abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 november 2009 @ 12:03:19 #226
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_75081084
Heb gister trouwens de Decibel-dévouwdé gekeken; lekker dingetje wel, geswitch tussen 4 podia was nice, muziek-keuze uit de Euforia vond ik wat minder en lag het nou aan mn laptop was het geluid af en toe ronduit slecht
+ punten:
Tuneboy die los gaat springt
Dansende Zany
Beelden kloppend bij de muziek ; Tonight, is beaming straight across the universe

XQ-HHZ@HMH ; denk 't nie
enne Willem met bril deed me denken aan deze beste vent
Wat je vindt, ...
pi_75081193
DVD zitten wel wat vage dingen in ja... zie je opeens bij Donkeys hetzelfde shot van 2 stampende moppies als bij NC? Lijkt me dat je op zo'n dag genoeg beelden schiet om dat niet te hoeven doen.

En bleeding... erop bij Zany, moest dat nou?

En bij Frontliner Greenhouse en The first cut alleen intro's. Kies dan 1 van die platen om helemaal te tonen.

Aan de stofwolkjes op main kun je wel zien waar de ekte ekte stonden.
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:28:12 #228
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_75082444
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[06-02-2010] Hard Bass

Voorverkoop start vanmiddag 13:00
Quanta costa? Haal t kaartje na de feestdagen wel
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_75083963
Ik sluit net mijn boxen weer aan. Klinkt godverdomme heerlijk met Headhunterz. Wat heb ik dit gemist, jezus.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  zaterdag 28 november 2009 @ 15:36:15 #230
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_75085499
hard bass it is !
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_75086658
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef mstx het volgende:

[..]

Heb hem nog nooit met een bril op gezien eigenlijk (shot in de auto). Leuke A/S5 trouwens
die bril viel mij ook gelijk op
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_75089044
xQlusive HH doe dan Zatox.
Wel naar HardBass .
pi_75089788
Hard Bass gaat hem hier ook wel worden denk ik, XQ misschien...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 28 november 2009 @ 19:39:12 #234
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_75091792
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef T_Killer het volgende:
Mmm XQ HHZ is geen optie, week voor hardbass, en ga toch liever naar hardbass. Als t XQ A2/Deepack/Zatox was geweest was t n ander verhaal. Maar wel mee eens dat t n slimme zet is van Q-Dance, aangezien iedereen die hardstyle luistert wel in een zekere zin 'fan' is van HHZ, of iig zijn platen kent.

Zit ie btw nou met Gostosa daar aan tafel? Ik dacht dat t geruchten waren dat t z'n vriendin was
Gostosa is ook zijn vriendin..
There is no rehab for stupidity.
pi_75094067
Hehe super thanx voor alle felicitaties !! Ik heb zeker nog even aan jullie allemaal gedacht toen ik gisteren een 'paar' biertjes heb gedronken . Verder vandaag ook een HS-loos weekendje, beetje biertjes drinken maar vanavond
Partyagenda;
Outdated....
pi_75097197
Hard Bass gaat m worden!
Auto gekocht!
Gaat lekker hier
Qlimax was heerlijk
  zondag 29 november 2009 @ 00:36:10 #237
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_75100647
Ik had niet zo'n zin om helemaal naar Eindhoven te rijden maar heb er nu al spijt van dat ik niet naar Hard Nature ben gegaan.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_75106335
Eventjes bijwerken..

Allereerst nog even een korte felicitatie voor CrustyClown! Bij deze.

XQ Headhunterz.. Te verwachten, maar ik weet niet of ik er nou 100% blij mee moet zijn. Ik denk dat ik toch Hard Bass zou kiezen boven XQ Headhunterz.. Zo te zien is het hier ook het gevoel. Ik hoop maar dat het wat word dan .

Wat wel grappig was: gisteren sprak ik iemand in de kroeg aan die ook wel eens naar zo'n feestje wil, ik had het over XQ Headhunterz, vond hij helemaal geweldig, terwijl ik de meeste mensen hier er redelijk nuchter over hoor doen.
Mixes onder de naam Khadber
pi_75112072
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:39 schreef ElDani het volgende:
Eventjes bijwerken..

Allereerst nog even een korte felicitatie voor CrustyClown! Bij deze.

XQ Headhunterz.. Te verwachten, maar ik weet niet of ik er nou 100% blij mee moet zijn. Ik denk dat ik toch Hard Bass zou kiezen boven XQ Headhunterz.. Zo te zien is het hier ook het gevoel. Ik hoop maar dat het wat word dan .

Wat wel grappig was: gisteren sprak ik iemand in de kroeg aan die ook wel eens naar zo'n feestje wil, ik had het over XQ Headhunterz, vond hij helemaal geweldig, terwijl ik de meeste mensen hier er redelijk nuchter over hoor doen.
Ik geloof dat de meeste mensen hier wel veel respect hebben voor Willem. Ik althans wel. Die jongen heeft keihard gewerkt om aan de top te komen dus ik gun hem XQ wel al had ik zelf ook liever een Zatox of Deepack gezien maar denk niet dat het dan snel uitverkocht raakt!
pi_75112486
Tickets HardBass in de pocket !
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 29 november 2009 @ 16:48:57 #241
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_75113412
Twijfelen tussen XQ en Hardbass hier...

HMH <> Gelredome
Headhunterz & Friends <> 4 Teams, 4 live-acts

Denk dat we toch voor XQ gaan, het geluid en sfeer is altijd goed in de HMH en bonvendien hebben we net Qlimax achter de rug in het Gelredome. Ik hoop ook op aantal leuke namen, misschien Tatanka ofzo
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_75115584
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twijfelen tussen XQ en Hardbass hier...

HMH <> Gelredome
Headhunterz & Friends <> 4 Teams, 4 live-acts

Denk dat we toch voor XQ gaan, het geluid en sfeer is altijd goed in de HMH en bonvendien hebben we net Qlimax achter de rug in het Gelredome. Ik hoop ook op aantal leuke namen, misschien Tatanka ofzo
Tatanka kan je den ik wel doorstrepen, die is meer vriendjes met de Fusion clan.
Technoboy zal wel draaien op de XQ van Heady, denk aan dat rmx van Rock Civilization en dat Scope een oude track van hem mocht remixen!
Line-up XQ:
HH & Prophet
HH & Wildstylez (of als P1)
Technoboy
Frontliner
Brennan Heart
D&S

De vocalen zullen wel ondersteund worden door Villian of zou dat niet mogen van Q omdat ze daar Ruffian voor hebben?
  zondag 29 november 2009 @ 19:15:55 #243
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75117726
*snif*

Mijn 406... is misschien niet meer....

Zaterdagavond achterin een VW Caddy geparkeerd.. Remmen voor een stoplicht waarbij opeens mn wielen blokkeerden en k geen kans meer zag daar nog iets zinnigs aan te doen.. VW stond voor t rode licht te wachten, en ja eigenlijk in de weg zeg maar, dus gleed m daar zo naar binnen. Morgen naar de garage kijken hoe erg de schade is, maar op n auto van 1800E vrees ik t ergste. Motorkap lijkt nog wel intact te zijn, grill, voorbumper en 1 koplamp echter wel kaduuk..

K begin de voordelen van ABS in te zien zeg maar..

Desondanks wel gewoon naar een Hardcore-feestje in Groningen geweest om even de boel eruit te stampen.. en eigenlijk verder geen slecht weekend gehad, t was erg gezellig, maar zoiets is nogal n domper..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_75119643
Balen Koepert, hopelijk valt je 406 nog te redden.
  zondag 29 november 2009 @ 21:19:52 #245
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75123626
flink balen idd we hopen op het beste

nieuwe tatanka track... Deepack draaide dees op qlimax

XQ HHZ
Verwachtte line-up XQ:
HHz LIVE
HH & Prophet
Technoboy
Frontliner
Brennan Heart
D&S
A-lusion
Scope
Gostosa
Alpha twins
(andere scantraxx artiesten die ik evt vergeten ben) het zal allicht een festijn worden maar niet voor mij

Jaarmix bijna.. aangezien ik vandaag niet echt de fut heb om hem af te ronden.. hopelijk morgen
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 29 november 2009 @ 21:43:30 #246
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_75125067
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
flink balen idd we hopen op het beste

nieuwe tatanka track... Deepack draaide dees op qlimax

Zwaar lekker nummer!
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_75125327
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
XQ HHZ
Verwachtte line-up XQ:
HHz LIVE
HH & Prophet
Technoboy
Frontliner
Brennan Heart
D&S
A-lusion
Scope
Gostosa
Alpha twins
(andere scantraxx artiesten die ik evt vergeten ben) het zal allicht een festijn worden maar niet voor mij
Q-dance presents: Scantraxx op herhaling dus. Mij niet gezien. Gostosa zal trouwens ook wel samen met Willem draaien, kan hij de knopjes in de gaten houden.

Baasox, Tatanka, Crypsis en Zany + Beholder in het Gelredome is het betere werk.
pi_75134279
Hey T-force,

Gefeliciteerd

Heb je al cadeautjes gehad ?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 30 november 2009 @ 08:59:53 #249
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75134476
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hey T-force,