abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74991513
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Houniet het volgende:
Heeft iemand deze shot voor mij vanaf de voorkant?
http://www.fantazie.nl/im(...)009-q-dance-1680.jpg
http://pictures.q-dance.nl//6474/large/1/0746_alex_1935.jpg

of zelf nog een betere zoeken
hier
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 25 november 2009 @ 16:20:27 #127
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74992395
Die JDX is dus ook mooi een sneaky baasje

Heldige kippenvelplaten...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 25 november 2009 @ 16:26:45 #128
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74992619
JDX was ook thalamus.. de maker(s) van het IQ '06 anthem en draaide daar toen ook live

op zijn jijbuis dat nr wat hij voor mysteryland heeft gecomponeerd

en hij zat ook achter het Qlimax anthem van de ALpha2 aldus zijn myspace

heel gevarieerde man muzikaal gezien, en iemand die meer kan dan de simpele hardstyle melodieen

[ Bericht 26% gewijzigd door Tha_Bartman op 25-11-2009 16:34:09 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 25 november 2009 @ 19:38:41 #129
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_74997973
TeeVeePee
Tics van je petten.
pi_74998147
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
en hij zat ook achter het Qlimax anthem van de ALpha2 aldus zijn myspace
heel gevarieerde man muzikaal gezien, en iemand die meer kan dan de simpele hardstyle melodieen
Alpha Twins - The darkside
En verder blijkt het dus een beetje de Ophidian van de Hardstyle te zijn, kewl
  woensdag 25 november 2009 @ 19:58:34 #131
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_74998694
quote:
En verder blijkt het dus een beetje de Ophidian van de Hardstyle te zijn, kewl
Bij LANGE na niet..
There is no rehab for stupidity.
pi_74998778
Shiverz WEBje binnen! Ook veel nieuw spul vandaag!

Nieuwe A-Lusion ook maar binnen getrokken, kijken of ik de nieuwe Bruno Power, R3bels of Zeta binnen haal .
Mixes onder de naam Khadber
pi_74999051
En de nieuwe Rephex en Bassdealer & M.A.S.H.
Ben zelf ook alles even binnen aan het sleuren nu, ben benieuwd
pi_75001835

Best aardige track

Kick zal beter tot z'n recht komen in het eggie

en dit is mijn top 10.

Mogelijk morgen een nieuwe vanaf een ander IP adres

[ Bericht 18% gewijzigd door Boy_Snakeye op 25-11-2009 21:35:32 ]
pi_75002607
Die Titan°track vind ik uitermate goed te pruimen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  woensdag 25 november 2009 @ 21:51:09 #136
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75002728
ja die titan track is idd lekker beetje meer richting 2006-7 sound ik mag hem wel

Boy jouw top 10 komt al meer in de richting van wat ik zelf in gedachten had

Jaarmix V 1.0 is af.. nu nog luisteren op fouten die niet opvallen in ableton enzo, en heel miss outrootje maken...

en wellicht staat ie nog voor het weekend online maar reken er niet op ik kan jullie alvast wel blij maken met een semi-dode mus, namelijk de tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_75003890
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja die titan track is idd lekker beetje meer richting 2006-7 sound ik mag hem wel

Tis echt een mix van of juist hele harde nummers, of juist hele happy nummers. Wou eigenlijk nog promises tussen wrikken, maar dat is ook weer een recente....dus ik dacht dan Serenity maar.
pi_75004429
Zie net trouwens, dat het gewoon Pinas gewoon Titan is...die gast heeft het goed voor elkaar. Gast een paar keer gesproken

Hij draaide toen echt lekker op defqon...en met 1 arm...

woensdag 25 november 2009 @ 22:33:19 #139
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75004530
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zie net trouwens, dat het gewoon Pinas gewoon Titan is...die gast heeft het goed voor elkaar.
uhu

de eerste echte neger in de Hardstyle scene

Dat filmpje
Als je eenmaal een rooie heb gehad wil je nooit meer wat anders wat een gezellige boel altijd met die gasten

[ Bericht 20% gewijzigd door Tha_Bartman op 25-11-2009 22:46:09 ]
pi_75004886
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

uhu

de eerste echte neger in de Hardstyle scene

Dat filmpje
Als je eenmaal een rooie heb gehad wil je nooit meer wat anders wat een gezellige boel altijd met die gasten
uhhh Nederlandse neger dan...

Blackmail was sowieso eerder..
  woensdag 25 november 2009 @ 22:45:56 #141
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75005133
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Blackmail was sowieso eerder..
Maar blackmail is een klein iel mannetje en Titan is (zoals zijn naam al aangeeft) een grote neger zoals het hoort

Van mij mag trouwens fusion al die releases die nu nog moeten komen gewoon full op 1 album plempen en direct als verrassing uitbrengen Ik zou hem kopen iig
pi_75006594
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar blackmail is een klein iel mannetje en Titan is (zoals zijn naam al aangeeft) een grote neger zoals het hoort
Ik vind dat de enige echte negerts de kleine brede varianten zijn
Baal er altijd van dat ik maar 1 van die eigenschappen heb, ben geen negert, niet breed maar wel klein
  woensdag 25 november 2009 @ 23:29:55 #143
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75006789
Wie had t laatst hier toch over zn SOAD-remix projectje, LeonH toch?

pi_75007050
Ook maar een top10 dan:
pi_75008150
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Tha_Bartman het volgende:

Jaarmix V 1.0 is af.. nu nog luisteren op fouten die niet opvallen in ableton enzo, en heel miss outrootje maken...

en wellicht staat ie nog voor het weekend online maar reken er niet op ik kan jullie alvast wel blij maken met een semi-dode mus, namelijk de tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo alleen maar harde platen zoals ik het graag mag zien, hoop hem dit weekend via de kanalen te ontvangen Jammer dat je Get Hit, Weapon en Lullaby er niet bij in hebt zitten

Baal ervan dat er hier de laatste tijd weinig feestjes worden bezocht laatste feest was Q-base Komt omdat meeste kameraden van mij allemaal minder Hardstyle beginnen te luisteren en weinig trek meer hebben in die grote feesten Laten we hopen dat het tijdelijk is, want wil niet altijd alleen maar verslagen hier en op Partyflock lezen over al die dikke feesten.

En omdat er voor mijn gevoel nog woensdag is:
http://www.youtube.com/user/showteknl#p/a/u/2/Dd_9j2n7b3k

pi_75011093
Noisecontrollers heeft zijn liveact in hogere kwaliteit op het Internet geramd.
Enig puntje van kritiek is dat ze die ID en die Pounding Senses edit eruit gehaald schijnen te hebben.

Nouja, deze is teminste luisterbaar. En die ID komt ik vast nog wel eens ergens tegen, want voorlopig ligt er nog genoeg op de plank bij hun om te releasen!

Moet eigenlijk ook eens aan mijn jaarmixje beginnen .
pi_75011120
die van NC ga ik dus dan mooi even binnenhalen vanavond, rest staat al wel op de usb maar nog niet in de auto geluisterd

mijn jaarmix gaat misschien ook dit weekend iets van vorm krijgen, als ik Traktor een beetje doorheb
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_75011286
Oh en voor ik het vergeet: Activator @ Hardhouse Generation !

Leuk setje om te luisteren!
  donderdag 26 november 2009 @ 10:57:43 #149
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75013473
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zo alleen maar harde platen zoals ik het graag mag zien, hoop hem dit weekend via de kanalen te ontvangen Jammer dat je Get Hit, Weapon en Lullaby er niet bij in hebt zitten

Baal ervan dat er hier de laatste tijd weinig feestjes worden bezocht laatste feest was Q-base Komt omdat meeste kameraden van mij allemaal minder Hardstyle beginnen te luisteren en weinig trek meer hebben in die grote feesten Laten we hopen dat het tijdelijk is, want wil niet altijd alleen maar verslagen hier en op Partyflock lezen over al die dikke feesten.

En omdat er voor mijn gevoel nog woensdag is:
http://www.youtube.com/user/showteknl#p/a/u/2/Dd_9j2n7b3k

Grotere feesten heb ik minder moeite om alleen heen te gaan, omdat er toch altijd wel lol gemaakt wordt (Fok!kers die aanwezig zijn) Maar goed... sowieso ga k vaak alleen of met 2 man naar feesten. Ook weinig hardstyle-vrienden, maar daar laat ik me niet door tegenhouden. Kom wel weer genoeg tegen op feesten.
  donderdag 26 november 2009 @ 11:00:27 #150
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_75013545
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:11 schreef ElDani het volgende:
Noisecontrollers heeft zijn liveact in hogere kwaliteit op het Internet geramd.
Enig puntje van kritiek is dat ze die ID en die Pounding Senses edit eruit gehaald schijnen te hebben.
Voor zover ik nu even snel kan horen hebben ze Noisecontroller - ID laten staan. Pounding Senses edit is er inderdaad uitgehaald. Bovendien staat de opener van JDX er niet op.

Verder wel goede kwaliteit inderdaad.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')