zucht...ik schrijf ze op....anders nog ietsquote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vergeet family guy en two and a half men nietdie waren beide leuk
een patatje speciaal en een kaassoufflequote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
zucht...ik schrijf ze op....anders nog iets
Waar hang jij wel niet uit als je zulke google ads krijgtquote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
BTW... valt me nu pas op
[ afbeelding ]
In het Nijmegen topicquote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef royjn het volgende:
[..]
Waar hang jij wel niet uit als je zulke google ads krijgt
Hier opeten of meenemen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef Californium het volgende:
[..]
een patatje speciaal en een kaassouffle
hahaha nopequote:
Ziet er niet gezond uit, word je zo van dat productquote:Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
WTF is dat mokkel in de ad aan het doen?
QFTquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef Dj_unkie het volgende:
Fijn nu heb ik zin in friet en kaassoufles
ik las vanaf onderaan terug, ik dacht dat het over notes gingquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef Dj_unkie het volgende:
dat wordt dan ¤4,50![]()
Fijn nu heb ik zin in friet en kaassoufles
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik las vanaf onderaan terug, ik dacht dat het over notes ging
ik heb geen ads, abo ftwquote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
BTW... valt me nu pas op
[ afbeelding ]
whehequote:
Waarom die nummers CPquote:Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
2 Nummers die op de crematie van mama gedraait worden![]()
Hehe ik herken de nummers ook uit mijn jeugd (ook als vette trance remixquote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Adiemus omdat mijn moeder dat al erg mooi vond toen ik 10 was ofzoEn dat is echt een nummer wat dus aan mama doet denken. En die andere, omdat ik die gewoon zeer mooi vind, en het nummer zoals de titel al zegt, enorm veel emotie toont
Hmhm, DJ Quicksilverquote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Hehe ik herken de nummers ook uit mijn jeugd (ook als vette trance remix). Zeker mooie nummers voor een begrafenis crematie! Eens wat anders als de standaard nummertjes
Ik hoop dat het een mooie uitvaart word! Ben vlakbij die kerk opgegroeidquote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hmhm, DJ Quicksilver
Weet niet of ik het al verteld had, maar mama krijgt een dienst in de Groenestraatskerk, en word gecremeerd in Jonkerbosch. Daarna zetten we haar bij in het graf van opa
Goed topicquote:Op woensdag 18 november 2009 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even wat anders... Dit is een kwaliteitstopic
Lekkerste konten topic (deel 2)
vrouwen kontjes in dat topicquote:
IK heb ze bekeken hoorquote:
Voorlopig ga je dus nog helemaal nergens heenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:51 schreef SLP_ het volgende:
hmm volgende maand ga ik dus naar york met een vriendin, maar nu kunnen beide ouders niet rijdenvolgens mij is er geen busverbinding vanaf die haven dus dat is heel handig
of heeft iemand hier ervaring mee en weet dat er wel iets van ov is?
Sander is daar volgens mij net geweest, als ik t goed hebquote:Op woensdag 18 november 2009 17:51 schreef SLP_ het volgende:
hmm volgende maand ga ik dus naar york met een vriendin, maar nu kunnen beide ouders niet rijdenvolgens mij is er geen busverbinding vanaf die haven dus dat is heel handig
of heeft iemand hier ervaring mee en weet dat er wel iets van ov is?
owwwwquote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef Californium het volgende:
[..]
IK heb ze bekeken hoormaar kontjes
mannelijke of vrouwelijke
Je zit in het verkeerde draadje!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
owwww![]()
Enig nadeel wel van berg en dal is die heuvel/berg elke keer op
Huh ben ik nou de enige die geen bal begrijpt van de vorige twee posts?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde draadje!![]()
En wanneer mogen we de boel bij je kort en klein komen slaan?
Ik zit hier ook goed en ja moet dat maar eens doen zit het ff uit te stellenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nodig je Laysa ook uit?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zit hier ook goed en ja moet dat maar eens doen zit het ff uit te stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |