http://pictures.q-dance.nl//6474/large/1/0746_alex_1935.jpgquote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Houniet het volgende:
Heeft iemand deze shot voor mij vanaf de voorkant?
http://www.fantazie.nl/im(...)009-q-dance-1680.jpg
Alpha Twins - The darksidequote:Op woensdag 25 november 2009 16:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
en hij zat ook achter het Qlimax anthem van de ALpha2 aldus zijn myspace
heel gevarieerde man muzikaal gezien, en iemand die meer kan dan de simpele hardstyle melodieen
Bij LANGE na niet..quote:En verder blijkt het dus een beetje de Ophidian van de Hardstyle te zijn, kewl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Tis echt een mix van of juist hele harde nummers, of juist hele happy nummers. Wou eigenlijk nog promises tussen wrikken, maar dat is ook weer een recente....dus ik dacht dan Serenity maar.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja die titan track is idd lekkerbeetje meer richting 2006-7 sound
ik mag hem wel
Boy jouw top 10 komt al meer in de richting van wat ik zelf in gedachten had![]()
uhuquote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zie net trouwens, dat het gewoon Pinas gewoon Titan is...die gast heeft het goed voor elkaar.
uhhh Nederlandse neger dan...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
uhu
de eerste echte neger in de Hardstyle scene
Dat filmpje![]()
Als je eenmaal een rooie heb gehad wil je nooit meer wat anderswat een gezellige boel altijd met die gasten
![]()
Maar blackmail is een klein iel mannetje en Titan is (zoals zijn naam al aangeeft) een grote neger zoals het hoortquote:
Ik vind dat de enige echte negerts de kleine brede varianten zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar blackmail is een klein iel mannetje en Titan is (zoals zijn naam al aangeeft) een grote neger zoals het hoort
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja die titan track is idd lekkerbeetje meer richting 2006-7 sound
ik mag hem wel
Boy jouw top 10 komt al meer in de richting van wat ik zelf in gedachten had![]()
Jaarmix V 1.0 is af.. nu nog luisteren op fouten die niet opvallen in ableton enzo, en heel miss outrootje maken...
en wellicht staat ie nog voor het weekend online maar reken er niet opik kan jullie alvast wel blij maken met een semi-dode mus, namelijk de tracklist:
Zo alleen maar harde platen zoals ik het graag mag zien, hoop hem dit weekend via de kanalen te ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat je Get Hit, Weapon en Lullaby er niet bij in hebt zitten
![]()
Baal ervan dat er hier de laatste tijd weinig feestjes worden bezocht laatste feest was Q-baseKomt omdat meeste kameraden van mij allemaal minder Hardstyle beginnen te luisteren en weinig trek meer hebben in die grote feesten
Laten we hopen dat het tijdelijk is, want wil niet altijd alleen maar verslagen hier en op Partyflock lezen over al die dikke feesten.
En omdat er voor mijn gevoel nog woensdag is:
http://www.youtube.com/user/showteknl#p/a/u/2/Dd_9j2n7b3k
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zo alleen maar harde platen zoals ik het graag mag zien, hoop hem dit weekend via de kanalen te ontvangenJammer dat je Get Hit, Weapon en Lullaby er niet bij in hebt zitten
![]()
Baal ervan dat er hier de laatste tijd weinig feestjes worden bezocht laatste feest was Q-baseKomt omdat meeste kameraden van mij allemaal minder Hardstyle beginnen te luisteren en weinig trek meer hebben in die grote feesten
Laten we hopen dat het tijdelijk is, want wil niet altijd alleen maar verslagen hier en op Partyflock lezen over al die dikke feesten.
En omdat er voor mijn gevoel nog woensdag is:
http://www.youtube.com/user/showteknl#p/a/u/2/Dd_9j2n7b3k
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor zover ik nu even snel kan horen hebben ze Noisecontroller - ID laten staan. Pounding Senses edit is er inderdaad uitgehaald. Bovendien staat de opener van JDX er niet op.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:11 schreef ElDani het volgende:
Noisecontrollers heeft zijn liveact in hogere kwaliteit op het Internet geramd.
Enig puntje van kritiek is dat ze die ID en die Pounding Senses edit eruit gehaald schijnen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |