quote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef mstx het volgende:
Maar het is dus die van J&W.![]()
Als die nou eens samen met Lipservice Radio op een vinyl komt..
![]()
![]()
![]()
Heb er nu een aantal geluisterd, maar vind het eigenlijk wel meevallen. Setjes van bijvoorbeeld Defqon waren vele malen dramatischer. Alleen jammer van die interviews er tussendoor. Op zich leuk om een keer te horen, maar dat betekend dat ik de sets niet al te vaak ga beluisteren.quote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef mstx het volgende:
Wat een KUT kwaliteit livesets trouwens.![]()
In de top 10 van Josh & Wesz worden ze constant aangegeven als:quote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar het is dus die van J&W.![]()
Als die nou eens samen met Lipservice Radio op een vinyl komt..
![]()
![]()
![]()
elk team heeft 2 uur...1,5 uur draaien drie acts zeg maar back2back2back en het laatste half uurtje een liveset...daarna een intro/opkomst en een nieuw teamquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:01 schreef Koepert het volgende:
Vraagje over Hardbass trouwens. Mbt tot die teams en de locatie.
Gaat t gelredome dan in area's verdeeld worden? of draait 1 team tegelijk achter de tafels? Hoe moet k dat zien?
Dank. Dat dacht/hoopte ik al. Maat van me dacht dat t areas werden en dus kut... Maar k wist t ook niet zeker genoeg om m te overtuigen toch te gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
elk team heeft 2 uur...1,5 uur draaien drie acts zeg maar back2back2back en het laatste half uurtje een liveset...daarna een intro/opkomst en een nieuw team
Dat was ook nog niet echt 2003-2007 periode. Was eerder 2001 en eind van de avond misschien wat 2003 -2004 shizzle....quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ T-force.. je bedoelt een feest zoals Qlubtempo was?
Vind nog steeds dat er eerder battles moeten komen. Dat team/ samenwerkingsverband is handig voor de variatie in de sets. Maar vorig jaar kreeg ik ook niet echt mee wie wat draaide.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
elk team heeft 2 uur...1,5 uur draaien drie acts zeg maar back2back2back en het laatste half uurtje een liveset...daarna een intro/opkomst en een nieuw team
quote:Another new track named "Ear Fucking". This track will be part of my new 4 tracks E.P.. More information about the E.P. will come soon. Enjoy!
Hij staat sowieso in de matrixx met oud en nieuw. Dus de vraag is of hij nog snel naar Amsterdam komt rijdenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:55 schreef ElDani het volgende:
[..]
ZAAAAATOOOXXX!!!![]()
Als deze man niet naar Qountdown komt, weet ik het ook niet meer! DE man van het jaar!
Deze heeft trouwens ook een klein beetje dat "anticlimax"-achtige idee.
Goede ontwikkeling dat je steeds meer 4 trackers tegenwoordig zietquote:Another new track named "Ear Fucking". This track will be part of my new 4 tracks E.P.. More information about the E.P. will come soon. Enjoy!
Ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zou een jaarmix kunnen maken met alleen maar zatox tracks.. die man produceert alleen 100% disco shit
veruit het vieste mannetje van de klas van '09
Zany & Noisecontrollers - Paranoidquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:33 schreef NLS04 het volgende:
dat 2e filmpje wat ik vanochtend postte, van Jroenn, Hoe heet die track ook alweer op 2:12? Tis een NC track geloof ik maar kom er ff niet op![]()
eerst de gewone maar eens afrondenquote:
Volgens mij niet nee. Als je ze meewou nemen in de Fear.FM lijst word het krapjes want die word half december gesloten dacht ik.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:36 schreef 16meter het volgende:
Nieuwe Zatoxmisschien niet zo spectaculair als zijn andere recente plaatjes, maar dat stijltje is gewoon helemaal mijn ding. Jammergenoeg geen Zatox gehoord op Qlimax.
Na ze nog eens gehoord te hebben, extra kuudoowszzz voor:
Zany & Noisecontrollers - Paranoid![]()
Frontliner & B-Front - Magic![]()
Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious![]()
Denk niet dat 1 van deze 2009 nog gaat halen?
]http://www.youtube.com/user/SeekerPL[/quote][/url]quote:Qlimax bijna volledig in beeld.....
[url=http://www.youtube.com/user/SeekerPL
en nu allemaal kwijlenquote:JoshuaDutrieux (44 minuten geleden)
everybody ....Thank you for the great response !! .. I'll do my best to finish Wan Taim ... so that there wil be a new JDX record around the end of 2009 ...
Live the Moment ...... !! GRTZ JDX
source: http://www.youtube.com/user/JoshuaDutrieux
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |