helaas geen Fokkers gezien, maarja... Ik sta eigenlijk ook nooit links vooraan
pi_74915953
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:29 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

ook zo'ne grote vuurbal jonguh?

@ dreamkz; in MUZ liever geen (directe)download-linkjes plaatsten ... men weet de setjes wel te vinden
Ok weet ik dat ook weer voor de volgende keer

En idd, in de rij bij ingang E non-stop NKOTB imitities gehoord. Eventjes was leuk, maar als je dan een half uur naast een paar opgeschoten jochies van net 18 staat die daar niet mee kunnen stoppen, word je redelijk chagrijnig/agressief van
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_74916790
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:50 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ok weet ik dat ook weer voor de volgende keer

En idd, in de rij bij ingang E non-stop NKOTB imitities gehoord. Eventjes was leuk, maar als je dan een half uur naast een paar opgeschoten jochies van net 18 staat die daar niet mee kunnen stoppen, word je redelijk chagrijnig/agressief van
Die hoorde ik onderweg naar de parkeerplaats ook de hele tijd ja . En in de tunnel (ook op de terugweg naar de Rijnhal) is het volgens sommigen leuk om keihard te boeren zodat het nog wat nagalmt. Nouja, om 07:15 en met een beetje meligheid vanwege de moeheid kan ik het voor 1x nog wel begrijpen, maar niet de hele terugweg .

Verder was het een leuk feest, verbaasde me ook over het geluid, maar die opstelling van de boxen zag er ook een stuk beter uit. Decor was erg gaaf, en drinken halen ging binnen de minuut.

We stonden achteraan, vooraan was het echt 35+ graden gevoelstemperatuur ofzo, achteraan krijg je wat tocht mee van de opening waar de toiletten zitten. Tevens is daar meer ruimte en minder loopvolk .

Denk dat ik Hardbass in Februari ook maar meepak. Was vorig jaar alleen erg rustig, maar weet niet of dat nou zo`n nadeel is.
  zondag 22 november 2009 @ 20:26:08 #37
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_74917381
Just As Easy remix !
There is no rehab for stupidity.
pi_74918142
HardBass line-up
pi_74919039
Nou, poging twee voor mijn verslag van Qlimax. Aangezien tijdens mijn reply Fok! er toch tijdelijk even mee op wilde houden :S...

Maar goed. Voor deze jongen was het voor het eerst in tijden dat hij een nacht-feestje ging mee-maken na een vrije zaterdag.. Zaterdagavond dus alles lekker op het gemakse, in plaats van al het gehaast, op het fietsje naar Utrecht Centraal om daar even Emms op te halen om samen naar Arnhem te reizen. Ik vond het nog meevallen in de trein, normaal gesproken komen alle telefoons uit de zakken, maar in mijn coupe was het nog vrij rustig (op wat gepraat na). Eindelijk in Arnhem gearriveerd, naar de bussen! Gelukkig hebben de meeste mensen last van het schapen-syndroom en sluiten klakkeloos aan in elke rij die ze zien, in de veronderstelling dat het wel goed is als iedereen het doet. Voor mij alleen maar fijn, aangezien deze schapen de man (1,5 meter links van de rij) niet hadden gezien en ik daar gelijk mijn buskaartje kon roggelen. Gelijk doorgelopen naar de bus, en had nog even een zitplekje ook.

Eenmaal aangekomen bij de Gelderdome, even opgesplits omdat we beiden een andere ingang hadden. Vond het trouwens wel vreemd dat mijn kaartje twee keer gescand was, leek me een beetje overkill, maar goed. Snel de jas in een kluisje gepropt, muntjes gehaald, langs de controle. En ik stond nog eerder binnen dan je kunt zeggen. DIE ROOIE IS GEK MAN! HOUD ME TEGEN!

Eenmaal binnen, even vanaf de tribune de opening bekeken. Ik moet zeggen dat ik dat liever vanuit de zaal had gedaan. Had niet dat hele Qlimax gevoel, zoals ik dat eerder had beleefd. Eerlijk gezegd liet het me een beetje koud... :S...
Maar goed, eenmaal bij Bartmans en Huig aangekomen was A-Lusion al op de helft van de set. Paar lekkere nummer, Second Idendity - Identify jammer genoeg gemist (had hem graag willen horen). En de Scope Mash-up deed het erg goed! (Scope DJ - Mashed Up Vol.1 (Rockdown & Lock Hypnotic).. Verder nog een beetje rustig aan gedaan, maar vond het jammer dat A-lUsion zo vroeg stond. Hij kan later naar mijn mening

A-Lusion werd opgevolgd door Davide Sonar (LIVE!). Ik had er toch wel wat verwachtingen van. Ik vind producties als Natural prima om te luisteren. Jammer genoeg was zijn set een beetje een aanfluiting. Hij probeerde met een touch-screen achtig ding te laten zien dat hij beats real-time in de nummers plaatste (hoewel ik dit betwijfelde). Zoals huig ook al zei, hij heeft gewoon een winamp-visualisatie op dat leuke schermpje draaien! Vooral toen hij het scherm eruit haalde, en beetje ermee rond ging lopen, werd het redelijk overduidelijk Fake! Maar goed, zijn grootste blunder moest nog komen. Natural zou hij live gaan spelen op een keyboard. Nou als hier iemand is die mij het verschil kan laten horen tussen de vinyl en zijn live(?) optreden hoor ik dat graag! Redelijk dikke flop voor mij dus..

Vervolgens kwam de volgende geweldige Scantraxx artiest Brennen Heart. De heer en meester van de breakjes en dat hebben we gemerkt ook die avond. Als er geen mooie 'handjes-in-de-lucht' hit voorbij kwam, was hij wel slecht aan het mixen (Reputation game wegdraaiden AJ AJ FOEI FOEI!) of een remix van Wild Fothermuckers (zonde!), ook de rmx van Come As One (wat in mijn ogen ook al een gemist HC plaat was) deed mij geen goed...

Technoboy was de volgende artiest en ik hoopte dat hij de sfeer er een beetje in kon krijgen. Paar lekkere platen gehoord: beiden HS masterz, scope rmx. Ik vond High heels (Van Stephanie, Stephy onder Acti zijn label. Ja dat zei ik toch Boy!) en de showtek plaat wat minder, maar goed... Het lage mixtempo deed mij ook weer niet wat warmer worden. Het leek alsof hij een kookwekker bij elke plaat instelt op 5 minuten... :S

Vervolgens DB-STF. Zoals Seth al eens mooi omschreven hadden. Ze hebben een kunstje, en dat bevalt je, of niet.. Nou in mijn geval bevalt me dit niet echt. De samenwerkingen (oa Coone) vind ik altijd wel te pruimen, maar hun solo hits doen mij niet zoveel. Het is gewoon mijn ding niet.

Headhunterz was vervolgens de volgende artiest (eindelijk, ik riep al de hele avond dat hij de volgende zou zijn:P). Ik had verwacht dat ze hem zouden aankondigen als XQ artiest, maar daar heb ik niets van meegekregen. Heb ik iets gemist? Verder wel paar goede platen gehoord van hem (meerendeel waren we aan het eten, waardoor ik jammer genoeg de Chuckie remix gemist heb )..

Vervolgens was het de beurt om eindelijk eens wat te gaan doen. En de noisecontrollers waren zeker de aangewezen om mij toch eens even flink aan het werk te zetten. Lekker wat edits, remixen en klappers van platen. Paranoid en natuurlijk Pouding Senses hebben mij elke seconde van het nummer laten staan, stampen, zweten en schreeuwen als een gek! Wat me hier erg opviel is dat het publiek ineens erg stil viel..

Deepack mocht het stokje overnemen, en die gingen er in een sprint vandoor! Natuurlijk (zoals te verwachten) een leuke rmx van The prophecy! Ze hebben een moddervet nummer, toch een nieuw lekker jasje kunnen geven (is niet voor iedereen weggelegd)!. Vervolgens weet iemand de naam van dat derde nummer (uit mijn hoofd) met dat luchtalarm. Jezus wat een lekkere plaat was dat ! Vervolgens lekkere set gehoord, niets te klagen. En een prima Deepack setjes zoals je verwacht van hun!

Natuurlijk was het op het einde tijd voor Sonar met Noize supressor. Ik lees overal dat je natuurlijk de standaard hitjes parade kon verwacht van hun. Maar dat weet je nu eenmaal als je daar naartoe gaat, hetzelfde als dat HHZ, voor 90% scantraxx/HHZ/HHZ rmxen heeft gedraaid. Maar goed, Sonar daar ging het om! Jezus wat een machine, Davide SONAR, zo hoor je live-acts te geven. Die bike heeft zoizo altijd al een energie op het podium, maar man man wat een set. Laatste half uur nog even lekker hard doorgegaan, om vervolgens nog helemaal bezweet de bus in te duiken!

Terugreis verliep net zo vlot als de heenreis, vanuit Gelderdome, makkelijk bij de jassen, zo buiten en de bus in. Op het station stond de trein al bijna klaar, en gelukkig nog even zitten naar Utrecht!

Conclusie:

Artiesten; ik vond de opbouw erg lang duren, het had van mij wel eerder wat harder gemogen. Maar goed, het gemiddelde Qlimax publiek komt daar natuurlijk niet voor, maar om alleen met de handje in de lucht te staan... Ik merkte ook erg dat de opbouw elke keer toch weer hard wegzakte, tussen wisselingen van artiesten, maar soms ook in een set. Noisecontrollers, Deepack en NS waren voor mij de setjes van de avond, en A-Lusion heb ik persoonlijk niet veel bewogen, maar dat kwam meer door het tijdstip dan zijn platenkeuze..

Fok'kers; Koepert en Boy nog gesproken. Nog paar tikjes gehad als koepert even in Extase helemaal los ging . Verder prima vermaakt met allen (ja Bartman en huig, jullie waren ook gezellig)..

geluid; Ik heb het meerendeel van de avond met oordoppen in gestaan, hoewel het pas na 3'en echt nodig was vond ik. Heb ze tijdens NS even uitgedaan, maar daar merkte ik wel een verbetering van het geluid met hoe ik het gewend was..

Binnen komen en weggaan; behalve dat het vervelend is dat als je met 2 mensen bent, met verschillende ingangen, ging het heerlijk snel en vlot. Niets te klagen

Totale eindconlusie; de Scantraxx stal is toch niet helemaal mijn ding, en tijdens Qlimax heb ik wel weer gemerkt dat ik het hardere (misschien simpelere) beuk werk toch wat fijner vind, dat al die breakjes, ingewikkelede melodietjes etc.. In het begin niet echt vermaakt (zullen de mensen om me heen ook wel gemerkt hebben), maar aan het einde toch prima vermaakt
Partyagenda;
Outdated....
  zondag 22 november 2009 @ 21:14:12 #40
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74920193
Sorry Crust K merkte t wel, probeerde er ook op te letten, maar door geen noemenswaardige reactie van jouw kant had k zoiets van. mm zal wel meevallen dus

Oh en k luister nu die Isaac set.. Kolere... Dat is toch wel kneitergeile set...
pi_74922584
Er is al veel gezegd.

Kan me eigenlijk het meest in vinden in die van T-Force.

+ punten
A-lusion die opent met drummer beat
TBY die NGIZER draait
Setje van Davide Sonar (zal de enige zijn, maar was even met mijn beste vriendinneke, die moest werken bij het gelredome, even de zaal in gedoken bij Davide Sonar en zijn beide flink los gegaan. Klonk gewoon lekker)
Noisecontrollers die gewoon de herkenbaarheid erin hielden door veel edits te maken
Deepack die gewoon Atrocious draaide en gewoon een keihard setje draaide
Decor wat gewoon een boze boom voorstelde én een groot gezicht (waar ik later pas achterkwam)

Was ook verbaasd toen ik om 10 uur aankwam dat ik zo overal door kon lopen. En toen ik binnenkwam de hele toko al vol was. Niet normaal

En de afgang is toch wel voor DBSTF. Gewoon Gangsta erop gooien, maar gewoon op de helft die plaat gewoon stopt....verrekte Mon-gool!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Boy_Snakeye op 22-11-2009 22:00:05 (sorry BH :P) ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_74922724
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En de afgang is toch wel voor Brennan Heart. Gewoon Gangsta erop gooien, maar gewoon op de helft die plaat gewoon stopt....verrekte Mon-gool!!
Nu haal je 2 dingen door elkaar:
Brennan Heart gooide Reputation Game erop en na het intro stopte hij met draaien
DBSTF gooide Gangsta erop en na het mid-intro kwam ipv de climax het intro van Shiverz
pi_74924181
Aangepast!

Wat ik trouwens wel mistte is gewoon grote schermen zodat je wat mee krijgt wat vooraan bij de DJ gebeurd. Ik heb daarvan niks mee gekregen. Beetje jammer. Maar we zien het allemaal terug op de DVD
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 22 november 2009 @ 23:06:04 #44
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74925927
Oh en @ 16meter . Bedoel je die plaat ongeveer halverwege Davide Sonar? Das Evanescence (My Immortal geloof ik)

EDIT: te voorbarig, aan t end zit idd een plaat met n Within Temptation vocal..

My Bad...

[ Bericht 14% gewijzigd door Koepert op 22-11-2009 23:17:50 ]
pi_74926242
Qlimax was gewoon goud!
pi_74927530
Gisteravond was er ook een liedje (geen idee welke DJ, ik geloof tegen het eind van de avond)
Was een intro me een hele bekende sample van gitaren, met een of anders text van: those idiots wanna rock&roll, but don't know how to play the guitar"

Weet iemand welke dit is ?
pi_74927576
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteravond was er ook een liedje (geen idee welke DJ, ik geloof tegen het eind van de avond)
Was een intro me een hele bekende sample van gitaren, met een of anders text van: those idiots wanna rock&roll, but don't know how to play the guitar"

Deze?

pi_74927917
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is een remix van Rockstar DJ! Ik vond dat echt een super-edit

Verder nog ff lachen met DV8

Nieuwe movie van HS-Magazine met Activator op klompen

[ Bericht 17% gewijzigd door T-Force op 23-11-2009 00:17:22 ]
pi_74928018
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef T-Force het volgende:

[..]

Dit is een remix van Rockstar DJ! Ik vond dat echt een super-edit

Verder nog ff lachen met DV8

Dat was hem ja !

Uit welk liedje komt de sample eigenlijk ?
Klinkt als Gun's & Roses ofzo
pi_74930919
@koepert: Ja, het is een beetje hetzelfde idee. Lange break, vrouwelijke vocal, maar inderdaad iets later in de set.

@Boy: Atrocious werd gedraaid door HHZ dacht ik?

Heb ook niks meegekregen van de DJs zelf. Podium was vrij hoog en achterin de zaal zag je het sowieso niet. Normaal sta ik toch regelmatig te kijken hoe die gasten bezig zijn.

@Surreal: Volgens mij van The Prodigy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')