MET PLEZIER!quote:
je bent niet gek althans niet om deze redenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:51 schreef Koepert het volgende:
En elke keer bij die Shreek-mashup dinges van NC @ Qlimax hoor ik
Its a place of shreeks tweet tweet tweetBen ik nou zo ontspoord of zijn er meer die dat er in horen?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je bent niet gek althans niet om deze redenwant dit is echt wat er gezegd wordt
![]()
Klopt wel.. K zou me er niet op rukken iig..quote:trxq... wij hebben echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeel andere smaak.... maar ieder zijn ding![]()
Alleen al omdat het de enige Scantraxx artiest is die goed kan mixen en er moeite in steekt in plaats van alleen de fader te gebruiken.quote:
You try to play me had er eigenlijk ook wel in gemoeten ja... onbegonnen werk dus zo'n top 10.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik stel geen lijst samen.. ik laat in mijn jaarmix wel zien wat ik dé platen van dit jaar vond..
mijn 2 top favorieten zal ik echter hier benoemen en ze zijn niet eens van het vieze mannetje
Ivan Carsten - You try to play me
Noisecontrollers - Samara
Het is dat ik hem net al heb opgestuurdquote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef T_Killer het volgende:
hij is uit, dus voor diegene die nog n top 10 gaan opstellen: neem hem mee!
quote:1. Project One - Rate Reducer (Headhunterz mix)
2. D-Block & S-Te-Fan - Shiverz
3. Wildstylez - Push that feeling
4. The Prophet - Recession
5. Josh & Wesz - Like Thiz
6. Noisecontrollers - Revolution is here
7. Psyko Punkz - Overclipping
8. Ivan Carsten - You try to play me
9. Zatox & Activator - Oxygen
10.Crypsis ft. Sasha F - Get Hit
dat was sowieso het vetste feest van 2009, al voor dat Qlimax en/of Qountdown geweest zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:00 schreef Koepert het volgende:
K merk trouwens dat ik (mede door die kutinterviews) minder kan nagenieten van Qlimax met die set.. Of zou t toch komen omdat XQ stiekem VEEEL VETTER WAS!..
OMG OMG OMG, eindelijk!quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
MET PLEZIER!
![]()
![]()
![]()
![]()
Die break is zo heilig van Live The Moment: (hier te horen)
http://soundcloud.com/sar(...)ve-the-moment-teaser
En dan Wan Taim natuurlijk!
thuis maar ff luisteren of die net zo dik is als Wan Taim en dus samen op 1 release kunnenquote:Op woensdag 25 november 2009 06:14 schreef 16meter het volgende:
@mstx: Heb JDX volgens mij nog nooit horen draaien, maar dit is gewoon epische shizzle![]()
precies, die man is goudquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen al omdat het de enige Scantraxx artiest is die goed kan mixen en er moeite in steekt in plaats van alleen de fader te gebruiken.
Heb die vent nog nooit gezien of gehoord op feestjes.....zoveel draait hij toch niet?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen al omdat het de enige Scantraxx artiest is die goed kan mixen en er moeite in steekt in plaats van alleen de fader te gebruiken.
Hij deed toch de Black Identity of niet??quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb die vent nog nooit gezien of gehoord op feestjes.....zoveel draait hij toch niet?
x2 .. en anders omdat NLS zo goed als mijn toppers al vermeld heeftquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik stel geen lijst samen.. ik laat in mijn jaarmix wel zien wat ik dé platen van dit jaar vond..
maar 4 feesten in zijn PF-agenda, dus dat klopt welquote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb die vent nog nooit gezien of gehoord op feestjes.....zoveel draait hij toch niet?
was die van hem?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hij deed toch de Black Identity of niet??
Verder moet je eens op zijn youtube kijken, oa die Forever Young remix na Defqon is van hem.
Ooit een keer in de Matrixx gezien, zal jij ook wel bij zijn geweest. Maar was vroeg op de avond.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar 4 feesten in zijn PF-agenda, dus dat klopt welheb hem zelf alleen tijdens de laatste Hard Bass in het Silverdome gehoord, in dat koude/kleine 2e zaaltje; maar wat ging dat mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |