MET PLEZIER!quote:
je bent niet gek althans niet om deze redenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:51 schreef Koepert het volgende:
En elke keer bij die Shreek-mashup dinges van NC @ Qlimax hoor ik
Its a place of shreeks tweet tweet tweetBen ik nou zo ontspoord of zijn er meer die dat er in horen?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je bent niet gek althans niet om deze redenwant dit is echt wat er gezegd wordt
![]()
Klopt wel.. K zou me er niet op rukken iig..quote:trxq... wij hebben echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeel andere smaak.... maar ieder zijn ding![]()
Alleen al omdat het de enige Scantraxx artiest is die goed kan mixen en er moeite in steekt in plaats van alleen de fader te gebruiken.quote:
You try to play me had er eigenlijk ook wel in gemoeten ja... onbegonnen werk dus zo'n top 10.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik stel geen lijst samen.. ik laat in mijn jaarmix wel zien wat ik dé platen van dit jaar vond..
mijn 2 top favorieten zal ik echter hier benoemen en ze zijn niet eens van het vieze mannetje
Ivan Carsten - You try to play me
Noisecontrollers - Samara
Het is dat ik hem net al heb opgestuurdquote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef T_Killer het volgende:
hij is uit, dus voor diegene die nog n top 10 gaan opstellen: neem hem mee!
quote:1. Project One - Rate Reducer (Headhunterz mix)
2. D-Block & S-Te-Fan - Shiverz
3. Wildstylez - Push that feeling
4. The Prophet - Recession
5. Josh & Wesz - Like Thiz
6. Noisecontrollers - Revolution is here
7. Psyko Punkz - Overclipping
8. Ivan Carsten - You try to play me
9. Zatox & Activator - Oxygen
10.Crypsis ft. Sasha F - Get Hit
dat was sowieso het vetste feest van 2009, al voor dat Qlimax en/of Qountdown geweest zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:00 schreef Koepert het volgende:
K merk trouwens dat ik (mede door die kutinterviews) minder kan nagenieten van Qlimax met die set.. Of zou t toch komen omdat XQ stiekem VEEEL VETTER WAS!..
OMG OMG OMG, eindelijk!quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
MET PLEZIER!
![]()
![]()
![]()
![]()
Die break is zo heilig van Live The Moment: (hier te horen)
http://soundcloud.com/sar(...)ve-the-moment-teaser
En dan Wan Taim natuurlijk!
thuis maar ff luisteren of die net zo dik is als Wan Taim en dus samen op 1 release kunnenquote:Op woensdag 25 november 2009 06:14 schreef 16meter het volgende:
@mstx: Heb JDX volgens mij nog nooit horen draaien, maar dit is gewoon epische shizzle![]()
precies, die man is goudquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen al omdat het de enige Scantraxx artiest is die goed kan mixen en er moeite in steekt in plaats van alleen de fader te gebruiken.
Heb die vent nog nooit gezien of gehoord op feestjes.....zoveel draait hij toch niet?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen al omdat het de enige Scantraxx artiest is die goed kan mixen en er moeite in steekt in plaats van alleen de fader te gebruiken.
Hij deed toch de Black Identity of niet??quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb die vent nog nooit gezien of gehoord op feestjes.....zoveel draait hij toch niet?
x2 .. en anders omdat NLS zo goed als mijn toppers al vermeld heeftquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik stel geen lijst samen.. ik laat in mijn jaarmix wel zien wat ik dé platen van dit jaar vond..
maar 4 feesten in zijn PF-agenda, dus dat klopt welquote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb die vent nog nooit gezien of gehoord op feestjes.....zoveel draait hij toch niet?
was die van hem?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hij deed toch de Black Identity of niet??
Verder moet je eens op zijn youtube kijken, oa die Forever Young remix na Defqon is van hem.
Ooit een keer in de Matrixx gezien, zal jij ook wel bij zijn geweest. Maar was vroeg op de avond.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar 4 feesten in zijn PF-agenda, dus dat klopt welheb hem zelf alleen tijdens de laatste Hard Bass in het Silverdome gehoord, in dat koude/kleine 2e zaaltje; maar wat ging dat mooi
http://pictures.q-dance.nl//6474/large/1/0746_alex_1935.jpgquote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Houniet het volgende:
Heeft iemand deze shot voor mij vanaf de voorkant?
http://www.fantazie.nl/im(...)009-q-dance-1680.jpg
Alpha Twins - The darksidequote:Op woensdag 25 november 2009 16:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
en hij zat ook achter het Qlimax anthem van de ALpha2 aldus zijn myspace
heel gevarieerde man muzikaal gezien, en iemand die meer kan dan de simpele hardstyle melodieen
Bij LANGE na niet..quote:En verder blijkt het dus een beetje de Ophidian van de Hardstyle te zijn, kewl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Tis echt een mix van of juist hele harde nummers, of juist hele happy nummers. Wou eigenlijk nog promises tussen wrikken, maar dat is ook weer een recente....dus ik dacht dan Serenity maar.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja die titan track is idd lekkerbeetje meer richting 2006-7 sound
ik mag hem wel
Boy jouw top 10 komt al meer in de richting van wat ik zelf in gedachten had![]()
uhuquote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zie net trouwens, dat het gewoon Pinas gewoon Titan is...die gast heeft het goed voor elkaar.
uhhh Nederlandse neger dan...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
uhu
de eerste echte neger in de Hardstyle scene
Dat filmpje![]()
Als je eenmaal een rooie heb gehad wil je nooit meer wat anderswat een gezellige boel altijd met die gasten
![]()
Maar blackmail is een klein iel mannetje en Titan is (zoals zijn naam al aangeeft) een grote neger zoals het hoortquote:
Ik vind dat de enige echte negerts de kleine brede varianten zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar blackmail is een klein iel mannetje en Titan is (zoals zijn naam al aangeeft) een grote neger zoals het hoort
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja die titan track is idd lekkerbeetje meer richting 2006-7 sound
ik mag hem wel
Boy jouw top 10 komt al meer in de richting van wat ik zelf in gedachten had![]()
Jaarmix V 1.0 is af.. nu nog luisteren op fouten die niet opvallen in ableton enzo, en heel miss outrootje maken...
en wellicht staat ie nog voor het weekend online maar reken er niet opik kan jullie alvast wel blij maken met een semi-dode mus, namelijk de tracklist:
Zo alleen maar harde platen zoals ik het graag mag zien, hoop hem dit weekend via de kanalen te ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat je Get Hit, Weapon en Lullaby er niet bij in hebt zitten
![]()
Baal ervan dat er hier de laatste tijd weinig feestjes worden bezocht laatste feest was Q-baseKomt omdat meeste kameraden van mij allemaal minder Hardstyle beginnen te luisteren en weinig trek meer hebben in die grote feesten
Laten we hopen dat het tijdelijk is, want wil niet altijd alleen maar verslagen hier en op Partyflock lezen over al die dikke feesten.
En omdat er voor mijn gevoel nog woensdag is:
http://www.youtube.com/user/showteknl#p/a/u/2/Dd_9j2n7b3k
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zo alleen maar harde platen zoals ik het graag mag zien, hoop hem dit weekend via de kanalen te ontvangenJammer dat je Get Hit, Weapon en Lullaby er niet bij in hebt zitten
![]()
Baal ervan dat er hier de laatste tijd weinig feestjes worden bezocht laatste feest was Q-baseKomt omdat meeste kameraden van mij allemaal minder Hardstyle beginnen te luisteren en weinig trek meer hebben in die grote feesten
Laten we hopen dat het tijdelijk is, want wil niet altijd alleen maar verslagen hier en op Partyflock lezen over al die dikke feesten.
En omdat er voor mijn gevoel nog woensdag is:
http://www.youtube.com/user/showteknl#p/a/u/2/Dd_9j2n7b3k
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor zover ik nu even snel kan horen hebben ze Noisecontroller - ID laten staan. Pounding Senses edit is er inderdaad uitgehaald. Bovendien staat de opener van JDX er niet op.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:11 schreef ElDani het volgende:
Noisecontrollers heeft zijn liveact in hogere kwaliteit op het Internet geramd.
Enig puntje van kritiek is dat ze die ID en die Pounding Senses edit eruit gehaald schijnen te hebben.
Bartman, heb jij ook al nieuws van de DVDquote:Op donderdag 26 november 2009 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren de DVD van Decibel 2009 in de bus gekregen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Boy_Snakeye op 26-11-2009 20:56:25 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Gewoon van die vage mensen die gek doen als er een camera op hun bakkus gezet wordt, altijd leuk om dat met de mede-Fokkertjes te delenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:36 schreef T-Force het volgende:
Voor de mensen die de DVD van Decibel niet hebben kun je op dit Youtube account een hoop bekijken
http://www.youtube.com/user/LipDJ1986
Ik vind het eigenlijk wel goeie DVD als ik het zo zie![]()
En wat is het idee van die gifjes die Boy vaak maakt?
Wie zijn de kerels die er los lopen te gaan?
Ja komende zaterdag Fabulous, maar ik denk niet dat ik jullie daar zal treffenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hey T-Force, wanneer is jou volgend feestje
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat blauwe shirt ben ik dus
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Hoewel je het misschien niet zou verwachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
Even een vraagje! Doet er hier iemand aan drugs tijdens de party?
Nooit...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
EDIT:
Nee, ik hoef geen drugs van jullie te kopen!
Nee, ik gebruik geen drugs!
Nee, ik verkoop ook geen drugs!
Zo, is dat ook uit de wereld geholpen
Ik zelf drink altijd ook gewoon bier maar dat was het![]()
En ben ik er snel bij of watquote:Uploading madness!!Here's our newest addition to the world of cheesy nustyle! Let the flaming begin! xD
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:33 schreef T-Force het volgende:
Whehe, iedereen doet hier wel erg leip over drugs![]()
Ach, boeiend![]()
Ai, dat wordt een stamploos weekend?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:47 schreef 16meter het volgende:
word me net ff lekker afgesneden over het fietspad.. noodstop gemaakt en op m'n bek gegaan (met scooter).
zijkant scooter/zijkant 16m, arm 16m, broek, helm naar de klote
wat een debielen ook in het verkeer...![]()
fijn weekend!!1
Ach ik heb mijn scooter met 105km/h tegen de flank van een auto aangereden, die kwam uit een uitritquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:47 schreef 16meter het volgende:
word me net ff lekker afgesneden over het fietspad.. noodstop gemaakt en op m'n bek gegaan (met scooter).
zijkant scooter/zijkant 16m, arm 16m, broek, helm naar de klote
wat een debielen ook in het verkeer...![]()
fijn weekend!!1
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn scooter met 105km/h tegen de flank van een auto aangereden, die kwam uit een uitrit
Helm gespleten, zelf helemaal open en 1500 euro schade aan me scooter
Verkapte "Kijk-mijn-scooter-hard-gaan-en-ik-ben-stoer" postquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn scooter met 105km/h tegen de flank van een auto aangereden, die kwam uit een uitrit
Verkapte "Kijk-ik-heb-een-nieuwe-vriendin-en-we-gaan-hard-en-ik-ben-stoer" postquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor mezelf ook. Dit weekend lekker een weekendje Maastricht met het bedrijf en mijn nieuwe vriendin![]()
Nietus....quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Scooter?
respect to the man in the icecream van!
[..]
Verkapte "Kijk-ik-heb-een-nieuwe-vriendin-en-we-gaan-hard-en-ik-ben-stoer" post
Ja, maar jij reed veel te hard.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Meer een "stoer-is-meestal-stom" postquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verkapte "Kijk-mijn-scooter-hard-gaan-en-ik-ben-stoer" post
Dramatisch daar. Lijken zich meer te concentreren op eclectic en allemaal dat Arabische gejengelquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nietus....want we gaan niet hard en ik ben ook niet stoer. Wordt gewoon een chill weekendje
Net trouwens gekeken op de site van de peppermill, maar dat is ook niet meer wat het geweest is...
Laatste keer was voor mij in 2004. Toen was het nog wel een vette tent. Main zaal was te doen en je had toen zo'n hardcore/hardstyle zaal ernaast. Maar nu is het dus gewoon 80's 90's en R&Bquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dramatisch daar. Lijken zich meer te concentreren op eclectic en allemaal dat Arabische gejengel
Herkenbaar. Zelf keer vol met 90 op een auto geknald. 2 weken ziekenhuis + halfjaar niet kunnen lopen. Nu nog altijd last vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Godver en niemand die begint.... Sorry Rippertje
Erik (CrustyClown)
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Heb je je Megane alweer in de prak gereden?quote:
Ik zou eerst die Megane nemen... toen in die Focus gereden... man man man wat een verschilquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb je je Megane alweer in de prak gereden?
Een Focus is sowieso een stuk mooier als een Meganequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef JortK het volgende:
Ik zou eerst die Megane nemen... toen in die Focus gereden... man man man wat een verschil
Is het ook de ST zoals op de foto?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou eerst die Megane nemen... toen in die Focus gereden... man man man wat een verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |