quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
Vanuit de arbo-technisch verantwoorde stoel op werk![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
Btw, om heel eerlijk (en toch lekker anoniem) te zijn: onder de douche kieper ik het heeeel soms wel eens mijn mondje in
En dat dan omdat het in combi met water echt een enorme plakzooi wordt...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
The fuck komt die post vandaan?
Tis maar waar jij je tijd wil doorbrengen op fokquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
volg link![]()
ik denk, het is bijna etenstijd, dit voorkomt honger op je werk![]()
Nou zo heb ik ooit een onderbuurvrouw naar mijn kamer gelokt onder het voorwendsel dat we samen een film zouden gaan kijken. Dus ik de lichtjes laag gezet, drankje ingeschonken. Wat zij niet wist is dat ik een minieme hoeveelheid kwik in haar drinken goot elke keer. Dit heb ik zo een paar maanden volgehouden (samen eten, af en toe een verse cake langs brengen, samen borrelen) totdat ze uiteindelijk in het ziekenhuis is belandt. Mijn nieuwe onderbuurman had gelukkig geen katten die kabaal maakte anders bleef ik aan het bakken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ook.....En Hostie....de boel hier staat op de nominatie voor sloop dus vertel vertel
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou zo heb ik ooit een onderbuurvrouw naar mijn kamer gelokt onder het voorwendsel dat we samen een film zouden gaan kijken. Dus ik de lichtjes laag gezet, drankje ingeschonken. Wat zij niet wist is dat ik een minieme hoeveelheid kwik in haar drinken goot elke keer. Dit heb ik zo een paar maanden volgehouden (samen eten, af en toe een verse cake langs brengen, samen borrelen) totdat ze uiteindelijk in het ziekenhuis is belandt. Mijn nieuwe onderbuurman had gelukkig geen katten die kabaal maakte anders bleef ik aan het bakken.![]()
Ja ach, elke ochtend dat gezeur van haar kat. Ze verdiende het, zelfs nadat ik d'r subtiel op hintte die ene keer door te vragen of ze nog wel kattenvoer in huis had. Ik bedoel als je dat niet eens begrijpt en er geen eens moeite in gaat steken dan verdien je het ook. Iets socialer mag wel.quote:
Ik ga nooit jouw buurvrouw willen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, elke ochtend dat gezeur van haar kat. Ze verdiende het, zelfs nadat ik d'r subtiel op hintte die ene keer door te vragen of ze nog wel kattenvoer in huis had. Ik bedoel als je dat niet eens begrijpt en er geen eens moeite in gaat steken dan verdien je het ook. Iets socialer mag wel.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga nooit jouw buurvrouw willen zijn![]()
Dat Sowieso!!!! ik Hinder geen enkel buur hier....Andersom daarintegenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit dat jij wat socialer vaardig bent dan die doos van een ex-buurvrouw van me (RIP)
- 10 cm naar linksquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vanuit een positie op de bank![]()
Das niet perse een plusquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Mijn naam is Engelbert en ik spaar kroonkurken!
Jij bent wel een plus! Jij mag ook wel in de collectie!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent wel een plus! Jij mag ook wel in de collectie!
* De_Kardinaal stopt Laysa in de collectie!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal stopt Laysa in de collectie!
Een heule speciale!quote:
Slaapze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LR is gewoon online maar hier posen ho maar!quote:Op woensdag 18 november 2009 02:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij heb ik ze vorig jaar nog ergens gekocht, Frankrijk dacht ik..
Ik bewaar het Nijmegentopic in m'n MyAT altijd voor het laatst D_Kquote:Op woensdag 18 november 2009 02:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
LR is gewoon online maar hier posen ho maar!
Ik had je gewoon betrapt!quote:Op woensdag 18 november 2009 02:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik bewaar het Nijmegentopic in m'n MyAT altijd voor het laatst D_K
Zie Hivs!quote:Op woensdag 18 november 2009 02:52 schreef LastRequest het volgende:
Oké sorry![]()
Kom net van Samson, best gezellig! How you doin'?
Nope! Wil morgen nog enigszins nuttig aan de slag voor de studie.quote:Op woensdag 18 november 2009 02:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie Hivs!![]()
Ben je glaasje-toeter dronken nu?
Ik ben na het kopieren van één tekst al uitermate tevreden met mezelf qua tijd in studie steken! Je moet gewoon de lat voor jezelf laag leggen dan stap je er zo overheen!quote:Op woensdag 18 november 2009 02:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nope! Wil morgen nog enigszins nuttig aan de slag voor de studie.
En je hyvesverhaal zal ik even gaan lezen..
Morgen piep je als eenquote:Op woensdag 18 november 2009 03:07 schreef LastRequest het volgende:
Je m'excuse maar hyves opent niet.. hij deed een poging de beginpagina te openen maar daar loopt ie vast. Ik lees het morgen wel even want ik ben wel benieuwd!
Ik moet echt gaan slapen zo maar ik ben niet moe (morgen piep ik wel anders)
Echt hoe kom je eropquote:Op woensdag 18 november 2009 03:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of als een IB die tegen Yashi probeert in te gaan!
Hoe ik erop kom? Kwestie van net op het juiste moment knijpen, mikken en dan loslaten!quote:Op woensdag 18 november 2009 03:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Echt hoe kom je erop
Nu ga ik dus een poging tot slapen doen, slaap lekker als je ooit weer eens gaat slapen!
Ik denk hetquote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef royjn het volgende:
Is er een winter depressie aan de gang dat er tegenwoordig zo weinig gepost meer wordt?
Zelfs niet om te fokken?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:20 schreef Dj_unkie het volgende:
Bah dit wordt echt zo'n lamme dag.....totaal geen motivatie om iets te doen
mwah een beetje...al moet de grens niet te hoog gaan liggenquote:
Hoe was Deep Purple?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef Dupje het volgende:
Meeeeen ik word alleen maar zieker (niet zo gek, ben gister nog naar Deep Purple geweest).
Wel vet! Ik was alleen al vet moe en beetje bluh, dus ben eerder weg gegaan, waardoor ik oa Hush en Smoke on the Water heb gemistquote:
Man, 25, bezig met mijn Masterquote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef Californium het volgende:
hellowelkom!
Geslacht, leeftijd, hyves, studie / werk?
hahah dacht ik hou het wat vaag voordat ik in een hokje word geduwd, maar ik doe een Master Computer Security. Woon in sshn complex Westerhellingquote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef swarmahoer het volgende:
master in? en waar ergens woon je nu? (koop/huur/studentenkamer?)
waar je alles in 1 kamer hebt?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahah dacht ik hou het wat vaag voordat ik in een hokje word geduwd, maar ik doe een Master Computer Security. Woon in sshn complex Westerhelling
dont worrie, er zitten meer computernerds hierquote:Op woensdag 18 november 2009 13:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahah dacht ik hou het wat vaag voordat ik in een hokje word geduwd, maar ik doe een Master Computer Security. Woon in sshn complex Westerhelling
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dont worrie, er zitten meer computernerds hier(ik niet
)
Uhu met entresolquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
waar je alles in 1 kamer hebt?
Nice
And don't worry... genoeg nerds hier hoor
Mooi....maar is het niet klein? hoeveel wachttijd heb je ervoor ingeleverd?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhu met entresolbevalt erg goed !
quote:
Nee door die entresol (waar je dus je bed op zet) valt het echt reuze mee ! Heb d'r 2,5 / 3 jaar wachttijd voor ingeleverd.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooi....maar is het niet klein? hoeveel wachttijd heb je ervoor ingeleverd?
vergeet family guy en two and a half men nietquote:Op woensdag 18 november 2009 13:09 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
ik loop echt gruwlijk achter..heb alleen die aflevering gekeken![]()
moet ook nog Topgear en Californication kijken van laatste week!
valt opzich nog meequote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee door die entresol (waar je dus je bed op zet) valt het echt reuze mee ! Heb d'r 2,5 / 3 jaar wachttijd voor ingeleverd.
WTF is dat mokkel in de ad aan het doen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
BTW... valt me nu pas op
[ afbeelding ]
zucht...ik schrijf ze op....anders nog ietsquote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vergeet family guy en two and a half men nietdie waren beide leuk
een patatje speciaal en een kaassoufflequote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
zucht...ik schrijf ze op....anders nog iets
Waar hang jij wel niet uit als je zulke google ads krijgtquote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
BTW... valt me nu pas op
[ afbeelding ]
In het Nijmegen topicquote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef royjn het volgende:
[..]
Waar hang jij wel niet uit als je zulke google ads krijgt
Hier opeten of meenemen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef Californium het volgende:
[..]
een patatje speciaal en een kaassouffle
hahaha nopequote:
Ziet er niet gezond uit, word je zo van dat productquote:Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
WTF is dat mokkel in de ad aan het doen?
QFTquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef Dj_unkie het volgende:
Fijn nu heb ik zin in friet en kaassoufles
ik las vanaf onderaan terug, ik dacht dat het over notes gingquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef Dj_unkie het volgende:
dat wordt dan ¤4,50![]()
Fijn nu heb ik zin in friet en kaassoufles
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik las vanaf onderaan terug, ik dacht dat het over notes ging
ik heb geen ads, abo ftwquote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
BTW... valt me nu pas op
[ afbeelding ]
whehequote:
Waarom die nummers CPquote:Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
2 Nummers die op de crematie van mama gedraait worden![]()
Hehe ik herken de nummers ook uit mijn jeugd (ook als vette trance remixquote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Adiemus omdat mijn moeder dat al erg mooi vond toen ik 10 was ofzoEn dat is echt een nummer wat dus aan mama doet denken. En die andere, omdat ik die gewoon zeer mooi vind, en het nummer zoals de titel al zegt, enorm veel emotie toont
Hmhm, DJ Quicksilverquote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Hehe ik herken de nummers ook uit mijn jeugd (ook als vette trance remix). Zeker mooie nummers voor een begrafenis crematie! Eens wat anders als de standaard nummertjes
Ik hoop dat het een mooie uitvaart word! Ben vlakbij die kerk opgegroeidquote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hmhm, DJ Quicksilver
Weet niet of ik het al verteld had, maar mama krijgt een dienst in de Groenestraatskerk, en word gecremeerd in Jonkerbosch. Daarna zetten we haar bij in het graf van opa
Goed topicquote:Op woensdag 18 november 2009 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even wat anders... Dit is een kwaliteitstopic
Lekkerste konten topic (deel 2)
vrouwen kontjes in dat topicquote:
IK heb ze bekeken hoorquote:
Voorlopig ga je dus nog helemaal nergens heenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:51 schreef SLP_ het volgende:
hmm volgende maand ga ik dus naar york met een vriendin, maar nu kunnen beide ouders niet rijdenvolgens mij is er geen busverbinding vanaf die haven dus dat is heel handig
of heeft iemand hier ervaring mee en weet dat er wel iets van ov is?
Sander is daar volgens mij net geweest, als ik t goed hebquote:Op woensdag 18 november 2009 17:51 schreef SLP_ het volgende:
hmm volgende maand ga ik dus naar york met een vriendin, maar nu kunnen beide ouders niet rijdenvolgens mij is er geen busverbinding vanaf die haven dus dat is heel handig
of heeft iemand hier ervaring mee en weet dat er wel iets van ov is?
owwwwquote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef Californium het volgende:
[..]
IK heb ze bekeken hoormaar kontjes
mannelijke of vrouwelijke
Je zit in het verkeerde draadje!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
owwww![]()
Enig nadeel wel van berg en dal is die heuvel/berg elke keer op
Huh ben ik nou de enige die geen bal begrijpt van de vorige twee posts?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde draadje!![]()
En wanneer mogen we de boel bij je kort en klein komen slaan?
Ik zit hier ook goed en ja moet dat maar eens doen zit het ff uit te stellenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nodig je Laysa ook uit?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zit hier ook goed en ja moet dat maar eens doen zit het ff uit te stellen
* mrbox Spiekt in foboquote:
Hij zei 'komen'quote:
Jij ontvangt graag de heilige Hosti?quote:
Een beetje droog en niet echt veel smaak, maar het geeft je wel een goed gevuld gevoel van binnenquote:Op woensdag 18 november 2009 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij ontvangt graag de heilige Hosti?
nee ik bedoel.....ow laat maarquote:Op woensdag 18 november 2009 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij ontvangt graag de heilige Hosti?
Maar wel al de uitnodiging binnen van MrBox?quote:
Nee ik val denk ik tegenquote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wel al de uitnodiging binnen van MrBox?
Ik heb hem ook niet binnen!quote:
Kijk en daarom zit mrbox dus normaal in [Singles] in plaats van de Nijmegen-reeks!!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fiets jij je ff te pleuris tegen die berg
Ik snap hetquote:Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk en daarom zit mrbox dus normaal in [Singles] in plaats van de Nijmegen-reeks!!
hahahahahaquote:Op woensdag 18 november 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fiets jij je ff te pleuris tegen die berg
Niet lijmen met kusjes hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 21:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahahahaaah je vroeg om zo'n reactie
ik zou niet durvenquote:
Ze is heter dan peper!quote:
ik vind het stiekem nu al tegenvallenquote:
jaa die rode of van die jalapeno pepper heet heidquote:
*tik tikquote:Op woensdag 18 november 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
jaa die rode of van die jalapeno pepper heet heid?
och.. ik kon het op zn minst een kans gevenquote:
wel snel je keuze gemaakt, dat dan weer welquote:Op woensdag 18 november 2009 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och.. ik kon het op zn minst een kans geven
ik ben er nog steeds, ik geef het tot post 301 de tijd...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wel snel je keuze gemaakt, dat dan weer wel
ja sorry, ik kon je toch niet zomaar laten gaan?quote:
ach zo, maar met allemaal die users hier is het net de [singels] slowch euhm topicreeks...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds, ik geef het tot post 301 de tijd...
op dit moment haalt het het nog niet hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 22:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ach zo, maar met allemaal die users hier is het net de [singels] slowch euhm topicreeks...
nou gooi eens wat meer leven in de brouwerij danquote:Op woensdag 18 november 2009 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op dit moment haalt het het nog niet hoor
Van die niet op lege maag innemen peper!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
jaa die rode of van die jalapeno pepper heet heid?
oke.. ik rot alwel weer opquote:Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van die niet op lege maag innemen peper!
GvsE ook al hier?
Ja erg he, stalkersquote:Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van die niet op lege maag innemen peper!
GvsE ook al hier?
Ik weet dat GvsE op je valt, maar dat ze je overal zou volgen dat had ik niet van dr verwacht!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja erg he, stalkersmaar dat is wel hot
sterf afquote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet dat GvsE op je valt, maar dat ze je overal zou volgen dat had ik niet van dr verwacht!
Zegt er eentje watquote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja erg he, stalkersmaar dat is wel hot
Dat is een doodverwensing!quote:
minimaal D_K... minimaalquote:
MrBox! Kan je niet even je ketting van je stalkster in korten zodat ze netjes in [Singles] blijft?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet dat GvsE op je valt, maar dat ze je overal zou volgen dat had ik niet van dr verwacht!
lieve schat, geen enkele man beheerd mijn ketting, eerder andersomquote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
MrBox! Kan je niet even je ketting van je stalkster in korten zodat ze netjes in [Singles] blijft?
Een uitdagingquote:Op woensdag 18 november 2009 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lieve schat, geen enkele man beheerd mijn ketting, eerder andersom![]()
en nee, ik ga niet naar piecken
Hey maar jij bent dan ook geen stalkster! Althans je bent het wel maar niet ongewenst dan he!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:06 schreef Lotusss het volgende:
Zo ik post hier ook even voor de gein. Singles invasie compleet!
*Yay*quote:Op woensdag 18 november 2009 23:06 schreef Lotusss het volgende:
Zo ik post hier ook even voor de gein. Singles invasie compleet!
Awwwwwwquote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey maar jij bent dan ook geen stalkster! Althans je bent het wel maar niet ongewenst dan he!
heuj.. zeg dr eens wat van? hij loopt echte nmgn-aren te werenquote:
Laten we dat houden zoquote:Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
dr zitten er daar nog een paar die hier niet gepst hebben
Je mag dan wel mijn zusje zijn, maar D_K is mijn vriendje!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heuj.. zeg dr eens wat van? hij loopt echte nmgn-aren te weren
daarom moet je hem opvoedenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je mag dan wel mijn zusje zijn, maar D_K is mijn vriendje!
En D_K is![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En D_K is![]()
![]()
Jij hebt zijn littekens nog niet gezien zekerquote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom moet je hem opvoeden
Tuurlijk ben ik dat! Maar dat weet GvE niet! De rest heeft me al wel gezien hoor!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En D_K is![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Laysa het volgende:
Moeten wij nu ook daar gaan posten...volgens mij heb ik daar ooit weleens gepost
en dan ben ik in de cam.. en dan ben jij er niet.. wou mn zwager ook een keer ontmoetenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik dat! Maar dat weet GvE niet! De rest heeft me al wel gezien hoor!
Zijn jullie echt zusjes?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En D_K is![]()
![]()
En die dag dat ik in de Cam was, was je ook niet welkom!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan ben ik in de cam.. en dan ben jij er niet.. wou mn zwager ook een keer ontmoeten
quote:
* De_Kardinaal neemt een glaasje water!quote:
*proest......dan moet je maar niet zo gulzig zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal neemt een glaasje water!
Van peper krijg je dorst!
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, fucking geile shit hiero zeg
* De_Kardinaal schept nog een keer opquote:Op woensdag 18 november 2009 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
*proest......dan moet je maar niet zo gulzig zijn
Strikvraag dusquote:Op woensdag 18 november 2009 23:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer, kom je ook ff kijken?
Straks niet gaan piepen dat ik je niet gewaarschuwd heb hé!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal schept nog een keer op
*piep*quote:Op woensdag 18 november 2009 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Straks niet gaan piepen dat ik je niet gewaarschuwd heb hé!!!!
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het al: niet veel gemist vanavond
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het al: niet veel gemist vanavond
Jullie zijn de laatste tijd zo close en komen jullie toevallig ook net na elkaar binnen! Vertel eens hoe dat nou zit!quote:
Dat wordt binnenkort een dubbeldate denk ikquote:Op donderdag 19 november 2009 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn de laatste tijd zo close en komen jullie toevallig ook net na elkaar binnen! Vertel eens hoe dat nou zit!
De heren delen nog steeds een kast!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat wordt binnenkort een dubbeldate denk ik
Wel een ruime kast, hoop ik danquote:Op donderdag 19 november 2009 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De heren delen nog steeds een kast!
heel simpel, al die kansloze toespelingsposts tussen jou en de dames had ik geen behoefte op te reagerenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn de laatste tijd zo close en komen jullie toevallig ook net na elkaar binnen! Vertel eens hoe dat nou zit!
Toespelingposts?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heel simpel, al die kansloze toespelingsposts tussen jou en de dames had ik geen behoefte op te reagereneindelijk n normale post waar ik het mee eens was
Mikkie & Swarmi sitting in a tree:quote:Op donderdag 19 november 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heel simpel, al die kansloze toespelingsposts tussen jou en de dames had ik geen behoefte op te reagereneindelijk n normale post waar ik het mee eens was
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toespelingposts?
Ben je nou zo verrekte autistisch dat voor jou de's en de
's van mij naar D_K alleen maar "toespelingen" zijn?
Geadopteerd zeker? Zo'n lief schattig negerkindje. Of zo'n lief schattig Chinees meisje met van die Hello Kitty strikjes!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie & Swarmi sitting in a tree:
K-I-S-S-I-N-G
First comes love,
then comes marriage,
then comes the baby in the golden carriage
Mikkie is een meisje!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geadopteerd zeker? Zo'n lief schattig negerkindje. Of zo'n lief schattig Chinees meisje met van die Hello Kitty strikjes!
Mikkie DENKT dat-ie een meisje is!quote:
Nee, hoe DOET alsof ie een jongetje is!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mikkie DENKT dat-ie een meisje is!
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ff een koffie reclame tussendoor:
broodje zalm, kruidenkaas en mosterd-dille dressingquote:Op donderdag 19 november 2009 12:09 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil iets lekkers gaan halen als lunch
Maar ik weet niet wat..
Yup. They go insane when they come in contact with peequote:Op donderdag 19 november 2009 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
die southpark is echt goediemand m al gezien?
vooral de oplossing is mooiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yup. They go insane when they come in contact with pee
broodje balquote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef mrbox het volgende:
ik ga voor een broodje spek met gebakken ei
Ik vind em traag hoor...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga dalijk de samsung omnia qwerty kopen
goed onderbouwd, ik denk idd dat ik je alternatieve optie ga kopenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik vind em traag hoor...
Probeer em maarquote:Op donderdag 19 november 2009 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed onderbouwd, ik denk idd dat ik je alternatieve optie ga kopen
Moest jij niet iets met dual sim hebben?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga dalijk de samsung omnia qwerty kopen
Mag jij weer rijden dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deuk in de auto![]()
Wss. iemand tegenaan gereden!
Bij je studentenhuisvesting ? en zeker ook geen briefje ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deuk in de auto![]()
Wss. iemand tegenaan gereden!
Nope!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef swarmahoer het volgende:
ziet iemand me nog online staan toevallig?
en dan mobiel erachter of niet
Nee, eigenlijk weet ik niet goed waar het gebeurd is. Ik moest op de uni zijn en ik had het laatste vakje rechts dus ik kon parkeren en toen rechts via de deur van de passagier eruit. Kijk ik eerst naar de bumper denk he die steekt een beetje uit. Kijk ik naast de deur van de passagier dikke deuk erin. Ik let nooit zo op mijn auto en al helemaal niet de kant waar ik niet instap!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bij je studentenhuisvesting ? en zeker ook geen briefje ofzo
Zag je vanmiddag wel inloggen met mobielquote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef swarmahoer het volgende:
ziet iemand me nog online staan toevallig?
en dan mobiel erachter of niet
Da's mooi zuur! Asociale klerelijers zijn mensen tegenwoordigquote:Op donderdag 19 november 2009 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope!
[..]
Nee, eigenlijk weet ik niet goed waar het gebeurd is. Ik moest op de uni zijn en ik had het laatste vakje rechts dus ik kon parkeren en toen rechts via de deur van de passagier eruit. Kijk ik eerst naar de bumper denk he die steekt een beetje uit. Kijk ik naast de deur van de passagier dikke deuk erin. Ik let nooit zo op mijn auto en al helemaal niet de kant waar ik niet instap!
En het zit ook mooi op SUV hoogte!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's mooi zuur! Asociale klerelijers zijn mensen tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |