Quanta costa? Haal t kaartje na de feestdagen welquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[06-02-2010] Hard Bass
Voorverkoop start vanmiddag 13:00
die bril viel mij ook gelijk opquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit met een bril op gezien eigenlijk (shot in de auto).Leuke A/S5 trouwens
Gostosa is ook zijn vriendin..quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef T_Killer het volgende:
Mmm XQ HHZ is geen optie, week voor hardbass, en ga toch liever naar hardbass. Als t XQ A2/Deepack/Zatox was geweest was t n ander verhaal. Maar wel mee eens dat t n slimme zet is van Q-Dance, aangezien iedereen die hardstyle luistert wel in een zekere zin 'fan' is van HHZ, of iig zijn platen kent.
Zit ie btw nou met Gostosa daar aan tafel? Ik dacht dat t geruchten waren dat t z'n vriendin was
Ik geloof dat de meeste mensen hier wel veel respect hebben voor Willem. Ik althans wel. Die jongen heeft keihard gewerkt om aan de top te komen dus ik gun hem XQ wel al had ik zelf ook liever een Zatox of Deepack gezien maar denk niet dat het dan snel uitverkocht raakt!quote:Op zondag 29 november 2009 12:39 schreef ElDani het volgende:
Eventjes bijwerken..
Allereerst nog even een korte felicitatie voor CrustyClown! Bij deze.
XQ Headhunterz.. Te verwachten, maar ik weet niet of ik er nou 100% blij mee moet zijn. Ik denk dat ik toch Hard Bass zou kiezen boven XQ Headhunterz.. Zo te zien is het hier ook het gevoel. Ik hoop maar dat het wat word dan.
Wat wel grappig was: gisteren sprak ik iemand in de kroeg aan die ook wel eens naar zo'n feestje wil, ik had het over XQ Headhunterz, vond hij helemaal geweldig, terwijl ik de meeste mensen hier er redelijk nuchter over hoor doen.
Tatanka kan je den ik wel doorstrepen, die is meer vriendjes met de Fusion clan.quote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twijfelen tussen XQ en Hardbass hier...
HMH <> Gelredome
Headhunterz & Friends <> 4 Teams, 4 live-acts
Denk dat we toch voor XQ gaan, het geluid en sfeer is altijd goed in de HMH en bonvendien hebben we net Qlimax achter de rug in het Gelredome. Ik hoop ook op aantal leuke namen, misschien Tatanka ofzo
Zwaar lekker nummer!quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
flink balen iddwe hopen op het beste
nieuwe tatanka track...Deepack draaide dees op qlimax
Q-dance presents: Scantraxx op herhaling dus.quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
XQ HHZ![]()
Verwachtte line-up XQ:
HHz LIVE
HH & Prophet
HH & Wildstylez (of als P1)
Technoboy
Frontliner
Brennan Heart
D&S
A-lusion
Scope
Gostosa
Alpha twins
(andere scantraxx artiesten die ik evt vergeten ben) het zal allicht een festijn worden maar niet voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |