Bartman, heb jij ook al nieuws van de DVDquote:Op donderdag 26 november 2009 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren de DVD van Decibel 2009 in de bus gekregen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Boy_Snakeye op 26-11-2009 20:56:25 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Gewoon van die vage mensen die gek doen als er een camera op hun bakkus gezet wordt, altijd leuk om dat met de mede-Fokkertjes te delenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:36 schreef T-Force het volgende:
Voor de mensen die de DVD van Decibel niet hebben kun je op dit Youtube account een hoop bekijken
http://www.youtube.com/user/LipDJ1986
Ik vind het eigenlijk wel goeie DVD als ik het zo zie![]()
En wat is het idee van die gifjes die Boy vaak maakt?
Wie zijn de kerels die er los lopen te gaan?
Ja komende zaterdag Fabulous, maar ik denk niet dat ik jullie daar zal treffenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hey T-Force, wanneer is jou volgend feestje
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat blauwe shirt ben ik dus
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Hoewel je het misschien niet zou verwachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
Even een vraagje! Doet er hier iemand aan drugs tijdens de party?
Nooit...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
EDIT:
Nee, ik hoef geen drugs van jullie te kopen!
Nee, ik gebruik geen drugs!
Nee, ik verkoop ook geen drugs!
Zo, is dat ook uit de wereld geholpen
Ik zelf drink altijd ook gewoon bier maar dat was het![]()
En ben ik er snel bij of watquote:Uploading madness!!Here's our newest addition to the world of cheesy nustyle! Let the flaming begin! xD
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef T-Force het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:33 schreef T-Force het volgende:
Whehe, iedereen doet hier wel erg leip over drugs![]()
Ach, boeiend![]()
Ai, dat wordt een stamploos weekend?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:47 schreef 16meter het volgende:
word me net ff lekker afgesneden over het fietspad.. noodstop gemaakt en op m'n bek gegaan (met scooter).
zijkant scooter/zijkant 16m, arm 16m, broek, helm naar de klote
wat een debielen ook in het verkeer...![]()
fijn weekend!!1
Ach ik heb mijn scooter met 105km/h tegen de flank van een auto aangereden, die kwam uit een uitritquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:47 schreef 16meter het volgende:
word me net ff lekker afgesneden over het fietspad.. noodstop gemaakt en op m'n bek gegaan (met scooter).
zijkant scooter/zijkant 16m, arm 16m, broek, helm naar de klote
wat een debielen ook in het verkeer...![]()
fijn weekend!!1
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn scooter met 105km/h tegen de flank van een auto aangereden, die kwam uit een uitrit
Helm gespleten, zelf helemaal open en 1500 euro schade aan me scooter
Verkapte "Kijk-mijn-scooter-hard-gaan-en-ik-ben-stoer" postquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn scooter met 105km/h tegen de flank van een auto aangereden, die kwam uit een uitrit
Verkapte "Kijk-ik-heb-een-nieuwe-vriendin-en-we-gaan-hard-en-ik-ben-stoer" postquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor mezelf ook. Dit weekend lekker een weekendje Maastricht met het bedrijf en mijn nieuwe vriendin![]()
Nietus....quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Scooter?
respect to the man in the icecream van!
[..]
Verkapte "Kijk-ik-heb-een-nieuwe-vriendin-en-we-gaan-hard-en-ik-ben-stoer" post
Ja, maar jij reed veel te hard.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Meer een "stoer-is-meestal-stom" postquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verkapte "Kijk-mijn-scooter-hard-gaan-en-ik-ben-stoer" post
Dramatisch daar. Lijken zich meer te concentreren op eclectic en allemaal dat Arabische gejengelquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nietus....want we gaan niet hard en ik ben ook niet stoer. Wordt gewoon een chill weekendje
Net trouwens gekeken op de site van de peppermill, maar dat is ook niet meer wat het geweest is...
Laatste keer was voor mij in 2004. Toen was het nog wel een vette tent. Main zaal was te doen en je had toen zo'n hardcore/hardstyle zaal ernaast. Maar nu is het dus gewoon 80's 90's en R&Bquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dramatisch daar. Lijken zich meer te concentreren op eclectic en allemaal dat Arabische gejengel
Herkenbaar. Zelf keer vol met 90 op een auto geknald. 2 weken ziekenhuis + halfjaar niet kunnen lopen. Nu nog altijd last vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Godver en niemand die begint.... Sorry Rippertje
Erik (CrustyClown)
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Heb je je Megane alweer in de prak gereden?quote:
Ik zou eerst die Megane nemen... toen in die Focus gereden... man man man wat een verschilquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb je je Megane alweer in de prak gereden?
Een Focus is sowieso een stuk mooier als een Meganequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef JortK het volgende:
Ik zou eerst die Megane nemen... toen in die Focus gereden... man man man wat een verschil
Is het ook de ST zoals op de foto?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou eerst die Megane nemen... toen in die Focus gereden... man man man wat een verschil
quote:
En de "let the Bass Kick Remix"quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:40 schreef T-Force het volgende:
Congrats CrustyClown![]()
Verder wil ik nog even vermelden dat het dik chillend was dat HHZ Just a detail op Qlimax draaide
vette bak kerel, heb je hem precies zoals op het plaatje?quote:
zo, dan kun je best in gezien wordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:11 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Focus mooier?
Schijnen idd wel heerlijk te rijden.
je zal maar zijn 1e gastenboek berichtje zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en je had al een 2e gastenboek berichtje op PF van mij, maar dan hier nogmaals:
congratz kerel
quote:
broodje warm vlees, broodje bakpao, verrekte mongol wat kijk je nou?!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef JortK het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/audio/new-kids-soundboard-3491![]()
Slimme zet van Q... Commercieel gezien de "beste" artiest die er rondloopt dus uitverkopen zal het toch wel...quote:djheadhunterz
The Word is out! I invite you al to XQlusive Headhunterz the 30th of January! Welcome to my world http://bit.ly/5fHMyP
less than a minute ago from web
Heb hem nog nooit met een bril op gezien eigenlijk (shot in de auto).quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Slimme zet van Q... Commercieel gezien de "beste" artiest die er rondloopt dus uitverkopen zal het toch wel...
Eens... denk dat 't 'm niet gaat worden. De scantraxx hitmachine heb ik nou onderhand wel gehoord.....quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:53 schreef 16meter het volgende:
Alpha Twins/Deepack/Zatox waren leukere opties.![]()
Zag er wel grappig uit jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit met een bril op gezien eigenlijk (shot in de auto).Leuke A/S5 trouwens
Hou es op over jullie auto's altijd! OV for the win!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit met een bril op gezien eigenlijk (shot in de auto).Leuke A/S5 trouwens
Was het maar mijn autoquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef T_Killer het volgende:
Hou es op over jullie auto's altijd! OV for the win!![]()
Heb zelf ook alleen maar dat ding op met auto rijden in de avond, dus hij waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |