gecondoleerd!quote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef Koepert het volgende:
@ T-Force (En de rest misschien) : Remmen deden het wel (Hard trappen, oude auto, dat wel...) maar zit geen ABS op die auto, dus bij stevig remmen blokkeerden de wielen, en dan wordt ie n tikje onbestuurbaar zeg maar.. Vanmiddag naar de garage geweest........ *Snif* De Peug is niet meer.... Dus maar kijken naar iets anders..
Verder ga ik nu de audio er maar uit halen en t mixxie ff luistern..
Nou dat is mooi klote zeg! Zonde!quote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef Koepert het volgende:
@ T-Force (En de rest misschien) : Remmen deden het wel (Hard trappen, oude auto, dat wel...) maar zit geen ABS op die auto, dus bij stevig remmen blokkeerden de wielen, en dan wordt ie n tikje onbestuurbaar zeg maar.. Vanmiddag naar de garage geweest........ *Snif* De Peug is niet meer.... Dus maar kijken naar iets anders..
Verder ga ik nu de audio er maar uit halen en t mixxie ff luistern..
Gecondoleerd, en nu dan ook gefeliciteerdquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Koepert het volgende:
Nu was ik dus vanmiddag bij de garage alwaar ik hoorde dat de 406 niet meer te repareren was.. De garagist had nog wel een 306 1.9D staan uit 2000.. Na enig rekenwerk(kan diesel uit enzo), overdenkingen, en andere hersenkraak-activiteiten.. Is die nu van mij en kan ik m donderdag halen... Hoe gek kan t lopen..
ach vooruitgang.. N scheurijzer was die 406 nou ook niet echt, vlot zat.. Maar deze is in km's goedkoper.. en nieuwer, en ABS... en ruim genoeg.. Hij is vlot zat. Loopt ook gewoon bijna 200 en optrekken wil best.. Maar k heb m niet gekocht om te racen, gewoon om lekker naar feestjes te kunnen rijden, mobiel te zijn. Dus wat mij betreft is dit vooruitgang, hoewel ik denk ik wel moet wennen aan dieselen..quote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef 16meter het volgende:
Wat gaat 't topic weer hard na een dooie zondag.![]()
Gefeliciteerd T-Force.
En Koepert, feli met je nieuwe waggie. Al weet ik niet of het echt een vooruitgang is? Maar je kunt iig weer stad en land af naar al die wilde hardstyle fissa's.
Vanavond de mix maar eens beluisteren.
Slecht nieuws voor jou denk ik dan..quote:Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Danku..![]()
Plaatjes uit begin 2009.. ja ik had nog een aantal platen als back up staan voor als ik tijd over mocht hebben, daar zaten nog wat plaatjes uit die periode bij..maar ik ga niet platen die ik beter vind eruit laten omdat ik ook plaatjes vanuit het begin van het jaar erin wil stoppen..Het blijft moeilijk keuzes maken
Dit waren gewoon voor mij gewoon de beste platen van het jaar...![]()
Nogmaals bedankt voor het luisteren
[..]
Geeft niets, ik had al een donkerbruin vermoeden (naar aanleiding van jouw drolletje)![]()
Ik bedoelde meer qua ruimte en comfort t.o.v. de 406. Maar ABS is mooi meegenomen en een 1.9 moet toch wel lekker mee kunnen komen in het verkeer.quote:Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
ach vooruitgang.. N scheurijzer was die 406 nou ook niet echt, vlot zat.. Maar deze is in km's goedkoper.. en nieuwer, en ABS... en ruim genoeg.. Hij is vlot zat. Loopt ook gewoon bijna 200 en optrekken wil best.. Maar k heb m niet gekocht om te racen, gewoon om lekker naar feestjes te kunnen rijden, mobiel te zijn. Dus wat mij betreft is dit vooruitgang, hoewel ik denk ik wel moet wennen aan dieselen..
Ja die zijn erg fijn.. maar ik heb geen plaats meer voor zequote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef ElDani het volgende:
Zany & Dozer - Huwex/Fruxaq (FUS060-5)
Label: Fusion
Vinyl release: Half December 2009
Aardig leuk dus.
mooi dat je gelijk weer een andere wagen hebt gevonden kerelquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Koepert het volgende:
Nu was ik dus vanmiddag bij de garage alwaar ik hoorde dat de 406 niet meer te repareren was.. De garagist had nog wel een 306 1.9D staan uit 2000.. Na enig rekenwerk(kan diesel uit enzo), overdenkingen, en andere hersenkraak-activiteiten.. Is die nu van mij en kan ik m donderdag halen... Hoe gek kan t lopen..
die hoorde ik laatst nog bij New York, toffe plaatjes van de herenquote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef ElDani het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor jou denk ik dan..
Zany & Dozer - Huwex/Fruxaq (FUS060-5)
Label: Fusion
Vinyl release: Half December 2009
Aardig leuk dus.
Hij komt me zeer bekend voor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:24 schreef T-Force het volgende:
Nogmaals bedanktBen inmiddels niet meer jarig, maar echt een topverjaardag gehad
![]()
Ik heb van de ouders van mijn vriendin nog een shirt gehad, wat Boy nog bekend moet voorkomen. Omleiding, ik sta hier verdomme te stampen![]()
quote:
Gister het setje van Super Marco May op staan van Q-base 2005. Damn wat een lekker geluid hadden we toen. Als ze nou eens die nieuwe kick eronder zetten dan klinken die platen nog beterquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren weer een paar 'oude' plaatjes geluisterd die me nog steeds kippenvel bezorgen![]()
quote:01. DJ Pavo vs DJ Zany - Orgasmo
02. DJ Mystery - Punani
03. Donkey Rollerz - We Are One
04. DJ Duco - In Your Head
05. Brennan & Heart - We Are Possessed (Brennan's Fear Mix)
06. Blademasters - Master Blade
07. DJ Duro - D-Sucka
08. ID
09. Raine - Dominating
10. Tatanka - Do You Know This One? (Wings Of The Down)
11. Showtek - Down With This
12. Da Bootleggers - Bitches & Ho's
13. DJ Zany - Pure
14. ID
15. Unknown - Tatanka Doesn't Like The Records That U Play
16. Punk Brozz - Caligula
17. DJ Zany vs DJ Duro - Our Power
18. DJ Rob - Bang Bang
19. Jimmy The Sound - M.O.D.U.L.O (Remix)
ik ben sowieso niet van alleen maar bekende klappers in een mix, dus een paar leuke plaatjes zullen er zeker tussen zittenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:50 schreef Koepert het volgende:
Ik kan er geen klap van, maar ingaande op Eldani's opmerking over bekende klappers.. Voelt iemand zich geroepen om een mix te maken met de onderschatte, miskende talenten-tracks?
Dj Norman - Killed
dat niveau?
Of leg ik nu teveel druk op teveel verschillende mixxen?
Die is helaas bij mij net afgevallen omdat die webversie niet beatsynchroon bleef lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |