abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75146981
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef Koepert het volgende:
@ T-Force (En de rest misschien ) : Remmen deden het wel (Hard trappen, oude auto, dat wel...) maar zit geen ABS op die auto, dus bij stevig remmen blokkeerden de wielen, en dan wordt ie n tikje onbestuurbaar zeg maar.. Vanmiddag naar de garage geweest........ *Snif* De Peug is niet meer.... Dus maar kijken naar iets anders..

Verder ga ik nu de audio er maar uit halen en t mixxie ff luistern..
gecondoleerd!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_75147202
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef Koepert het volgende:
@ T-Force (En de rest misschien ) : Remmen deden het wel (Hard trappen, oude auto, dat wel...) maar zit geen ABS op die auto, dus bij stevig remmen blokkeerden de wielen, en dan wordt ie n tikje onbestuurbaar zeg maar.. Vanmiddag naar de garage geweest........ *Snif* De Peug is niet meer.... Dus maar kijken naar iets anders..

Verder ga ik nu de audio er maar uit halen en t mixxie ff luistern..
Nou dat is mooi klote zeg! Zonde!
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 30 november 2009 @ 17:10:09 #278
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75149279
Nu was ik dus vanmiddag bij de garage alwaar ik hoorde dat de 406 niet meer te repareren was.. De garagist had nog wel een 306 1.9D staan uit 2000.. Na enig rekenwerk(kan diesel uit enzo), overdenkingen, en andere hersenkraak-activiteiten.. Is die nu van mij en kan ik m donderdag halen... Hoe gek kan t lopen..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_75150165
Wat gaat 't topic weer hard na een dooie zondag.

Gefeliciteerd T-Force.

En Koepert, feli met je nieuwe waggie. Al weet ik niet of het echt een vooruitgang is? Maar je kunt iig weer stad en land af naar al die wilde hardstyle fissa's.

Vanavond de mix maar eens beluisteren.
  maandag 30 november 2009 @ 17:30:20 #280
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_75150198
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Koepert het volgende:
Nu was ik dus vanmiddag bij de garage alwaar ik hoorde dat de 406 niet meer te repareren was.. De garagist had nog wel een 306 1.9D staan uit 2000.. Na enig rekenwerk(kan diesel uit enzo), overdenkingen, en andere hersenkraak-activiteiten.. Is die nu van mij en kan ik m donderdag halen... Hoe gek kan t lopen..
Gecondoleerd, en nu dan ook gefeliciteerd

Feli T-Force ook!

Nu eerst de mix downloaden, net in de trein al de berichtjes gelezen en lekker gemaakt

[ Bericht 2% gewijzigd door LtNoX op 30-11-2009 17:43:05 ]
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
  maandag 30 november 2009 @ 18:00:07 #281
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75151402
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef 16meter het volgende:
Wat gaat 't topic weer hard na een dooie zondag.

Gefeliciteerd T-Force.

En Koepert, feli met je nieuwe waggie. Al weet ik niet of het echt een vooruitgang is? Maar je kunt iig weer stad en land af naar al die wilde hardstyle fissa's.

Vanavond de mix maar eens beluisteren.
ach vooruitgang.. N scheurijzer was die 406 nou ook niet echt, vlot zat.. Maar deze is in km's goedkoper.. en nieuwer, en ABS... en ruim genoeg.. Hij is vlot zat. Loopt ook gewoon bijna 200 en optrekken wil best.. Maar k heb m niet gekocht om te racen, gewoon om lekker naar feestjes te kunnen rijden, mobiel te zijn. Dus wat mij betreft is dit vooruitgang, hoewel ik denk ik wel moet wennen aan dieselen..
  maandag 30 november 2009 @ 18:15:28 #282
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_75151967
Gefeliciteerd T-Force .
There is no rehab for stupidity.
pi_75152922
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Danku..
Plaatjes uit begin 2009.. ja ik had nog een aantal platen als back up staan voor als ik tijd over mocht hebben, daar zaten nog wat plaatjes uit die periode bij..maar ik ga niet platen die ik beter vind eruit laten omdat ik ook plaatjes vanuit het begin van het jaar erin wil stoppen..Het blijft moeilijk keuzes maken
Dit waren gewoon voor mij gewoon de beste platen van het jaar...

Nogmaals bedankt voor het luisteren
[..]

Geeft niets, ik had al een donkerbruin vermoeden (naar aanleiding van jouw drolletje)
Slecht nieuws voor jou denk ik dan..

Zany & Dozer - Huwex/Fruxaq (FUS060-5)

Label: Fusion
Vinyl release: Half December 2009

Aardig leuk dus .
pi_75154121
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef Koepert het volgende:

[..]

ach vooruitgang.. N scheurijzer was die 406 nou ook niet echt, vlot zat.. Maar deze is in km's goedkoper.. en nieuwer, en ABS... en ruim genoeg.. Hij is vlot zat. Loopt ook gewoon bijna 200 en optrekken wil best.. Maar k heb m niet gekocht om te racen, gewoon om lekker naar feestjes te kunnen rijden, mobiel te zijn. Dus wat mij betreft is dit vooruitgang, hoewel ik denk ik wel moet wennen aan dieselen..
Ik bedoelde meer qua ruimte en comfort t.o.v. de 406. Maar ABS is mooi meegenomen en een 1.9 moet toch wel lekker mee kunnen komen in het verkeer.
  maandag 30 november 2009 @ 19:11:43 #285
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75154569
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef ElDani het volgende:

Aardig leuk dus .
Ja die zijn erg fijn.. maar ik heb geen plaats meer voor ze ik zou niet weten welke plaat ik weg zou moeten laten

Verder bedankt T-force ( en gefeliciteerd )
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_75156550
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Koepert het volgende:
mooi dat je gelijk weer een andere wagen hebt gevonden kerel heb je foto's van je nieuwe ijzer?
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef ElDani het volgende:

[..]

Slecht nieuws voor jou denk ik dan..

Aardig leuk dus .
die hoorde ik laatst nog bij New York, toffe plaatjes van de heren
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 30 november 2009 @ 20:46:44 #287
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75159395

ME like and theracords gaat volgend jaar groeien denk ik zo, ondanks dat het totaal anders is van de standaard hardstyle... het feit dat ze grotere artiesten als crypsis en vortex voor remixes weten te strikken zegt ook wel iets in mijn ogen..

Ik zou ze best wel eens een area willen zien hosten ergens en dan een kijkje nemen...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 30 november 2009 @ 22:42:14 #288
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_75164526
gefelie T-Force !

zelf heel et weekend met koorts op bed gelezen

wat is die site waar jullie op voten ? morge is die mixjes luusteren
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_75169408
Nogmaals bedankt Ben inmiddels niet meer jarig, maar echt een topverjaardag gehad

Ik heb van de ouders van mijn vriendin nog een shirt gehad, wat Boy nog bekend moet voorkomen. Omleiding, ik sta hier verdomme te stampen

Voor de rest was mijn verjaardag vandaag eigenlijk alleen voor familie e.d. maar een aantal maten hadden besloten toch even langs te komen als verassing en daar hebben we natuurlijk de nodige biertjes op gedronken.

Verder ga ik met het geld dat ik heb gekregen oordopjes kopen, zodat ik over 20 jaar nog een redelijk fatsoenlijk gehoord heb

Nu ga ik slapen! Ik zeg: Hopaaaaaaa & Welterusten
pi_75171241
Zaterdag nog mensen naar Meetriks?
pi_75171448
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 01:24 schreef T-Force het volgende:
Nogmaals bedankt Ben inmiddels niet meer jarig, maar echt een topverjaardag gehad

Ik heb van de ouders van mijn vriendin nog een shirt gehad, wat Boy nog bekend moet voorkomen. Omleiding, ik sta hier verdomme te stampen
Hij komt me zeer bekend voor. Hoop dat ie een past. En als je mama 'm strijkt, altijd ff een a4'tje op de afdruk leggen, maar dat heeft je vriendin vast al verteld
In ieder geval veel plezier ermee
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 06:04 schreef 16meter het volgende:
Zaterdag nog mensen naar Meetriks?
maar dat wist je al
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_75171933
gisteren weer een paar 'oude' plaatjes geluisterd die me nog steeds kippenvel bezorgen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_75172241
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren weer een paar 'oude' plaatjes geluisterd die me nog steeds kippenvel bezorgen
Gister het setje van Super Marco May op staan van Q-base 2005. Damn wat een lekker geluid hadden we toen. Als ze nou eens die nieuwe kick eronder zetten dan klinken die platen nog beter
quote:
01. DJ Pavo vs DJ Zany - Orgasmo
02. DJ Mystery - Punani
03. Donkey Rollerz - We Are One
04. DJ Duco - In Your Head
05. Brennan & Heart - We Are Possessed (Brennan's Fear Mix)
06. Blademasters - Master Blade
07. DJ Duro - D-Sucka
08. ID
09. Raine - Dominating
10. Tatanka - Do You Know This One? (Wings Of The Down)
11. Showtek - Down With This
12. Da Bootleggers - Bitches & Ho's
13. DJ Zany - Pure
14. ID
15. Unknown - Tatanka Doesn't Like The Records That U Play
16. Punk Brozz - Caligula
17. DJ Zany vs DJ Duro - Our Power
18. DJ Rob - Bang Bang
19. Jimmy The Sound - M.O.D.U.L.O (Remix)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:52:24 #294
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75174868
Zoals verwacht; Bartmans heerlijke mix Prettig op de fiets
Maar donderdag kan k mn nieuwe voiture halen. Donkerblauwe 5deurs hatch uit 2000 (peugeot 306 dus) Geen foto's van nog.. Komt waarschijnlijk nog wel.

SMM @ Q-Base '05 Blijft nice..
pi_75176203
Heb zojuist een eerste versie van mijn jaarmix af. Ik mis echter nog wat tracks die ik er verdomde graag in wil doen, dus deze gaat denk ik niet uitgegeven worden.

Insteek is overigens ongeveer hetzelfde als vorig jaar: Vooral de grote bekende klappers. (Uitzonderingen daargelaten)
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:50:17 #296
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75176749
Ik kan er geen klap van, maar ingaande op Eldani's opmerking over bekende klappers.. Voelt iemand zich geroepen om een mix te maken met de onderschatte, miskende talenten-tracks?

Dj Norman - Killed
dat niveau?
Of leg ik nu teveel druk op teveel verschillende mixxen?
pi_75176776
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:50 schreef Koepert het volgende:
Ik kan er geen klap van, maar ingaande op Eldani's opmerking over bekende klappers.. Voelt iemand zich geroepen om een mix te maken met de onderschatte, miskende talenten-tracks?

Dj Norman - Killed
dat niveau?
Of leg ik nu teveel druk op teveel verschillende mixxen?
ik ben sowieso niet van alleen maar bekende klappers in een mix, dus een paar leuke plaatjes zullen er zeker tussen zitten zoals vorig jaar met The Machine meen ik me te herinneren...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:59:09 #298
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75177019
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:50 schreef Koepert het volgende:

Dj Norman - Killed
Die is helaas bij mij net afgevallen omdat die webversie niet beatsynchroon bleef lopen

the machine gebruik ik ook
pi_75177207
er zitten genoeg leuke plaatjes in die 2009-lijst van mstx, die weinig/niet gebruikt zullen gaan worden gok ik dus dat wordt nog moeilijk kiezen tussen die plaatjes en tussen ekte ekte kneiters!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_75177235
zal ik hem even voldoen, heb stiekem wel een tof plaatje voor de TT
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: